Log in

View Full Version : straffe uitsprak stefaan lammens

Raceboy
27-04-2002, 13:38
net in qualifying:" we zijn nog maar vroeg op het seizoen maar toch kunnen we al stellen dat sommige hier niet op hun plaats zijn zoals McNish,Sato, Yoong," :no: ik zou zeggen oppassen daarmee Stefaan want Sato in de F3 was echt wel klasse.

Finish
27-04-2002, 14:11
ik mag toch wel stellen dat hiermee de mening van de meesten verwoordt...

Wat heeft dit trio tot nu toe laten zien ?

Raceboy
27-04-2002, 14:13
Mc nish reed in maleisië bijna in de punten tot een compleet mislukte pitstop. Niet zijn schuld dus. Sato hangt idd wel de idioot uit in de F1 die kan zeker beter . En Yoong ja we weten waarom ze hem hebben bij minardi he ($)

JPMontoya
27-04-2002, 14:16
en dat is zeker niet de enige straffe uitspraak

"We krijgen morgen zeker een saaie race" tja Lammens als je zo kijkers wil lokken dan zedde slecht bezig

Lammens 1/10
Goosens 9.5/10

ik heb eigenlijk de indruk dat Goosens echt commentator is en lammens het hulpje

Finish
27-04-2002, 14:18
Goossens is een BEETJE commentator.

Deze is een beetje voor degenen die het zo'n beetje doorhebben ;) Zo'n beetje.

Raceboy
27-04-2002, 14:20
Originally posted by Finish
Goossens is een BEETJE commentator.

Deze is een beetje voor degenen die het zo'n beetje doorhebben ;) Zo'n beetje.
toch een leuk PAKKETJE die twee samen ;)
Laamens doet het toich niet zo slecht ze hij geeft duidelijke voorzetten aan goossens zoals met de bewegende onderplaat enzo. Wel tof dat ze ditmaal live aanwezig waren.

JPMontoya
27-04-2002, 14:22
Live aanwezig oké maar hun enthousiasme is er niet beter op geworden ...

Maarten
27-04-2002, 14:23
nu waren ze eens live aanwezig en was ik (ondertussen uit gewoonte) al overgeschakeld op den rtb. stoem hé

volgende keer beter

Finish
27-04-2002, 14:28
ik verstond ze trouwens in het begin totaal niet :D

Lammens: ik verwacht toch wel dat Williams vanvoor gaat staan, althans ik denk dat ze...daar gaan................staan.

YeAh Stefaan ;)

TiBo
27-04-2002, 14:52
Hebben we dan toch onze eigen Murray Walker? ;):D

Neen, ik hou het bij 'Docteur Tassin en 'Maitre Vingeron'.
Vooral de wijze waarop die mannen grapjes maken tijdens de race is mooi om horen.
Vingeron maar kappen op de 'jumel' van Tassin en Tassin Vingeron maar laten rekenen.

Die mannen doen dat graag, ... en dat hoort ge!
Bij Lammens heb ik altijd de indruk dat die thuis voor zo'n klein teeveeke zit met in zijn linkerhand een Whisky en in zijn rechterhand een sigaretje.

Driesco
27-04-2002, 15:15
Waar kan ik men kandidatuur naar sturen, da zou wel de max zijn, daar laat ik alles voor in de steek om da ies te mogen doen ( heb dat trouwens enkele jaren terug gedaan op verschillende kartwedstrijden )
Maar ik vrees dat ze enkel bekende mensen aannemen

airco
27-04-2002, 15:38
de VRT-sportredactie kan je altijd eens proberen ...
Als richtpersoon zou ik Frank Raes gebruiken ... Das den baas daar denk ik, of is da enkel op redactioneel vlak ???

airco

TiBo
27-04-2002, 15:41
Ik vraag me eigenlijk af waarom dat zo'n verslaggeving altijd 'by the book' moet gaan. Met z'n tweeën zo proper in een hokje en dan liefst nog in 't ABN, ...

Gewoon met ne groep voor TV. 30 verschillende dialecten door elkaar, oehh's en aaaaaha's, discussies op de achtergrond, awoertgeroep, ... . Dat lijkt me nog eens wat.

Ik zie het al zo voor me:

- Pool men kloote ja! Z'emme er gewoon te weineg gewicht in gestoke.
- Maho, 't es hewoon e hoe team me e vree snelle piloot!
- Manekes, manekes, ... de reees iiss pas vooor morrrrgeu.

Of iets dergelijks ;)

krikke
27-04-2002, 15:54
Kan je geloven dat de F1 zodanig spannend is dit jaar dat ik zowel gisteren als vandaag vergeten te kijken heb? Van een superfan gesproken. M'n maat zei me weer dat de Schumi het in de laatse minuten deed, en dat is knap van hem, maar doet me minder spijt hebben dat ik de qual gemist heb. Doemmetoch...

Maarten
27-04-2002, 15:59
toch vind ik het spijtig dat wij geen nederlandstalige commentatoren hebben die een beetje leven in de brouwerij brengen

op rtb is het al amusanter,

maar kijk eens naar de BTCC, ik weet niet hoe die mannen noemen, maar dat is gieren, zo levendig en hevig en tierend en roepend dat die mannen te keer gaan, dat is gewoon schitterend, dat maakt het ook veel aangenamer voor te kijken plus je bent er intenser mee betrokken
ik geloof dat die mannen van den BBC trouwens ook die motowedstrijden met 750 en 1000cc's bijwonen als verslaggever

superkerels

hadden wij er zo meer enkele of toch éne voor te beginnen

groetjes

maarten

ps: af en toe eens naar den BBC kijken en dan genieten ...

Driesco
27-04-2002, 16:17
Ik heb een mailtje gestuurd naar de VRT, als we dat nu eens allemaal doen brengt het misschien wat aarde aan de dijk.

En inderdaad, zoals die mannen op de BBC, da soort verslaggeving zou ik best wel willen doen, en geef toe, als het op uitleggen aankomt kan ik best men mennetje staan denk ik.

Let's give it an try

JPMontoya
27-04-2002, 18:21
Originally posted by Driesco
Ik heb een mailtje gestuurd naar de VRT, als we dat nu eens allemaal doen brengt het misschien wat aarde aan de dijk.

Let's give it an try

Hebben we dit al eens niet geprobeerd ? of ben ik mis ........ Mail naar VRT ge kunt beter uwe tijd in iet zinniger steken

TiBo
27-04-2002, 22:56
Ja lap, weer last van die RSI en waarom? Waarom? De VRT luistert toch niet naar ons :(

Driesco
27-04-2002, 23:00
Wie of Wat is RSI ?

TiBo
27-04-2002, 23:06
"Repetitive Strain Injury" (http://www.repetitive-strain-injury.com/)

Een blessure die onstaat door het uitvoeren van steeds dezelfde bewegingen. Komt vaak voor bij mensen die veel met de PC werken. Meest voorkomende symptomen zijn pijn in de polsen, nekpijn, hoofdpijn.
Ziekte van de nieuwen tijd hé.

Naar de VRT mailen is dus eigenlijk een vorm van massochisme ;)

Driesco
27-04-2002, 23:11
LOl, nie slecht gevonden maar het helpt wel als je daar iemand kent zulle. Zker de verkoop van de Zillion nie gezien, we zijn daar bijna elke dag in beeld geweest. En ge weet maar nooit he. Een neen hebben we, een ja kun je afdwingen

Sennake
27-04-2002, 23:12
Nu is het welletjes geweest. Thread gesloten.

Finish
27-04-2002, 23:14
Originally posted by TiBo
"Repetitive Strain Injury" (http://www.repetitive-strain-injury.com/)

Een blessure die onstaat door het uitvoeren van steeds dezelfde bewegingen. Komt vaak voor bij mensen die veel met de PC werken. Meest voorkomende symptomen zijn pijn in de polsen, nekpijn, hoofdpijn.
Ziekte van de nieuwen tijd hé.

Naar de VRT mailen is dus eigenlijk een vorm van massochisme ;)

Nekpijn en koppijn komen hier idd frequent voor :)
Potverdomme, ik heb RSI....even naar de apotheker om te zien wat ik daartegen kan nemen :)

edit: ola thread was gesloten, nie gezien

Oneliner
27-04-2002, 23:44
Mjah het over en weer gescheld naar de commentatoren ging hier even iets te ver. Ook ik ben in 1 van mijn posts bezig geweest over het "grappigheidsgehalte" van de commentatoren.

mijn welgemeende excuses ervoor en keep up the good work guys!