View Full Version : Modelbouwbijeenkomst - 19 september 2014
Aanstaande vrijdag is het weer vandatte, onze volgende vrijdagavond meeting.
Waar: Brasserie Savarin te Heusden-Zolder (Bolderberg)
Wanneer: vrijdag 19 sept. '14
Aanvang; 20.00
Agenda;
-terugblik KMK
-vooruitblik Veldhoven 12-10-'14
-brainstormen eindejaarsmeeting
-extra forumafdeling
-
-
Bij deze ga ik me al aanmelden;
-Nismo
-TvD
-Cusco
-Kevinboodts
-Eyckles
-BSmodels
-
Ik zal vrijdag ook de nodige spullen meebrengen om onze stand in Veldhoven aan te kleden. Ikzelf zal daar niet aanwezig zijn.
Tot vrijdag :bye:
Ik ga proberen er ook eens bij te zijn voor de eerste keer als dat mag.
Kevinboodts
15-09-2014, 17:52
De Representative of Military Affairs komt ook eens kijken hoe dat er allemaal in z'n werk gaat ;) Kijk er al naar uit!
Zal er niet zijn , zit een weekje in Spanje :D
In elk geval veel plezier en tot volgende maand!
Groeten , Fred
Ik ga proberen er ook eens bij te zijn voor de eerste keer als dat mag.
Uiteraard! Je ben van harte welkom!
Ik ben er ook weer bij. Tot vrijdag.
Mvg,
Lesley
Ik zal er spijtig genoeg niet zijn.
BSmodels
18-09-2014, 21:00
aanwezig
Johny, breng een deel van je bestelling mee ;)
Ik zal er spijtig genoeg niet zijn.
Ik ook niet. Ik ga (blijkbaar) voor mijn verjaardag naar de sauna. Dus weeral t*tt*n!! :p
:saythat:
Ik ook niet. Ik ga (blijkbaar) voor mijn verjaardag naar de sauna. Dus weeral t*tt*n!! :p
T*tt**h :D
Waar ga ik jullie vinden? Zitten jullie ergens apart?
Ik ga moeten passen deze keer. Have fun!
Waar ga ik jullie vinden? Zitten jullie ergens apart?
Als je gewoon aan de achterzijde parkeert (daar is een pakeerterrein), en dan naar de ingang loopt aan de weg zie je ons normaal gesproken wel zitten in het aparte zaaltje.
Wel uwen bril aanhouden dan e ! De beste plaats is evenwel het stoombad, maar met bril is dat euhm wat wazig... Maar daar is veel meer te zien want daar nemen ze geen badhanddoeken mee naar binnen... :saythat: :-p :Offtopic:
Wel uwen bril aanhouden dan e ! De beste plaats is evenwel het stoombad, maar met bril is dat euhm wat wazig... Maar daar is veel meer te zien want daar nemen ze geen badhanddoeken mee naar binnen... :saythat: :-p :Offtopic:
Rain-X anti-fog doet wonderen :p
...................
Agenda;
-terugblik KMK
-vooruitblik Veldhoven 12-10-'14
-brainstormen eindejaarsmeeting
-extra forumafdeling
-
-
Bij deze ga ik me al aanmelden;
-Nismo
-TvD
-Cusco
-Kevinboodts
-Eyckles
-BSmodels
-
Ik zal vrijdag ook de nodige spullen meebrengen om onze stand in Veldhoven aan te kleden. Ikzelf zal daar niet aanwezig zijn.
Tot vrijdag :bye:
Naast bovenstaande aanwezigen, waren ook nog Danny, Joka-1 en Eyckles aanwezig.
Eerst het belangrijke nieuws;
In de maanden nov en dec zijn er verbouwingswerken in de brasserie. Dit heeft tot gevolg dat we die 2 maanden niet apart in het zaaltje terecht kunnen, omdat dit dienst doet als brasserie. Er kan wel een hoekje vrijgehouden worden voor ons maar tussen de andere gasten.
Voor nov kan dit geen probleem geven, tenzij er iemand anders een éénmalige oplossing heeft.
Voor dec kunnen we dan onze eindejaarsmeeting houden op verplaatsing.
Nu we het toch even over de eindejaarsmeeting hebben, gisteren waren de aanwezigen akkoord met het voorstel "steengrill + bowling"
Ook werd het idee geopperd om deze meeting dan op zaterdag 20-12 te laten doorgaan ipv op vrijdag 19-12. het aanvangsuur zou dan om 18u30 kunnen zijn en zou kunnen doorgaan bij Bowling Champion in Zonhoven, niet zo ver van de Savarin.
Voorstel is de all-in formule van 49€ p/p
Info: http://www.bowlingchampion.com/
Volgende maand wordt dit item verder besproken.
Let wel, andere voorstellen zijn nog altijd welkom en bespreekbaar.
Volgende punt was onze deelname aan KMK, door iedereen positief ervaren.
Dan de deelname aan Scale Model Factory '14, Veldhoven, welke zal doorgaan op 12-10-2014.
TvD zal hier weldra een thread van opstarten. Hij heeft ook het nodige materiaal mee om de stand aan te kleden. Ikzelf zal er helaas niet bij zijn.
Dan komen we bij het punt om een extra afdeling aan ons forum toe te voegen voor het niet-civiele gedeelte. De aanwezigen hadden hier geen bezwaar tegen, het is misschien wel nodig om het forum nieuw leven in te blazen. Voorstel misschien volgende meeting verder bespreken.
En tot slot wil ik dan ook een nieuwkomer verwelkomen, nml Cusco. Hopelijk is het hem meegevallen en zien we hem binnenkort terug ;)
Dat was het wat de agenda betreft, er werden ook een aantal modellen meegebracht en besproken, zie hier het resultaat;
Joka-1;
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=29959&stc=1&d=1411246203
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=29960&stc=1&d=1411246203
Eyckles;
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=29961&stc=1&d=1411246203
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=29962&stc=1&d=1411246203
TvD;
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=29963&stc=1&d=1411246203
Dat was het voor deze maand, volgende meeting gaat door op 17 okt '14
Zijn er nog vragen opmerkingen of wat dan ook, shoot. ;)
Tot de volgende keer :bye:
ps; Guy, hedde gij gistren veul t*tt*n gezien :p
Ik ga er zeker proberen bij te zijn de volgende keer.
Ik heb er al veel van geleerd en het was ook een gezellige bende waar eens goed gelachen kan worden. Vooral de fascinatie van enkele leden voor t*tt*n viel op. :)
De volgende keer zal ik ook mijn model eens meebrengen samen met een papieren zak om over mijne kop te trekken. :D
Een extra afdeling zou ik zeker leuk vinden, dan kan ik daar al mijn papieren modellen neergooien.
Rocknrolla
21-09-2014, 11:28
Ik kon er jammer genoeg niet bij zijn deze keer.
Heel drukke dag gehad en was te moe om nog zo een eind te rijden.
Volgende keer probeer ik zeker te komen.
De eindejaarsactiveit zie ik zeker zitten. (omdat ik goed kan bowlen) :champagne:
Voor Veldhoven heb ik nog geen beslissing genomen maar ik zag dat ik nog even de tijd heb hiervoor.
En welkom aan ons nieuwste lid natuurlijk :applaus:
Ik ga er zeker proberen bij te zijn de volgende keer.
Ik heb er al veel van geleerd en het was ook een gezellige bende waar eens goed gelachen kan worden. Vooral de fascinatie van enkele leden voor t*tt*n viel op. :)
De volgende keer zal ik ook mijn model eens meebrengen samen met een papieren zak om over mijne kop te trekken. :D
Een extra afdeling zou ik zeker leuk vinden, dan kan ik daar al mijn papieren modellen neergooien.
Ik denk dat het woord t*tt*n seizoensgebonden is :p
En uw modellen neergooien, zie maar dat ze niet kapot vallen ;)
Rocknrolla
21-09-2014, 21:06
En uw modellen neergooien, zie maar dat ze niet kapot vallen ;)
En dat komt van degene die plots met de wielen van mijne Peugeot in zijn handen stond op KMK :p
En dat komt van degene die plots met de wielen van mijne Peugeot in zijn handen stond op KMK :p
Maar goed dat je bij de andere onderdelen lijm hebt gebruikt :p:p
Kevinboodts
22-09-2014, 17:59
Kijk al uit naar de volgende keer eerlijk gezegd :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.