View Full Version : De Paddock Modelbouw goes: Scale Model Challenge 2014 - 12/10/2014
De Paddock Modelbouw goes: Scale Model Challenge 2014 - 12/10/2014
Half oktober is onze volgende beurs afspraak, te weten Scale Model Challenge!
Afspraak in het "Koningshof" conventioncenter. Het adres is Locht 117 te Veldhoven (Nederland).
Info: http://www.scalemodelfactory.nl/smc2014/
De inschrijving is al een tijdje een feit (Bedankt Dominique), dus wat weerhoud jullie er van om mee te doen.
De voorlopige deelnemerslijst ziet er als volgt uit:
- TvD
- eyckles
- Mech@niC
- Miss Fusca
- Dominique
- Kevinboodts
Graag aanmelden in deze thread zodat we tijdig kunnen inschatten of we extra kaarten moeten regelen!
Voor wat betreft het parkeren even opletten graag!
Als je je hier aanmeld krijg je binnenkort een parkeerkaart toegestuurd. Print deze en neem die mee! Deze heb je nodig als je gratis wil kunnen parkeren! Bij aankomst heeft de organisatie mensen klaar staan die je vertellen waar je kan parkeren, gaarne hun aanwijzingen opvolgen.
Opbouw kan vanaf 8 uur. Alle clubs zitten in de "Kempenhal". De deuren gaan om 10 uur open voor het publiek. De organisatie vraagt daarom om rond kwart voor 9 klaar te zijn met de opbouw.
Van Johny heb ik lakens, spiegels en lampen meegekregen omdat hij zelf niet kan komen. Ik zal er voor zorgen zo rond half 9 er te zijn.
Mech@niC
24-09-2014, 22:03
Wij gaan ook graag mee !!! :bye: :bye:
Maurits en Adriana dus....:gas:
Kunnen we mssn samen rijden Tim.
Dan kunnen wij mee opbouwen. :fight:
Ik ben er ook bij. Ik ben er pas rond 9u30. Tot dan.
dan ga ik jullie ook zien
Zal deze keer moeten passen , veel plezier aan de mensen die wel gaan.
Groeten , Fred
Wij gaan ook graag mee !!! :bye: :bye:
Maurits en Adriana dus....:gas:
Kunnen we mssn samen rijden Tim.
Dan kunnen wij mee opbouwen. :fight:
Goed idee, we hebben tegen die tijd wel contact over hoe laat en zo.
Rocknrolla
30-09-2014, 21:02
Kan er helaas niet bij zijn. Zondagen zijn altijd een beetje moeilijk voor mij omdat mijn vriendin dan moet werken.
KMK en Jabbeke zijn dagen waarop ze weet dat ze vrij moet nemen. :p
Kevinboodts
02-10-2014, 17:58
Aanwezig!
Ik zal er voor zorgen zo rond 8 uur dus al te zijn.
Kleine correctie: ik zal er rond half 9 zijn. Daar niemand, zover ik kan overzien, er al om 8 uur zal zijn neem ik ook wat meer tijd (en Maurits en Adriana dus ook ;)).
Mech@niC
09-10-2014, 11:48
okidoki
Heeft er iemand zijn verborgen journalistieke talenten boven gehaald ?
Mech@niC
15-10-2014, 20:59
Heeft er iemand zijn verborgen journalistieke talenten boven gehaald ?
Om 8uur was Tim bij ons in Goirle, om na een bakske koffie en mijn modellekes te hebben ingeladen, rond 8.35u te vertrekken richting Veldhoven.
Aldaar aangekomen rond 9.10u kwamen gelijk Lesley en Kevin aanrijden.
Rap de spullen naar binnen en ons plekje zoeken dan maar.
Daar bleek ons tafeltje toch iets kleiner dan verwacht (zo'n 3 meter maar)(1 tafeltje).
Dit was toch voldoende, omdat we niet echt veel modellen hadden om tentoon te stellen.
Alleen het Paddock logo en 2 kleedjes was al voldoende om te tafel netjes aan te kleden.
Dus modellekes erop en daar waren ook Dominique, Bart en Patrick.
Even tijd om een bakkie koffie te regelen voor iedereen en daarna ff kletsen.
We hebben eerlijk gezegd weinig tijd met elkaar doorgebracht als clubleden.
Daarvoor was te beurs echt TE interessant en redelijk groot.
(Daarvoor hopelijk wel tijd op de komende meeting)
Toch weer het een en ander gekocht (er waren vele mooie verkoopstands) maar voornamelijk PE en resinsetjes in 1/48 (jawel vliegtuigjes hè) :D en 1 Revell Datsun 510 en 2 sets velgjes bij Domino.
Ik zag Tim zelfs sjouwen met een resin turret van een Sherman tank (hi hi)
De catering was heel goed, omdat dit verzorgd werd door het horeca gedeelte van het NH hotel (echter niet goedkoop)(1 kopje cappucino €2,80 :mad:)
Er waren interessante demo's/workshops, en een grote tafel voor de kinderen, waar goed gebouwd werd naar mijn idee. Ik heb me nog even verbaasd naar een jong jochie welke bezig was met een vliegtuigje en wat er toch aardig leuk uitzag, al zeg ik het zelf. Hij was wel enthousiast, en dus mssn een toekomstige modelbouwer in spé.
Wij hebben ook nog even bij de demo's rond gehangen, en dit was voornamelijk weatheren, en ook Alclad spuiten. Dus echt wel leerzaam.
Dus de dag was toch eigenlijk redelijk snel om naar mijn idee, al dacht Adriana daar mssn iets anders over.
Pas aan het eind van de middag zijn Adriana en ik naar de wedstrijdtafels gaan kijken,
Wouw :eek: wat een kunstwerken werkelijk niet meer normaal.
Veel diorama's, figuren en tanks...echter weinig voertuigen.
Een paar van andere bouwers en enkele van Tim en Lesley....:D
En ja hoor..bij de prijsuitreiking....Lesley 1x brons...Tim 1x zilver...:champagne::champagne:
(goud is niet uitgedeeld)
Tegen zessen afgebouwd en na afscheid te hebben genomen (tot a.s. vrijdag)
weer voorzichtig richting Tilburg vertrokken.
Kortom een zeer geslaagde dag bij Scale Model Challenge 2014..!!
Om 7.30 was Tim bij ons in Goirle, om na een bakske koffie en mijn modellekes te hebben ingeladen, rond 8.35u te vertrekken richting Veldhoven.
Je was blijkbaar niet echt wakker, want ik stond echt pas rond 8 uur bij jullie voor de deur hoor ;) :saythat:
Mech@niC
15-10-2014, 22:35
Je was blijkbaar niet echt wakker, want ik stond echt pas rond 8 uur bij jullie voor de deur hoor ;) :saythat:
Aangepast!!
Ik moest ook echt terug met mijn geheugen en dat is voor mij al heel ingewikkeld Tim (waarschijnlijk Altzheimer light)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.