PDA

View Full Version : just a question ?


Mistery
28-04-2002, 01:00
Airco,

Ik begrijp ten stelligste dat je spam en dergelijke van dit forum wil weghouden. Maar toch een vraagje...als een topic teruggaat tot meerdere items van jullie forum , waar moet ik die topic dan posten ? In mijn topic had ik het o.a. over belcar , (wat thuishoort op het belcar forum, en daarom heb ik het ook daar geplaatst) evenzo als over andere autosporten-diversen (en daarom heb ik het OOK daar geplaatst). Wij zijn als site even polyvalent als jullie zijn qua forum en trachten de autosportliefhebber te bieden wat hem/haar interesseert...mag de neutrale autosportliefhebber ook nog algemene info hebben, waarvoor idd o.a. dit forum wordt aangewend ?

Lees de post een rustig na, dan zul je merken dat deze handelt over autosport in het algemeen en belcar in het bijzonder (zoals je trouwens op onze site zelf kan merken)...blijft mijn vraag : waar moet ik er dan mee terecht? Op Belcar ? ok, maar dan voelen de niet-belcar liefhebbers zich terecht achterop geplaatst...op autosport algemeen ? eigenlijk ook akkoord, maar dan krijg ik alle belcar-fans op mijn nek...vicieuze cirkel, lijkt me, en om dat te vermijden werd deze post op de beide items geplaatst... sorry als ik daaromtrent een vergissing maakte...

Groeten,
Dries

Finish
28-04-2002, 01:11
Mij lijkt de beste oplossing 'autosport algemeen' te zijn.

Forumnaam zegt het al zelf; als het autosport-related is, en je weet niet waarnaartoe, kan je daar altijd terecht...

Ik weet wel niets over de desbetreffende thread ;)

Mistery
28-04-2002, 01:20
Wel, finish, ik ga dus 100% akkoord met jouw reactie, (waarvoor dank) ware het niet dat nu juist op die onderverdeling (zijnde autosport algemeen) de topic werd gesloten...

Blijkbaar kleine vergissing en tegenstrijdigheid tussen de admins (wees gerust : het is jullie vergeven !) , maar schep daar aub eens duidelijkheid in voor de toekomst, want ik wist eigenlijk WEL waar naartoe : zijnde op de twee items, aangezien dit op beide (belcar en autosport algemeen) betrekking had. Enfin, één duidelijk antwoord in PM of op mijn mailadres lijkt me dus voldoende, laten we het voor de rest maar bekenen houden, we zijn "de anderen" niet, die daar over een half jaar nog gaan over zeveren... Let's get to the point ...

Groeten,
Dries

airco
28-04-2002, 05:27
Mijn antwoord is grotendeels hetzelfde als dat van Finish

Ivm met de keuze welke thread ik dichtdoe en open laat ... In de thread op het Belcar-forum was de discussie al bezig (6 reply's) terwijl die in autosport algemeen nog leeg was ...
Dat is de enige reden waarom die in Belcar open bleef en in autosport algemeen dicht ... Moesten die reply's er nog niet geweest zijn, was de actie juist andersom geweest (post in autosport algemeen open, en die in Belcar-forum closed)

Voor de rest deze onderverdeling:
- Heeft je bericht enkel betrekking op Belcar (Dus geen Fun-cup, Yariscup, ...) ==> Belcar-forum
- Heeft je bericht betrekking op een heel aantal race-klassen (waaronder misschien Belcar en/of Formule1) ==> autosport algemeen
- Iets anders (om het even wat, zelfs niet racing related) dat je kwijt wil aan depaddock ==> community-forum

Twijfel je aan welk forum waarin je iets moet posten, post het in hetgene waarvan je denkt dat het voor jou het meest logische is ... Indien wij als admin's je mening niet delen zullen we je thread wel verplaatsen, no hard feelings.
Wat er ook gebeurd ... dezelfde thread op verschillende plaatsen is zowieso verkeerd, dan krijg je het spam-effect waar ik in deze tegen wou optreden + het feit dat een discussie verspreid over verschillende threads gaat lopen, wat het overzicht niet echt bevorderd.

Omdat ik je kritiek begrijp, heb ik op het autosport-algemeen forum in de bewuste thread een verwijzing naar de andere 'wel open' thread gecreerd ...

problem solved ???

airco

Mistery
28-04-2002, 09:00
OK airco. Thanks !