PDA

View Full Version : wereldrecordpoging


tsjolder
10-06-2001, 10:42
Peter Baert heeft gisteren met succes een poging ondernomen om zijn exact één jaar oude wereldrecord zo veel mogelijk keer "Heel dicht bij de muur" te zeggen, te verbeteren. Terzelfdertijd werd het WK zo dicht mogelijk bij de muur rijden, afgewerkt met een gedeelde eerste plaats voor Heidfeld en Barrichello als resultaat.

'k Heb mij trouwens weer dood geërgerd aan VTM: ze zijn er weer in geslaagd om de poleronde te missen: proficiat VTM. RTBF: please zend de kwali's van de niet-Europese races ook uit.

airco
10-06-2001, 11:33
mja, kdenk dat z kwa dienen pole-ronde nu wel vrijuit gingen!!!

een error-beeld van TVE lijkt mij nu nie echt de fout van vtm!!

maja, anyway, twas wel spijtig!!

airco

tsjolder
10-06-2001, 15:00
In tegenstelling tot wat Baert zei, duurde die panne niet tot na het rondje van Schumacher. Op Rai was te zien hoe Schumacher zijn pole verbeterde na de panne, weliswaar gecodeerd, maar genoeg om te zien dat Schumi een stuk van zijn tijd af deed.

Oneliner
11-06-2001, 14:15
En hoeveel kee r die ni gezegd heeft van: de pistsstops komen heel dicht nu (door de dalende rondetijden)....

pika-RIP
11-06-2001, 15:55
bwa da vind ik nu net het tofste aan de race, die comentatoren aanhoren.

greetz the female

Sennake
11-06-2001, 20:19
Ik zou het niet weten, Christian Lahaye en Thierry Tassin rulen nog altijd...

tsjolder
11-06-2001, 20:50
Wie is Christian Lahaye???? 't is toch Gaetan Vigneron die commentaar geeft.

Werner333
11-06-2001, 20:56
Aaah Christian Lahaye.:)
Those were the days.;)

Mario
11-06-2001, 20:58
Kent er nog iemand Thierry Vigneron (of ben ik aan het flippen?)? Of die andere bekende commentator? Dethier of zoiets, die kon dat ook goed.

En was er vroeger ook geen Christian of Daniel Herregodts?

Ferrari Forever
11-06-2001, 21:56
Mijn favoriete commentator aller tijden is toch wel Murray Walker. Ik ben destijds dankzij hem de formule 1 beginnen volgen op de BBC en ik vind het doodjammer dat de BBC gestopt is met het uitzenden van de F1. Als ik mij niet vergis geeft Walker nog commentaar op ITV of zo, maar dat zit hier niet op de kabel.
Zelfs al gebeurde er een hele race totaal niets, Walker kon het nog laten uitschijnen alsof het de spannendste race van de laatste tien jaar was. En als er al eens iemand crashte begon die te roepen alsof de wereld verging. Totaal geschifte kerel, maar heel prettig om naar te kijken (luisteren)

Sennake
11-06-2001, 22:18
Er waren : (op de RTBF)

Cristian Lahaye
Gaëton Vigneron
Richard Debeir
Daniel Herregodts
Pierre Van Vliet
Thierry Tassin

En op de BBC was het Murray Walker en James Hunt

En op Eurosport waren het John Watson en Allard Kallf

En al die mannen wisten waarover ze spraken!

(zelfs de 2 Dirken - Deweerdt en den andere ontglipt me nu waren beter dan de 2 VTM-pipo's!!!!!!!!!!!)

Mark
11-06-2001, 23:11
Murray Walker is aan zijn laatste jaar bezig bij ITV........doet niet alle races meer.

Die vent staat staand te presenteren, en spreekt tegen een of andere stokoude microfoon. Maar het schijnt dat ie steeds meer fouten gaat maken.....maar ja wat wil je. Hij heeft elke f1-race van 1950 als journalist gevolgd.....mazzelpik

Meest memorabele uitspraak die ik ken komt uit 1994 tijdens een BTCC-race met Jan Lammers in die geweldige Volvo 850 Estate tijdens een klein ongelukje: there is a lot to hit on that Volvo.......verwijzend na de mega-formaten van die Volvo....those were the days

greetz
Mark

tsjolder
12-06-2001, 08:28
Den tweede Dirk was Dirk Abrams, die zich nu moet bezig houden met ocharme de rode duivels.

Werner333
12-06-2001, 21:58
Dirk Deweerdt zit nu bij Canal Digitaal.
Hij wordt er bijgetsaan door een journalist (zijn naam ontsnapt me). Hun commentaar is OK. (stukken beter dan Kanaal2)

Sennake
12-06-2001, 22:02
Koen Wijckaert misschien?

Werner333
12-06-2001, 22:07
Die was het verleden jaar. Nu is het iemand anders.