Nismo
14-05-2016, 23:02
Ok mannen, ruim op tijd (2 weken) maar hierbij al de aankondiging van de volgende vrijdagavond-meeting.
Het is de laatste meeting voor onze eigen expositie, daarom gaan we nog eens naar Hamme verhuizen.
Op vraag gaan we het aanvangsuur iets vervroegen, maar zij die iets later kunnen komen, geen probleem.
Ik hoop zeker op een vol huis aangezien er nog veel moet besproken en zeker afgesproken worden.
-Wanneer: Vrijdag 27-05-2016
-Waar:
Jeughuis 't Klokhuis (JC den Appel)
Kaaiplein 36
9220 Hamme
-Aanvang: 19u30
Het gaat moeilijk zijn, maar ik stel voor dat we eventueel samenkomen op de parking van de Savarin, om zo samen de rit naar Hamme aan te vangen.
Dit kan zeker van toepassing zijn voor de mensen van Limburg.
Let wel, laat ons even weten wie er wil samenkomen of hoe jullie gaan.
Ik stel voor om rond 18u00 à 18u10 samen te komen om dan ten laatste rond 18u10 te vertrekken.
-Nismo
-Eyckles
-Nelsonsr
-Fred65
-Sennake
-Loixrallyfan
-EtronQuattro07
-Starmodel
-
-
-
Tot dan :bye:
Het is de laatste meeting voor onze eigen expositie, daarom gaan we nog eens naar Hamme verhuizen.
Op vraag gaan we het aanvangsuur iets vervroegen, maar zij die iets later kunnen komen, geen probleem.
Ik hoop zeker op een vol huis aangezien er nog veel moet besproken en zeker afgesproken worden.
-Wanneer: Vrijdag 27-05-2016
-Waar:
Jeughuis 't Klokhuis (JC den Appel)
Kaaiplein 36
9220 Hamme
-Aanvang: 19u30
Het gaat moeilijk zijn, maar ik stel voor dat we eventueel samenkomen op de parking van de Savarin, om zo samen de rit naar Hamme aan te vangen.
Dit kan zeker van toepassing zijn voor de mensen van Limburg.
Let wel, laat ons even weten wie er wil samenkomen of hoe jullie gaan.
Ik stel voor om rond 18u00 à 18u10 samen te komen om dan ten laatste rond 18u10 te vertrekken.
-Nismo
-Eyckles
-Nelsonsr
-Fred65
-Sennake
-Loixrallyfan
-EtronQuattro07
-Starmodel
-
-
-
Tot dan :bye: