PDA

View Full Version : RRRRRRRRalf


tsjolder
10-06-2001, 12:56
Ik wil even reageren op de Montoyafans en ook op degene die hier onlangs zei dat Ralf zonder zijn broer niet zo ver zou zijn geraakt. Als ge puur de resultaten bekijkt, ziet ge toch dat Ralf echt een toppiloot is. Als ge Montoya en Ralf vergelijkt qua startpositie denk ik dat het zoiets als 6-2 of zo moet zijn (niet gecheckt, maar zal er niet ver naast zijn) met gelijk gisteren toch ook 8 plaatsen verschil tussen de twee. Ge kunt wel zeggen dat het voor Montoya de eerste keer is dat hij op dat circuit rijdt, maar dan ziet ge dat Raikkonen nog een paar plaatsen voor hem staat met een waarschijnlijk minder goede auto. In Monaco maakt Montoya nog een zeer stomme fout die ik Ralf ook nog niet heb zien doen dit jaar. Dit gewoon om te zeggen dat Ralf wel degelijk een echte topper is en Montoya op dit moment qua resultaten nog niet, naar mijn bescheiden mening. Aan hem om het tegendeel te bewijzen

airco
10-06-2001, 13:52
mja, ik begin ook minder en minder onder den indruk te raken van Montoya!!! Ook zijn constante aanvaringen met andere piloten, duiden toch aan dat er iets mis is!! Hier in Canada al met 3 personen!! M.schumacher, J.Villeneuve, en E.irvine!!!

we zullen wel zien wat de toekomst brengt zekers!!

airco

Oneliner
11-06-2001, 14:16
mjah, tis allemaa lwaar wa jullie heer zeggen, mor vergeet ni dat ALS er gene zekere jos verstappen was geweest dat Montoya in zen 3e race al gewonnen had hé.

Morja, daar is die ALS weer hé.......

Sennake
11-06-2001, 20:20
Zie mijn antwoord in een andere thread...