PDA

View Full Version : De Paddock Modelbouw goes: Slotrace en modelbouwbeurs te Winksele - 09/10/2016

Wanneke
09-10-2016, 18:54
Kort verslagje van de slotrace en modelbouwbeurs te Winksele.

Een beurs gefocust op Slotrace en civiele modelbouw vraagt natuurlijk een specifiek publiek, dit was wel te merken aan het aantal bezoekers. Niet zo veel volk, maar het was plezant en ik heb me samen met de mannen van Leuven geamuseerd. Rond half 4 begonnen de meeste mensen al in te pakken en even later ben ik gevolgd. Kleine beurs, maar wat mij betreft best gezellig.

Enkele foto's:

33349

Met 12 modellen van mezelf en enkele van Guido en Patrick was er toch wat te zien op onze stand.
33350

33351

Wanneke
09-10-2016, 18:59
De stand van Leuven:
33352

Enkele van hun modellen in close-up:
33353

33354

Tot slot nog een foto van de demobaan. Deed mij toch terugdenken aan mijn lagerschooljaren, zo kan zelfs iemand van 21 nostalgisch terugkijken naar het verleden.
33355

Dat was het voor deze keer. Ik weet het, veel fotomateriaal heb ik niet, gewoon niet echt aan gedacht... Tot de volgende!

Nismo
13-10-2016, 21:23
..........................

Dat was het voor deze keer. Ik weet het, veel fotomateriaal heb ik niet, gewoon niet echt aan gedacht... Tot de volgende!

Ik vind het gewoon tof dat je ons een verslagje bezorgt.
Bedankt ;)

.............................

Tot slot nog een foto van de demobaan. Deed mij toch terugdenken aan mijn lagerschooljaren, zo kan zelfs iemand van 21 nostalgisch terugkijken naar het verleden.
.................................................. .....................

Zelfs voor iemand van 52 is dat nostalgisch.

Klopt het dat ze volgend jaar opnieuw een beurs organiseren, ik dacht 1ste weekend van oktober.