View Full Version : "Paint and glue" dag in Leuven op 25/2/2017.
Beste vrienden,
via Dominique hoorden we het nieuwtje dat er op 25 februari 2017 een zogenaamde "Paint and glue" dag georganiseerd in Leuven. Van elke modelbouwclub worden hiervoor een 5 à 6 personen uitgenodigd, omdat de plaatsen beperkt zijn.
Als er mensen zijn die hierin geïnteresseerd zijn mogen ze zich in deze thread inschrijven. Ik kan me voorstellen dat er misschien Paddockers wat meer info willen vergaren vooraleer ze een beslissing nemen; dat kan natuurlijk ook. Indien gewenst kan Dominique hier wat meer uitleg komen geven over het hoe en het waarom van deze dag.
Omdat het aantal deelnemers beperkt is tot 5 à 6 gaan we het zo afspreken dat de eerste 6 die zich hier inschrijven onze delegatie zullen vormen die naar de Paint and glue dag gaan; ik kan natuurlijk niemand tegenhouden maar ik denk dat we de wens van de club van Leuven moeten respecteren zodat die jongens niet met plaatsgebrek komen te zitten ;)
- TvD
- Mech@niC & Miss Fusca
- Sennake
-
-
-
Ik ben geïnteresseerd! Is er al iets bekend van tijden en locatie?
En ik vermoed dat we onze eigen zooi mee kunnen nemen en gezellig wat gaan bouwen?
Dominique
25-01-2017, 14:10
De Paint&Glue dagen zijn bedoeld om modelbouwers eens samen rond een tafel te zetten om effectief te bouwen. Concreet worden ze een beetje per thema gegroepeerd zodat het uitwisselen van meningen en ervaringen wat vlotter loopt (en het zeuren ook). Het is dus zeker de bedoeling dat je je zooi meebrengt om te bouwen.
Catering is mogelijk onder de vorm van een broodjeszaak (bij wijze van spreken aan de overkant van de straat) en een heel leuk frietkot een kilometer of 2 verderop ...
Eigen bokes meebrengen is uiteraard geen probleem. Frisdrank en water wordt door MVL aan zéér democratische prijs te koop aangeboden.
Eén en ander gaat door op zaterdag 25/2 van 10:00hr tot 17:00hr in de lokalen van MVL aan de Celestijnenlaan 46 in 3001 Heverlee/Terbank. Zelfde locatie als de expo van een tijd geleden:
- Komende van Brussel E40, afslag Leuven, Kon. Boudewijnlaan, 2de lichten links afslaan.
- Komende van Aarschot E314- A2, afslag Leuven, Koning Boudewijnlaan, 3de lichten links afslaan.
- Komende van Ring Leuven, tussen Naamsepoort en Tervuursepoort, richting E40 Koning Boudewijnlaan, 1ste lichten rechtsaf
- de rest trekt zijn plan wel ;-)
Ben ik nu de enige die hier interesse in heeft vanuit de Paddock? (buiten de leden die ook bij Leuven lid zijn)
Mech@niC
02-02-2017, 12:56
Ik heb ook wel interesse 😊
Ik zoek nog een gaatje in mijn agenda, we zitten in een drukke periode wat betreft familiale aangelegenheden. Er staat binnenkort een bruiloft aan te komen.
Ik ga alleszins proberen om enige tijd vrij te maken, maar dat zal waarschijnlijk geen ganse dag zijn. En anders kom ik een kijkje nemen.
Tegen wanneer moet er geweten zijn met hoevelen we komen?
Ik ben er in principe ook bij ;)
Dominique
04-02-2017, 11:58
Tegen wanneer moet er geweten zijn met hoevelen we komen?
Als we dat een dag of 2 voorhand definitief weten is het goed, het is gewoon een kwestie van tafels te voorzien en de zaal wat in te delen. No big deal ;-)
Is er misschien een groepje dat het ontwerpen en tekenen van decals via coreldraw gaat coveren Dominique?
Starmodel
06-02-2017, 20:32
Is er misschien een groepje dat het ontwerpen en tekenen van decals via coreldraw gaat coveren Dominique?
Daar kan voor gezorgd worden.
Daar kan voor gezorgd worden.
Owla.... pigeon d'or on tour...
Dominique
08-02-2017, 19:40
Huh? :confused:
We gaan met de duiven spelen :rolleyes:
Moeten we zelf ne stofjas meebrengen of zijn er voorhanden :p
Mech@niC
09-02-2017, 12:47
Doar komt unne witpen oân.
Ziede gij dè bistje meej zun vleugels sloân!
Starmodel
09-02-2017, 13:35
En nu moet ik op de paint & glue
weer uitleggen waar "Pigeon d'Or" vandaan komt.
Dominique
09-02-2017, 19:05
Ziede gij dè bistje meej zun vleugels sloân!
Ojee, ik denk dat ik niet kom ...
Of misschien toch als die duiven met een lekker sauske overgoten zijn? :champagne: Wie is chef kok van dienst?
Begin zondag in Lichtervelde maar ;)
Ge moet gij da niet. :fight: Inside joke, :crazy::+:D
Mech@niC
15-02-2017, 09:01
Johny of Guy, ik denk dat de lijst aangepast moet worden, want ik en mijn zoon, welke overigens Trevor heet, dachten dat het op zondag zou zijn.
Maar aangezien hij zaterdag voetbal training heeft kan hij niet mee komen.
In plaats daarvan gaat Adriana misschien wel mee om verder te kunnen werken aan haar Fusca.
Maar dit nog even onder voorbehoud. ;)
Johny of Guy, ik denk dat de lijst aangepast moet worden, want ik en mijn zoon, welke overigens Trevor heet, dachten dat het op zondag zou zijn.
Maar aangezien hij zaterdag voetbal training heeft kan hij niet mee komen.
In plaats daarvan gaat Adriana misschien wel mee om verder te kunnen werken aan haar Fusca.
Maar dit nog even onder voorbehoud. ;)
Geen probleem, het blijft in de familie hé ;)
Ikzelf ga moeten passen, het zal bij een bezoekje blijven vrees ik. :frusty:
Grmbl :frusty: door een onverwachte afspraak op zaterdagochtend (wel voor een goed doel ;)) kan ik pas begin van de middag komen.... Hopelijk is dat geen probleem?
Starmodel
16-02-2017, 13:43
Grmbl :frusty: door een onverwachte afspraak op zaterdagochtend (wel voor een goed doel ;)) kan ik pas begin van de middag komen.... Hopelijk is dat geen probleem?
geen probleem,hoor. En als het voor het goede doel is, al zeker niet.
geen probleem,hoor. En als het voor het goede doel is, al zeker niet.
Ook als ik zelf (en mijn vriendin) dat goede doel ben? ;)
Starmodel
16-02-2017, 14:51
Ook als ik zelf (en mijn vriendin) dat goede doel ben? ;)
Dat is waarschijnlijk het beste goed doel dat er is ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.