View Full Version : vraagske
pika-RIP
10-06-2001, 19:06
zou het kunnen da die quote dingen niemeer macheren. ik wou derjust zone quote doen en ik maak gewoon ne nieuwe post, zonder de quote. En ik ben der zekerst van dak de juste gepakt hebt. of slaag ik weer den ene of den anders pc blunder???
greetz the female
Originally posted by pika-RIP
zou het kunnen da die quote dingen niemeer macheren. ik wou derjust zone quote doen en ik maak gewoon ne nieuwe post, zonder de quote. En ik ben der zekerst van dak de juste gepakt hebt. of slaag ik weer den ene of den anders pc blunder???
greetz the female
:D
of nog beter:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by pika-RIP
greetz the female
--------------------------------------------------------------------------------
pika-RIP
11-06-2001, 09:23
ja dudes had het al gevonden mor mijn pcke heeft vaak wa probs en mijn verstand is nie echt stressbestendig
ik vertrek nu nor mijn exa van biochemie ze. dus gulle hed geluk da ge mij nu nie moet tegenkomen.
greetz the female
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.