PDA

View Full Version : Bericht aan alle teams van de Touring Cup


Driesco
06-05-2002, 15:12
Zondag 19 mei zal er gedurende de TC wedstrijd op ZOlder een reclame en info film gemaakt worden. Mogen we dan ook vragen aan alle teams om de netheid, reglementen, outfits maximaal te controleren om een 100% juist beeld te krijgen van de Touring Cup. Alle teams die reageren via info4you@pandora krijgen gratis de DVD in hun bus. Tijdens het weekdend zullen er onlinebeelden, actiebeelden en intervieuws afgenomen worden. Een ideaal moment dus om jullie sponsors even in een goed daglicht te stellen. Ken je teams, stuur het hen door want ik post dit hier maar ene keer zulle. Er zijn 56 teams in de TC dus ik verwacht eigenlijk 56 mails van de teams die op deze manier gratis reclame krijgen en mee helpen aan de uitstraling van de TC.

Met vriendelijke groeten

Dries Heyman

AD SPORT
06-05-2002, 17:23
Driesco,

Antwoord hierop staat in uw mailbox !

Groeten,
Dries De Smet

Driesco
06-05-2002, 17:38
Heb het gezien en Pieter Sablon, cameraman bij Media Express zal contact opnemen één dezer dagen om bij jullie te komen filmen en intervieuws af te nemen. Hopelijk volgen en nog veel teams zodat we nu eindelijk de TC kunnen geven waar we recht op hebben : PUBLICITEIT

Mistery
06-05-2002, 21:55
Reacties van TC teams zijn jammergenoeg vrij zeldzaam...Zo plaatsen wij op onze site , www.misteryracing.be.tf , wedstrijdverslagen en teamnieuws. Maar we stellen vast dat tot op heden daar slechts één TC team heeft op gereageerd...je weet wel wie. Nochtans is deze vorm van extra publiciteit voor de teams volledig gratis en hoeven ze enkel hun teksten aan te leveren. Buiten de TC teams zijn er wel andere teams die er gebruik van maken, maar TC blijkt vrij moeilijk te liggen, die gasten hebben precies geen publiciteit nodig...

De vorm van publiciteit die nu wordt geboden gaat zelfs nog een groot stuk verder dan wat wij als Mistery Racing kunnen bieden. Hopelijk krijgen jullie hierop wel afdoende reacties, want TC verdient idd wat meer aandacht dan tot op heden het geval was.

Pascal
06-05-2002, 23:01
Wees maar zeker.

Voor mij part mag het gerust "Belcar Light" genoemd worden. Auto's die zeker en vast aanspreken bij het publiek en interessante wedstrijden.

Alle promotie is enkel maar toe te juichen.

C U

vincentdb2001
07-05-2002, 15:15
Alleen maar spijtig dat de Touring Cup-bolides hun echt geluid niet vertonen... Maar ja, zo is het nu éénmaal in Zolder, door de mensen die in de buurt wonen en die niet stopen te zagen over het lawaai...

airco
07-05-2002, 15:17
ik moet zeggen ... dan zou ik nie graag aan den telefoon gezeten hebben vant weekend aant circuit van zolder ...
Als de mensen al klagen bij touringcup, wat moeten ze dan niet doen bij den DTM...

airco