View Full Version : Playoffs
Volgt hier buite mij nog iemand stiekum de NBA-playoffs?
Nooit stiekem ! Doe al verschillende jaren mee aan het Virtual Game. Dit jaar was het wat minder en tijdens de play offs al helemaal. Maar ja , dat is eerder te wijten aan het niet online zijn dan iets anders ;)
Half en half!
Ik ben een enorme Lakers fan!
Huidige stand van zaken in de play-offs:
Eastern Conference:
Nets 1 - Hornets 0
Pistons 1 - Celtics 0
Western Conference:
Kings 1 - Mavs 1
Lakers 1 - Spurs 0
Kobe Bryant Card (is een exe-file van 500kb) (http://users.pandora.be/o2design/Fotos/KOBE.exe)
Ai, dan gaan wij ons nooit verstaan Beemer :)
Ik blijf nog steeds zweren bij de Suns en de Magic. Zelfs nooit een fan geweest van de Bulls.
Spijtig dat Grant Hill weer zo vroeg is uitgevallen anders had Orlando wel wat meer kunnen doen volgens mij. Maar ja...
Ben benieuwd wie er als winnaar uit de bus komt in de confrontatie Kings - Mavs.
Ben nog altij nen hevige Bulls-fan. Ooit zulle die wel weer aan den top staan. Mijne favoriet in de playoffs: de Kings int weste en de Hornets int Ooste.
Ben Big LA fan.
La wint de playoffs.
Bennek benna zeker van. Da zou dan den derde tripple voor Phil Jackson.
*Bulls: '91, '92, '93
*Bulls: '96, '97, '98
* LaLakers: '00, '01, ('02)
Een van de beste coaches die der in de geschiedenis van den NBA ooit zen gewest.
JPMontoya
07-05-2002, 21:11
i am a toronto fan ; spijtig liggen ze er al uit :(:(
Air Canada center zalige zaal ben daar geweest whowho !
De spurs hadden zondagavond van la kunnen winnen, omdat o'neal enkele hechtingen had en kobe in het derde kwart was uitgevallen, maar een tegenvallende tim duncan heeft daar anders over beslist.
Ze hebben tot in het vierde kwart voorgestaan, maar dan was het money time en heeft la zich laten zien.
lakers sweep spurs. Bennek bekan zeker van.
JPMontoya says: i am a toronto fan ; spijtig liggen ze er al uit! Air Canada center zalige zaal ben daar geweest whowho !
Ik moet toegeven dat dit één van de meest sfeervolle stadia is ter wereld. Ik volg namelijk heel erg het ijshockey en ik ben daardoor al meerdere malen in Toronto geweest en da is echt een overweldigend stadion.
Greetz
Barry
Al die stadions zijn bangelijk. Maar het bangelijkste is toch nog altij the garden.
BTW: ik terk mijn woorden trug van da lakers sweep spurs gedoe. Stand daar is 1-1
*NJ Nets-Cha Hornets: 2-0
*Det Pistons-Bos Celtics: 1-0
*Sac Kings-Dal Mavericks: 1-1
*LaLakers-Sa Spurs: 1-1
Yep, de conf. finals zijn begonne. Allé, al ff zenne.
Stand:
East: New Jersey-Boston: 1-0
West: Sacramento-Los Angeles: 1-1
Het is er aan het spannen tussen la en de kings, het staat voorlopig 2-2 denk ik.
deze nacht spelen ze in Sacramento.
De vorige wedstrijd was er eentje met VEEL geluk voor LA
Het kan nog alle kanten uit in het Oosten en het Westen. New Jersey heeft zich herpakt na de nederlaag zaterdag, toen ze in de slotfase een gigantische voorsprong uit handen gaven. Gisteren leek het weer daar op uit te draaien maar gelukkig hielden ze het hoofd al iets koeler. Twee maal een game 7 is dus absoluut mogelijk !
NJ - Boston : 2 - 2
Kings - Lakers : 2 - 2
Ik hoop dat Cweb en kompanen het halen !
Awel sé, ikken ook. En ze zulle winne zenne. Zé mor zeker. 4-2 denkek. En aan den andere kant 4-3 Boston. Das mijne prono.
amai hier zijn ze anti la, op sportplanet is iedereen voor la
LA wint gewoon de play-offs!
De Lakers denke daze den titel al binne hebbe vanaf de eerste match. Das is daar gewoon een bende dikke nekke en daarom hoopek da de Kings den titel hale. Of de Celtics.
Oneliner
28-05-2002, 19:32
Volgens mij wint eddy merckx dit jaar....
anyway, wie wint, i don't care, ik ben slechts neutrale supp van de NBA, en geniet van het mooie basketbal dat ze (soms) brengen!
Die brenge bijna altij mooi besketbal. Ge moet mij ni vrage om naar een match hier uit België te kijke zenne. Kwor daar na 1 quarter al zot van. Geft mij maar nba. Die spele op een veel hoger niveau. 82 wedstrijden van oktober tot april (3à4 per week) en voor een paar nog tot Juni. Da is topsport.
yvdp says:
Geft mij maar nba. Die spele op een veel hoger niveau
Euhm, ik wil nie moeilijk doen, ma is da nie wa Oneliner zegt?
Ik zeg toch ni da de one ongelijk heeft. Integendeel, ik geef hem groot gelijk, maar zeg ook waarom ik da ook vind.
82 matchen op een jaar ... veel ...
ga dan maar eens baseball kijken ... daar zijn 100+ matchen per seizoen geen uitzondering zene ... zelfs in ons idiote belgenlandje speelde ik vroeger tot 70 matchen per seizoen.
airco
Oneliner
28-05-2002, 21:20
Maar gij bent dan ook zone sporty beer hé airco ;)
Neen idd, er bestaan zwaardere sporten dan basketbal, wa ni wilt zeggen dat ik die sport onderschat
nu niet dat Baseball een fysiek bijzonder zware sport is ...
het kan enkel lang duren (3uur +) ... en als je dan in 40° celcius moet spelen is dat geen lachertje ...
verder is explosiviteit belangrijk, tacktiek en spelinzicht ...
airco
Ik geef toe dat er nog zwaardere sporten bestaan in de wereld. Maar ik geef gewoon het verschil is aan tussen Amerika en de rest van de wereld. Hier in Europa zijn er al voetballers die zagen daze soms 2 matche op een week moette spele. De amerikaanse sporters (nhl, nfl, mlb, nba,...) moeten veel intensiever en harder spelen. Ik had het enkel over NBA omdat het hier over nba gaat en ni over mlb ofzo.
Back to the NBA Playoffs 2002 pls. Die van de Major League zijn nog veraf.
Ik ben niet tegen een ploeg maar nooit supporter van geweest. Ben dan ook nooit voor de Lakers of de Bulls geweest en zal dat ook nooit zijn.
Ik vind het gewoon stom dat er veel mensen zijn die voor de beste ploeg van het moment supporteren. Ben eens benieuwd hoeveel Bulls supporters er nog zijn nu...
Mijn favoriete teams zullen altijd Phoenix en Orlando zijn. Heb wel een voorkeur voor bepaalde spelers waaronder Kobe.
Enfin het kan alle kanten uit en ik hoop dat de Kings het halen van de Lakers en de Nets van de Celtics.
Originally posted by alain
Ben eens benieuwd hoeveel Bulls supporters er nog zijn nu...
Ene voor altij gast. Ik zweer het. En ik stem nu ni voor de wizards omda Jordan daar speelt. Ben nen enorme fan van Jordan, maar ni van de Wizards. Voor altij nen bulls-fan. Ookal staan ze laatst.
Allee, dan zijt ge een zeldzaam exemplaar :)
Ik ben altijd shaq fan geweest van in zijn tijn in Orlando met Penny tot nu.
Hoewel ik nu vind dat hij minder dominant is dan de vorige jaren.
Kings - Lakers : 3 - 2
Terwijl Horry vorige wedstrijd de beslissende driepunter scoorde on the buzzer, was het nu de beurt aan Mike Bibby om de genadestoot uit te delen. Met nog 8 seconden te gaan scoorde hij de definitieve korf om een 92 - 91 overwinning te behalen.
Vrijdag is het terug in LA te doen voor game 6.
Ik denk dat we gerust mogen stellen dat de winnaar van deze confrontatie NBA kampioen zal worden.
Ik heb altij gezegd da de winnaar van dees seizoen uit het duel Dallas-Sacramento ging kome. Tot hier kan da dus nog altij. KINGS FOR CHAMPIONS
Shaq heeft goed gespeelt, maar heeft domme fouten tegen hem gekregen, Veel fouten van Divac op shaq hebben ze niet gefloten.
En dan het laatste shot van kobe, iedereen weet dat kobe het laatste shot neemt en iedereen is dan ook op hem gefocust, speel die bal af naar iemand anders, niet horry want die stond ook goed gedekt, maar naar bv fox, hij heeft het 4de quarter verschillende punten gemaakt, als enige van la.
Nets - Celtics : 3 - 2
Een gelijkopgaande wedstrijd tot 74 - 73. Toen schoten de Nets in zevende versnelling en plaatsten een 20 - 1 run die leidde tot 94 - 74 en het ei was gebakken.
Opnieuw ( surprised ?! ) Jason Kidd de grote man bij NJ.
Game 6 eveneens as vrijdag 31 mei.
Ik hoop dat ze het kunnen afmaken. Toch alvast één dikke prijs voor Kidd na het missen van de MVP award.
Nu naar Boston. Nog maar 1 keer verloren de laatste 12 wedstrijden in fleetcenter. Die keer daze verlore hadde was tege NJ, dus wie weet...
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.