PDA

View Full Version : Dringend hulp gevraagd in verband met PC


Savi
11-06-2001, 18:02
Ik heb onlangs een webcam van philips geïnstalleerd (die was van ene vriend). Maar sinds dat ik die geïnstalleerd heb gaat alles hier ineens trager. En aangezien deze pc pas nieuw is en da normaal moet aankunnen ben ik mij serieus aant opjagen. Een paar voorbeelden: Als ik in internet exploren aan het scrollen ben met de muis, dan gaat dat heel traag en in stukken. Programma's worden trager geopend en de boel start niemeer zo snel op. Dat moet dus wel van die webcam komen denk ik. Ik heb nu al die software en de webcam zelf der vanaf gegooid, opnieuw opgestart maar natuurlijk is da nie genoeg. Weet er aub iemand iets om mij uit deze zeik te halen ?

Oneliner
11-06-2001, 21:00
hokee
hoeveel mb ram, welke windows en USB of parallel aannsluiting?

kheb ier ne externe cd-rw gehad, en die was usb en me 64mb vertraagde die mijn systeem ook.
dus probably meer ram....

morja, geef eerst uw pc-config eens

Hakki
11-06-2001, 21:08
euh dejos, gij probeert mij toch ook zo gene cam aan te smeren eh?
want assem nie werkt stuur ik hem terug :D :D

Savi
11-06-2001, 21:14
128 MB RAM, Windows 98 en een USB aansluiting.
Ik heb de cam er wel al afgegooid, maar niks helpt.

Oneliner
11-06-2001, 22:21
e nga em trug snel als ge da cam eruit haalt?
ja zekers.......

zoek eens andere drivers maybe ligt et daaraan

Savi
11-06-2001, 22:55
De cam heb ik niemeer, ik had die maar eens geleend. Nu ik die eruit heb genomen en alle cam-software heb verwijderd is er niks veranderd.

pika-RIP
12-06-2001, 10:35
zeker da alles weg is van da ding uit uwe windows??? dat hem nergens nog iet heeft staan dat hem nie kon installen...

greetz the female

Savi
12-06-2001, 13:43
heeel zeker.

Savi
12-06-2001, 16:27
Manne, ik heb het al gevonden. Blijkt dat de hardwareversnelling van mijn beeldscherm uit stond. Nu gaat alles terug goed. Toch bedankt voor die wat hebben willen helpen.