PDA

View Full Version : Mogelijke sponsor voor een Belcar of Touringcup Team.


Mark
07-05-2002, 21:25
Mogelijke sponsor voor een Belcar of Touringcup Team.

Door actie die Driesco is gestart om autosport-sites op zijn Tourin Cup Renault Clio te vermelden ben ik iemand tegengekomen die wel intresse heeft om ook ergens zijn sticker op te plakken.

Zoals het een goed nederlander betaamd ben ik voor mijn eigen stickers op pad geweest om deze zo voordelig mogelijk te laten maken. Degene die mij uiteindelijk heeft weten te helpen wil nu zijn eigen bedrijfsnaam op een wagen terugzien. Maar op de heikele vraag: Wat kost dat? Kan ik geen antwoord geven. Vandaar mijn vraag hier, welk team of anoniem persoon kan mij iets van richtprijzen doorgeven. Aan de hand daarvan kunnen we dan verdergaan, bv een hele grote sticker op Touring Cup wagen……of wellicht voor datzelfde geld een hele kleine sticker op een van de nieuwe Porsches of Vipers in de Belcar.

Het gaat hier alleen om sticker(s) plakken, dus niks van relatie-management en uitgebreide menu’s in de paddock.

Het idee is dan om foto’s van desbetreffende wagen te gebruiken in hun reclamefolders, website enzo. Het bedrijfs is werkzaam in de automotive-industrie.

Zoals gezegd reacties mogen eventueel anaoniem naar markreijnders@hotmail.com

Alvast bedankt.

Mistery
07-05-2002, 22:02
Marshal,

Check E-mail...

Driesco
08-05-2002, 08:27
Ikke wil wel langs de kassa passeren!! Maar waar gaan we die verdomde stickers nog plakken he. Die mannen van Depaddock zijn met al mijn plaats gaan lopen !!! :) :)

Scapa
08-05-2002, 11:03
mark, check your e-mail please..

Mark
09-05-2002, 15:44
Alvast hartelijk dank voor de vele reacties. Sommige reacties waren zeer openhartig, de andere wat voorzichtiger van aard.

Alle mailtjes die ik heb binnengekregen stuur ik door naar mijn contactpersoon, ik zet bij de mailtjes nog wat achtergrond informatie. Wie wat is en waarin ze rijden, enzo.

E.e.a. zal dan binnen het betreffende managementteam worden besproken, wat de uitkomst daarvan zal worden is natuurlijk een groot vraagteken. Laten we hopen dat er in de nabije toekomst een belgisch team zal zijn dat op zijn bankrekening een paar keiharde nederlandse euro’s ziet worden bijgeschreven.

Met vriendelijke groet,
Mark Reijnders
“toekomstig Intermediar” :D

Scapa
04-06-2002, 13:54
En nog iets gehoord van de mysterieuze (Nederlandse) geldschieter (klinkt dat voor jullie ook zo tegenstrijdig??? ;))

Driesco
04-06-2002, 18:43
Wij hebben allesinds nog niets gezien maar die Hollanders willen zeker spektakel en da is nie echt voor ons, alhoewel !

Mark
04-06-2002, 20:18
Originally posted by stijnconinx
En nog iets gehoord van de mysterieuze (Nederlandse) geldschieter (klinkt dat voor jullie ook zo tegenstrijdig??? ;))


Inderdaad, wel iets van gehoord........het achterover vallen van zijn stoel nadat ie de mailtjes had gelezen. Laat ik het zo zeggen, 2002 wordt sowieso al niks meer.

het budget (zo'n 5000 euro) schiet niet echt op m.b.t. autosportsponsoring...... Ik denk dat ik die man iets te enthouiast heb gemaakt. :D :D :D

Driesco
04-06-2002, 20:54
Stel me eens in verbindig met die man, nu wij over zo een leuke tent beschikken heb ik iets veel leuker voor hem: De Belkarting

Samen met zen klanten komen eten, drinken, fuiven, enz... in de beste sfeer. Hij gaat zelfs nog enkele euro's over hebben om dan uiteindelijk de Paddock wat te sponsoren.

geloof me Marchal, stel me in verboinding met die man en ik doe het nodige voor jullie.

Scapa
05-06-2002, 15:11
5000 euro is niet veel natuurlijk maar dat wil nie zegge dat we daar niets mee kunnen aanvangen! Hij kan daarvoor, weliswaar een klein, plaatsje op een van onze wagens krijgen. Moest hij nog interesse hebben, je weet hoe je mij kan contacteren! ;)

Stipey
05-06-2002, 15:21
Originally posted by stijnconinx
5000 euro is niet veel natuurlijk

Ik heb daar zo lichtjes mijn eigen gedacht van :-)

Scapa
05-06-2002, 15:36
Originally posted by Stipey


Ik heb daar zo lichtjes mijn eigen gedacht van :-)

Voor mezelf als studentje is da ook een serieus bedrag dat ik ook graag op mijn rekening zou willen, maar in autosport termen is het niet veel...

Maarten
05-06-2002, 17:03
ik heb ook nog wel plek in het nieuwe design voor een plaats van 5000EUR
dus hij mag ook contact opnemen met mij, voor op de FUNCUP dan

Scapa
06-06-2002, 10:33
Originally posted by Maarten
ik heb ook nog wel plek in het nieuwe design voor een plaats van 5000EUR
dus hij mag ook contact opnemen met mij, voor op de FUNCUP dan

nie onder m'n duiven schieten eh kerel ! :no: ;) :D

Maarten
06-06-2002, 11:46
Originally posted by stijnconinx


nie onder m'n duiven schieten eh kerel ! :no: ;) :D


ik zou nie durven
maar wie wilt er tegenwoordig nog Belcar of TC sponsoren, als ge op ne mega-bangelijke FunCup kunt staan? :D :D :D

Scapa
06-06-2002, 14:34
Originally posted by Maarten



ik zou nie durven
maar wie wilt er tegenwoordig nog Belcar of TC sponsoren, als ge op ne mega-bangelijke FunCup kunt staan? :D :D :D

:+

R@ce@holiC
06-06-2002, 16:27
Als ie geinteresseerd is in tc dat ie contact opneemt met ons of een kijkje neemt op http://www.rookieracing.tk of mailt naar raceaholic@pandora.be

Kurttigerracing
06-06-2002, 21:45
Heb wegens drukke schoolbezigheden nog geen tijd gehad om te racen dit jaar. Voor 5000 Euro kunnen we indien gewenst een volledige Yaris voor 1 of 2 koersen laten rijden, of andere deelnames met Formule Ford laten doorgaan. Ons programma staat helemaal nog niet vast. Pas einde deze maand beginnen we eindelijk te racen. Eerst nog verder in provinciaal en nationaal karting. Het doel is deelname aan de Formule Monza volgend jaar en mogelijks Renault te kunnen overtuigen van mijn potentieel.
Als er een Fun cup team interesse heeft in een snelle onervaren piloot staat mogelijks ook op ons programma. Budgetten is altijd het grootste probleem.
Maar nu eerst : examens afwerken !!!