PDA

View Full Version : JS-bestand (music)


Bernie
09-05-2002, 09:54
hoe kan ik een JS-bestand omzetten naar een wav bestand ????
weet iemand dat ???

airco
09-05-2002, 11:20
js is javascript ... en dat kan normaal gezien niet echt muziek bevatten ... daarom hetvolgende ...

als dat bestand groot genoeg is ... (+- 3 MB voor nen MP3) dan zou ik het gewoon eens proberen te renamen naar mp3 en dan af te spelen ...

Als dat niet lukt ... rename naar zip ... en probeer het nog eens (extracten dan)...

staan er bovendien geen verdere instructies op de site waar je die muziek vandaan hebt ...

airco

Oneliner
09-05-2002, 15:50
Ja idd.
Dat gebeurt wel meer als ge muziek "hebt" ;)
Gewoon rename naar zip of mp3, kans is groot dat et dan wel werkt

Bernie
09-05-2002, 17:26
Probleem was niet dat ik dat bestand kon afspelen, want dat ging wel (media player en winamp), maar ik wilde da op een CD zetten, en ik denk dat ge dan een wav bestand moet hebben.

maar 't probleem is intussen opgelost (via een ander forum) daar wist men mij te vertellen dat het met cool edit zou lukken.

En inderdaad 'k had hier cool edit 2000 (helaas de trial) liggen en i't is me gelukt.... (maar niet voor lang -> 30 dagen... is daar iets aan te doen ???? (buiten betalen natuurlijk) ...................

airco
09-05-2002, 17:53
gewoon renamen naar mp3 dan ...

mp3 kan je gewoon burnen met nero (die dat dan omzet naar een muziek-cd) ... de meeste andere burnprogramma's kennen dit trukje ook ..

alternatief ... een mp3 to wav converter gebruiken ... daar moet je maar eens naar zoeken op www.download.com

airco

Oneliner
09-05-2002, 17:59
Mp3 omzetten naar wav doe ik gewoon via winamp zun... :)

airco
09-05-2002, 18:03
is ook een manier ;)

Bernie
09-05-2002, 19:59
Inderdaad van MP3 naar wav geen enkel probleem 10 tallen programma's daarvoor, maar ik had het probleem dat het een js bestand was en niet een mp3 bestand. Daarmee dat ik een oplossing zocht om met die js naar mp3 of wav te gaan. Maar zoals ik al schreef met cool edit is het me gelukt. thanks voor de moeite

Oneliner
09-05-2002, 21:03
Mjah, graag gedaan zenne, daarvoor zijn we (onder andere) hier hé