View Full Version : Belpro: Live
Marc Goossens is er zonet in Blanchimont heel hard afgegaan ...
Piloot = ok
wagen = total loss
airco
Is er eigenlijk ergens een site waar je de tijden dit weekend kan volgen? RIS doen het blijkbaar niet :(
niet dat ik weet ;)
mij briefen ze per gsm
Originally posted by airco
niet dat ik weet ;)
mij briefen ze per gsm
das natuurlijk ook handig ;)
JPMontoya
11-05-2002, 16:33
welke wagen rijdt Goossens ?
JPMontoya
11-05-2002, 16:37
Er schijnt maar geen eind te komen aan de vloed van onheilspellende berichten. Vanmorgen was Marc Goossens aan de beurt.
De Gelenaar crashte deze morgen in de eerste Belcar-kwalifikatierit hard van de baan. Marc zelf bleef gelukkig ongedeerd maar de RTM Porsche GT3-RS is dermate beschadigd dat ie onmogelijk tijdig opgelapt kan worden voor de race morgen.
autosport.be
--------
langs de andere kant dan kan ie commentaar geven op VRT morgen :)
nieuws zaterdag:
problemen voor MIni tijdens quali2 . Toen de kwalifikaties starten waren ze nog bezig met de schokdempers erop te schroeven. De wagen is niet meer buiten geweest en het team zit nu in Nederland om de schikdempers te laten afstekken. Er zoiuden oo, problemen geweest zijn op de PSi porsche. De Hart VIper was tijdens sessie 1 stilgevallen op de kemmel maar sloeg terug in sessie 2.
Die mini was me al opgevallen in de eerste quali......dan ding stuiterde als een pingpongbal. Volgens mij heeft die Hartviper wel wat geraakt toen ie langs kwam tuffen op de "hulpweg"
Porsche nr. 45 zag er ook zwaar gehavend uit..........
Ennuh waar was die stealth? Zo onzichtbaar dat ik hem niet zag :D
JPMontoya
11-05-2002, 20:58
ik vind de doorstroom van results en foto's zeer pover :(
Originally posted by JPMontoya
ik vind de doorstroom van results en foto's zeer pover :(
howhowhow
we zijn allemaal vrijwilligers ... als je het ontmoetingen-forum had gelezen dan had je gezien dat Sennake, pascal en Werner333 in Francorchamps blijven overnachten ...
Morgen (en vooral maandag) zullen er foto's bij hopen zijn ...
Ik denk dat niemand hier te klagen heeft momenteel ... en diegenen die klagen moeten het zelf maar gaan doen ...
airco
JPMontoya
11-05-2002, 21:06
Originally posted by airco
howhowhow
we zijn allemaal vrijwilligers ... als je het ontmoetingen-forum had gelezen dan had je gezien dat Sennake, pascal en Werner333 in Francorchamps blijven overnachten ...
Morgen (en vooral maandag) zullen er foto's bij hopen zijn ...
Ik denk dat niemand hier te klagen heeft momenteel ... en diegenen die klagen moeten het zelf maar gaan doen ...
airco
heb ik gezegd dat zij voor dat moeten zorgen ..... NEE
ik weet goed dat S , P & W in Spa blijven , ik aludeer op het feit dat er weinig info te vinden is op vb. sites als pitstop , autosport.be
ge moet u ni aangevalle voelen ...
weleens gekeken naar de enige echte belcar.com..........om te huilen. niet eens een deelnemerslijst!
Gewoon live aanwezig zijn :D Laat die oren maar overuren maken...als er weer een armada porsche voorbij komt
Originally posted by JPMontoya
ik aludeer op het feit dat er weinig info te vinden is op vb. sites als pitstop , autosport.be
Tja dat is nu eenmaal het probleem van de Belgische autosport ...
Meeste evenementen zijn ofwel kleinschalig ... ofwel hebben geen berichtgeving naar buiten toe ...
Site's als autosport.be en pitstop moeten hun info ook daar ter plaatse gaan halen dan, en dat duurt ...
airco
der zijn al een paar fotos van mij maar ik vind ze te weinig om er nu men tijd in te steken.
JPMontoya
11-05-2002, 21:52
heeft er iemand iets opgevangen van de Gilet Vertigo let me know tnx
Oneliner
11-05-2002, 21:54
Het linker voorwiel en de rechterspiegel... :)
JPMontoya
11-05-2002, 22:04
10)Gilet vertigo - Kuppens/Ugeux
2nd in GTB
de kuppens heeft deze middag ne pasta gegeten. TZal em da zijn
Hart-Hezemans hebben de race gewonnen.
2e waren Thiers-Schreurs, en 3e was Vanierschot-Van Roey.
Mollekens is er keihard afgegaan tussen Blanchimont en de busstop, en Anthony kreeg een fatale klapband in Blanchimont, net toen hij binnen wou gaan om te wisselen.
Het is een echt pech- en ongevallen weekend geweest want ook Kelly Jamers is er op dezelfde plaats hard afgegaan, er is een crash geweest van 7(!) Yarissen in de eerste ronde, en dan vergeet ik nog de helft.
Foto's kan je vanaf morgen verwachten. Ik zal er mijn werk aan hebben (een stuk of 200)...
fotokes morgen maar al een paar opwarmertjes (als attachment)
foto 1: zoek de paddockleden op deze foto ( het zijn er 2 ;) )
nieuwe aerodynamica in de yaris cup ??
de winaar van de "mr. cool verkiezing" op de startgrid :D
resultaat van de PSI crash :eek:
Originally posted by raceboy
Lap, ik hang er weer bij :D
Oneliner
12-05-2002, 20:49
WEERAL???
das precies altijd dezelfde... :)
Trouwens, rechtsonder zie je Anthony die zijn oordopjes aan het indoen is, en dit is de foto die ik van dat moment genomen heb :
die vent achter u op mijn foto mag u precies ni :D
vincentdb2001
12-05-2002, 21:37
fotokes morgen maar al een paar opwarmertjes (als attachment)
foto 1: zoek de paddockleden op deze foto ( het zijn er 2 ;) )
Ik zie er geen enkel (of is Leybaert een paddocklid?)...
Is dit wel de juiste foto?
Originally posted by vincentdb2001
Ik zie er geen enkel (of is Leybaert een paddocklid?)...
Is dit wel de juiste foto?
leybaert is yaris cup. en daarachter zou normaal nog zo ene met zen klakse verkeerd op moeten staan. :)
Werner333
12-05-2002, 21:52
Originally posted by Sennake
er is een crash geweest van 7(!) Yarissen in de eerste ronde,
In die crash ging Johan van Vaerenberg overkop.
Hij was naar eigen zeggen bewusteloos na de crash.
Is voor verzorging naar het hospitaal gevoerd maar is OK.
vincentdb2001
12-05-2002, 22:00
Originally posted by Werner333
Amai, ze rijden (en crashen) even hard als vorig jaar zo te zien. Is niet zo goed voor het imago van Toyota, maar geeft wel veel spektakel voor de toeschouwers.
Originally posted by Werner333
en diene Yaris kwam er anders ook schoon voor... spijtig da 'k diene van Kelly nie gezien heb na haar uitstapje vrijdag
Rrubinio
12-05-2002, 22:43
Lap, mijn foto's staan reeds in mijn fotoboek.
2002 / 05 / 12 Belpro Francorchamps (http://yucom.shareaphoto.com/pickup.jsp?PID=4199c5fcd487a5a1bb676e45)
En kijk zeker ook eens bij EXTREME CRASH !!!
Alé, één als voorbeeld.......
al die zware crashes op 1 weekend, en dan nog wel 1 met dodelijke afloop...ik was er niet bij maar ben er echt niet goed van nu ik dat allemaal lees en zie.
er gaan dingen moeten veranderen...
R@ce@holiC
12-05-2002, 23:20
Originally posted by Stipey
al die zware crashes op 1 weekend, en dan nog wel 1 met dodelijke afloop...ik was er niet bij maar ben er echt niet goed van nu ik dat allemaal lees en zie.
er gaan dingen moeten veranderen... Dodelijke afloop?????
R@ce@holiC
12-05-2002, 23:23
Sorry had het nog niet gelezen, innige deelneming aan de familie, vrienden en kennisen van deze piloot...
nieuws zaterdag:
problemen voor MIni tijdens quali2 . Toen de kwalifikaties starten waren ze nog bezig met de schokdempers erop te schroeven. De wagen is niet meer buiten geweest en het team zit nu in Nederland om de schikdempers te laten afstekken. Er zoiuden oo, problemen geweest zijn op de PSi porsche. De Hart VIper was tijdens sessie 1 stilgevallen op de kemmel maar sloeg terug in sessie 2. We waren ze "eraf" aan het schroeven, om vlug naar de fabrikant in Nederland te voeren (Technoflex) voor herstel.
PJ
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.