PDA

View Full Version : Rob Theunissen verongelukt


vincentdb2001
14-05-2002, 14:58
Bron : www.pitstop.tv (http://www.kanaal2.be/pitstop/)
__________________________________________________

Rob Theunissen is verongelukt. Theunissen was een bekend figuur in de autosport en vooral de Belcar.

Theunissen kwam zondagavond rond 23 uur om het leven bij een zwaar verkeersongeval in Riemst. Hij ging met zijn Subaru van de baan en ramde enkele bomen. Rob werd uit de auto geslingerd en overleed ter plaatse aan zijn verwondingen.

Rob Theunissen was 49. In Maasmechelen runde hij een racing team dat jarenlang actief was in de Belcar.

De redactie van Pitstop biedt de familie en nabestaanden van Rob haar medeleven aan bij dit tragische verlies.
__________________________________________________

Innige deelneming aan de familie en vrienden,

Vincentdb

Vincent de Bièvre

airco
14-05-2002, 15:02
innige deelneming

Yves Van Grimberge

we zijn blijkbaar doomed in de autosport de laatste dagen ...

Mistery
14-05-2002, 17:28
Donkere dagen voor de Belgische autosport...

Mijn oprechte blijken van deelneming aan de familie en de vrienden van Rob (Robert) Theunissen.


Dries De Smet

Oneliner
14-05-2002, 17:34
Wat is er toc hweer allemaal aan de hand???? :s
Deze week op school ook weer iemand verloren.... :(

Innige deelneming aan familieleden en verwanten
Chris Van der Borght

Sennake
14-05-2002, 17:59
Mijn welgemeende deelneming aan de familie en nabestaanden.

Guy Golsteyn
Schandooi 31
2431 Laakdal

fordje
14-05-2002, 19:03
Ondanks dat de naam Rob Theunissen mij eerlijk gezegd vrij weinig zegt, betreur ik dit zoveelste slachtoffer van week-end ongevallen ten zeerste.

Dat hierbij de autosportwereld weer getroffen wordt, maakt het leed voor velen nog groter.
Autosport is idd de laatste dagen en weken niet gespaard gebleven van allerlei leed en ongemak.

Ik hoop ten zerste dat aan al deze nare mededelingen snel een eind aan komt.

Hierbij zeker en vast ook mijn steunbetuigingen aan familie en vrienden van Rob. Ik leef met jullie mee

Patrick Hendrickx

JPMontoya
14-05-2002, 20:02
mijn deelneeming

Pascal
14-05-2002, 20:26
Oprechte deelneming :

Familie PUT-SEVERIJNS

C U

Bart.Vandecavey
14-05-2002, 20:34
Innige deelneming van het Russell Racing team.

Bart Vandecavey

Werner333
14-05-2002, 20:48
Innige deelneming.

Werner Pessendorffer

Rrubinio
14-05-2002, 23:03
Originally posted by fordje
Ondanks dat de naam Rob Theunissen mij eerlijk gezegd vrij weinig zegt, betreur ik dit zoveelste slachtoffer van week-end ongevallen ten zeerste.

De 49-jarige Rob Theunissen stond aan het hoofd van de Maasmechelse firma TR Engineering en was een bekend gezicht in de autosport. Rob was ook teambaas van TR Racing en zette jarenlang Porsches in voor piloten als Patrick Snijers, Jean-Pierre Vandewauwer, Freddy Loix, Marc Neyens, Eric Bruynoghe en Guy Verheyen en dit vooral in de Belcar.

Met onze oprechte deelneming aan de familie en vrienden van Rob.

Ronald Janssens
Annie Trescinski

Joosen
15-05-2002, 15:16
Wij wensen zijn familie en vrienden veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Voor Autoclub Excelsior
Tim Joosen

moore
15-05-2002, 15:22
ik wens de familie van Rob Theunissen heel veel sterkte toe in deze moeilijk priode .
:( :( :(

Rrubinio
16-05-2002, 00:44
Ascheid nemen van Rob Theunissen

De plechtige Eucharistieviering waartoe u vriendelijk wordt uitgenogigd, zal plaatshebben in de dekenale kerk te Maasmechelen op zaterdag 18 mei om 10u30.
Bijeenkomst met gelegenheid tot condoleren in funerarium Marc Barthels, J-Smeetslaan 74 te Maasmechelen, vanaf 9u30.

Rouwadres: Industrielaan 31, 3630 Maasmechelen.