PDA

View Full Version : Ollanders


ac.cobra427
14-05-2002, 15:40
bij de voorstelling van de Belcar 2002 was ik er al bang voor. Het koppel Hesemans-Hart zou deelnemen ad Belcar. Nu twee races later gaan ze los aan kop. Psi's Mollekens kon in het New Race Festival de schijn nog ophouden. Maar bij de Belpro was er geen kruit meer tegen opgewassen. Den Belcar is duidelijk niet meer voor klein mannen. Waar is Vanierschot met zijn Dauer? De nieuwe RS van RMT draait ook zo goed niet als die van vorig jaar.
Rots in de branding blijft ouwe rot AD's Vanierschot.
Ik vind dit een bangelijke vaststelling.
Laat U gaan jongens in uw comentaar.

Bart.Vandecavey
14-05-2002, 15:47
Originally posted by ac.cobra427
bij de voorstelling van de Belcar 2002 was ik er al bang voor. Het koppel Hesemans-Hart zou deelnemen ad Belcar. Nu twee races later gaan ze los aan kop. Psi's Mollekens kon in het New Race Festival de schijn nog ophouden. Maar bij de Belpro was er geen kruit meer tegen opgewassen. Den Belcar is duidelijk niet meer voor klein mannen. Waar is Vanierschot met zijn Dauer? De nieuwe RS van RMT draait ook zo goed niet als die van vorig jaar.
Rots in de branding blijft ouwe rot AD's Vanierschot.
Ik vind dit een bangelijke vaststelling.
Laat U gaan jongens in uw comentaar.

Ik denk niet dat je Albert en RTM bij de klein mannen kan rekenen hoor!

Onder kleine teams moet je teams rekenen zoals Qvick, Carlier, Interalu, Russell Racing, Coast, ... En als je dan ziet wat er dit weekend is gepresteerd door de kleine teams, dan geef ik er niet om dat Hezemans als smaakmaker de Belcar komt opfleuren...

Trouwens nooit het vel van de beer verkopen voordat hij geschoten is zie maar 2 jaar geleden, totale dominantie van de GLPK Viper maar wie werd kampioen?

ac.cobra427
14-05-2002, 15:49
den dikke

Sennake
14-05-2002, 18:16
Originally posted by ac.cobra427
Maar bij de Belpro was er geen kruit meer tegen opgewassen.

Ik denk niet dat Hart/Hezemans de race gewonnen hadden zonder ongevallen van Anthony en Kurt. Ze gaven trouwens zelf te kennen op de persconferentie dat er zonder strijd weinig kan gezegd worden over hun "sterkte".
Ook AD is niet van pech gespaard gebleven. Om echt de balans te kunnen opmaken zullen we moeten wachten tot we eens een complete race zonder ongevallen te zien krijgen. Dan zullen de verhoudingen duidelijk worden. Persoonlijk denk ik dat er de combinatie GLPK-Viper-Kumpen-Longin uiteindelijk ook voor Hart te sterk zal blijken. En in the long run mag je AD zeker ook niet onderschatten...

airco
14-05-2002, 18:31
mja I agree met Sennake ...

Ik vond de Hart Viper tot aan de crash niet echt een partij voor Kumpen ... Dat ze alsnog met de punten gaan lopen ... Een crash kan iedereen gebeuren ... Voor het zelfde geld rijdt volgende keer de HART viper op een stuk metaal op het circuit, en vliegen ze even hard van de baan ...

Ik zou nog niet teveel conclusies trekken uit de voorlopige stand.

airco

Mark
14-05-2002, 19:35
je hoort mij niet klagen :D

GLPK versus Hart.....tijdens de race was GLPK sneller. Echter voor het vergelijk kunnen we hier niks mee. Het was Hart die reed tegen Kumpen. Pas als Hezemans tegen Kumpen/longin heeft gereden kunnen we een balans opmaken........

Ennuh, vooral finishen....

ac.cobra427
14-05-2002, 22:12
duel GlPK-Hart vipers.

Vergis ik mij of is de GLPK-viper geen oud exemplaar, overgekocht van Carsport Holland?
Kumpen is natuurlijk wereldklasse, dien ollander is toch zo slim om hem binnen te halen bij Carsport Holland.



ff iet rechtzette: ik heb nooit, en zal ook nooit beweren dat PSi, RMT, GLPK of andere ADsports kleine jongens zijn.

Bart.Vandecavey
14-05-2002, 22:30
Originally posted by ac.cobra427
Vergis ik mij of is de GLPK-viper geen oud exemplaar, overgekocht van Carsport Holland?


Die GLPK viper heeft de laatste evoluties van carsport ook meegekregen...

ac.cobra427
14-05-2002, 22:31
I rest my case.

laurent
17-05-2002, 19:31
Feit is, anthony is a natural....
Geef die jongen nen bak da in orde is, en hij rijdt iedereen naar huis. Spijtig genoeg blijft hij niet gespaard van ongeluk.
EN om eerlijk te zijn, het zou niet bevorderlijk zijn van Anthony en Mike samen op t circuit te laten. Niet voor hun onderling en niet voor de andere deelnemers.
Feit is wel, dat we nog serieus mogen oppassen voor de anderen. Als het overwicht van Hart/Hezemans blijft boven het circuit hangen, tja, dan kunnen we nu al de eindbalans opmaken, maar as usual komt het neer op regelmaat

flugel
17-05-2002, 20:19
Originally posted by laurent
Feit is, anthony is a natural....
Geef die jongen nen bak da in orde is, en hij rijdt iedereen naar huis. Spijtig genoeg blijft hij niet gespaard van ongeluk.
EN om eerlijk te zijn, het zou niet bevorderlijk zijn van Anthony en Mike samen op t circuit te laten. Niet voor hun onderling en niet voor de andere deelnemers.
Feit is wel, dat we nog serieus mogen oppassen voor de anderen. Als het overwicht van Hart/Hezemans blijft boven het circuit hangen, tja, dan kunnen we nu al de eindbalans opmaken, maar as usual komt het neer op regelmaat

't is da hé, er is nog een 24u in 't vooruitzicht, en ook ik vind dat de porsche's toch vrij goe presteren, als je kijkt naar de porsche van PSI, die op zolder eigenlijk toch verdiende te winnen, maar ook afgelopen weekend, de GLPK porsche en de AD porsche, mss wel door de pech van anderen, maar ze waren er toch, en wat Hart betreft, het is en blijft een Viper, 'k vertrouw die spellen toch nie 100% ze :)