Log in

View Full Version : De Paddock Beste Nederlands-talig-forum

ckj
14-05-2002, 22:37
Hoi iedereen,

Ik ben bij verschillende forums in Nederland geweest,die te maken hebben met de autosport, maar deze in Belgie vind persoonlijk de beste en de gezelligste op het web.

Ik vind dat zoiets best wel eens gezegt mag worden.

Op dit forum ben ik sinds een paar weken, maar als ik zie hoe iedereen met elkaar omgaat is het net een grote familie.
Hier zit ook een hoop humor in, want als ik vaak de commentaren lees die iemand op een ander heeft schiet ik vaak in de lach, en zoiets heb je bij die "Hollanders" niet.

Dit is ook een plek waar je elke dag weer graag terug komt voor te kijken of er weer iets leuks te beleven valt.

Ikzelf ben heel vaak op het circuit en deel in de provincie Limburg(NL) posters en flyers uit voor verschillende organisaties en voor het circuit Spa-francorchamps zelf, maar ook voor Zolder natuurlijk.
Mijn voorkeur is en zal ook altijd Francorchamps blijven, natuurlijk ook omdat mijn vriendin en mijn zoontje daar in de buurt wonen en ik zo elk weekend na een harde week werken even naar het circuit kan gaan.
Vaak met mijn zoontje Calvin, achternaam Klein, en dat is geen grap.
Daarom heb ik ook de afkorting CKJ, dit kledingmerk zal jullie wel allemaaal bekent zijn.
En Distrispeed, is van onze organisatie van verspreiding van infomatie met betrekking tot de autosport, in de vorm van posters enz, dit doen wij op gehele vrijwillige basis, uit liefde voor de autosport.

Ik heb in het weekend de "dutch supercars" zien rijden, die moeten zoiets voorstellen als de "Belcars", daar zou ik me bijna voor gaan schamen voor die langzamen auto's uit Nederland.

En zo denk ik ook over de forums in Nederland met betrekking op de autosport.

Met vriedelijke race groeten,

En dat we nog allen veel kunnen genieten van het forum "de Paddock".

CKJ Distrispeed

Sennake
14-05-2002, 22:40
Betere reclame kunnen we ons niet indenken. Waarvoor dank. We doen ons best.

Bart.Vandecavey
14-05-2002, 22:42
Dit is teveel lof... :p

Werner333
14-05-2002, 22:42
THX ckj.
Je moet zeker eens tot op 1 van onze meetings komen.

ckj
14-05-2002, 22:48
Dat zal dan wel op de "Spa Euro Race" worden Werner333!!

CKJ Distrispeed.

Oneliner
14-05-2002, 22:53
Doet deugd eens zoiets bevestigd te horen, op een dinsdagavond!!

Merci!

Mark
14-05-2002, 22:56
Ja CKJ, we zijn met onze neus in de boter gevallen. Trouwens die Dutch Supercars zitten nog ver onder het Touring Cup nivo. Een alfa squadra bianca als deelnemer........whoohahaha.

Raceboy
14-05-2002, 22:58
Originally posted by Marshal
Ja CKJ, we zijn met onze neus in de boter gevallen. Trouwens die Dutch Supercars zitten nog ver onder het Touring Cup nivo. Een alfa squadra bianca als deelnemer........whoohahaha.

en hun magazine :rolleyes:

Driesco
14-05-2002, 23:00
Knappe commentaar, maar wat juist is mag gezegd worden. We doen dit trouwens veel te weinig ten opzichte van elkaar. geef elkaar lof als je iets goed doet.

Tot zover evangelie 15

Raceboy
14-05-2002, 23:02
Originally posted by Driesco
Knappe commentaar, maar wat juist is mag gezegd worden. We doen dit trouwens veel te weinig ten opzichte van elkaar. geef elkaar lof als je iets goed doet.

Tot zover evangelie 15

ik voel een groepsknuffel aankomen :D

ckj
14-05-2002, 23:04
Kijk dit bedoel ik nou die Driesco is altijd weer in voor een grapje.

Met jou opmerkingen heb ik al vaker gelachen.

CKJ Distrispeed

Oneliner
14-05-2002, 23:13
Kijk dit bedoel ik nou die Driesco is altijd weer in voor een grapje.

Met jou opmerkingen heb ik al vaker gelachen

Als deze opmerking ironisch is, dan gaan we nog veel fun beleven aan jouw, en anders ook ;)

Driesco
14-05-2002, 23:14
Stortingen kan je steeds doen op rekeningnummer ......
Jouw bericht is prachtig zodat de administrators weten dat ze goed bezig zijn en dat ze de ingeslagen weg verder moeten blijven bewandelen.

Dju, ik ben hier net peptalk aan het geven zoals op het werk.

airco
14-05-2002, 23:14
thx voor de steun en de goeie commentaar ...
we zullen er de komende maanden (en jaren) blijven om jullie van een super-forum te voorzien ...

Depaddock leeft! ;)

btw vrijdagavond om 23h55 is het groot feest op depaddock, want dan bestaat depaddock exact 1 jaar !

airco

Sennake
14-05-2002, 23:17
Dan kunnen we dat vieren op zaterdagavond na de karting, en op zondag tijdens de TC race ! Woehoe! En maandag is 't congé!

Pascal
14-05-2002, 23:21
Goe bezig mannen .......

En daarbij wiziwiziwiziwizi.......

Vrijdag op depaddock met nen "Duvel" in de buurt.

C U

ckj
14-05-2002, 23:22
Originally posted by airco
thx voor de steun en de goeie commentaar ...
we zullen er de komende maanden (en jaren) blijven om jullie van een super-forum te voorzien ...

Depaddock leeft! ;)

btw vrijdagavond om 23h55 is het groot feest op depaddock, want dan bestaat depaddock exact 1 jaar !

airco

Dan lig ik bed, ik zal julie de volgende dag wel feliciteren!

CKJ Distrispeed

Driesco
14-05-2002, 23:25
Ok, ik heb den Mistery ook al uitgenodigd maar wie zin heeft kan bij ons in de tent den Zondag blijven barbequen. Het enige wat je moet doen is zelf uw vlees meebrengen ( wij zorgen voor de rest) en als het kan wa bier.
Ook nie te vergeten. Leg ies een vouwstoelken in ulle koffer want wij zijn al met 22 en ik heb maar 15 stoelen.

ckj
14-05-2002, 23:26
Originally posted by Oneliner

Als deze opmerking ironisch is, dan gaan we nog veel fun beleven aan jouw, en anders ook ;)

Ik ben altijd heel serieus, die Driesco heeft echt wel humor hoor.

CKJ Distrispeed.

Driesco
14-05-2002, 23:27
Bedankt he maar mijn vrouw kan daar nie altijd mee lachen. Heb haar daarstraks nog gezegd : " lieveling, ik moet straks nog weg, ik ben zeker thuis tegen dat het licht is want ik ben bangin het donker. Ze vondt da nie echt 100% ok

ckj
14-05-2002, 23:28
Iedereen heeft wel een worstje bijzig,dus er is genoeg vlees.

CKJ Distrispeed

Finish
14-05-2002, 23:33
Als we nu es met zoveel mogelijk users online proberen te zijn om 23u50 deze vrijdag ;)

airco
15-05-2002, 00:01
hmmzzz om ons record te breken moeten we om 23h55 met 33 personen online zijn... that won't be easy.

airco

Driesco
15-05-2002, 07:32
Ik zal er proberen te zijn, online dus

Alain
15-05-2002, 09:41
Thanx ckj !
Vuu mij een pilske en de rest ook iet ..........oto

yvdp
15-05-2002, 13:38
Ik gaan ok probere onlaain te zijn. Ik beloof nix hé. Kunne we zo nix doen ofzo? Alst record gebroke wordt krijgt iedereen van airco nen bak bier ofzo. :D :D :D

Bart.Vandecavey
15-05-2002, 14:04
Originally posted by yvdp
Ik gaan ok probere onlaain te zijn. Ik beloof nix hé. Kunne we zo nix doen ofzo? Alst record gebroke wordt krijgt iedereen van airco nen bak bier ofzo. :D :D :D

Airco ik zou zeggen let op met zo'n beloften want ik neem dat redelijk serieus vraag maar eens aan yariscup en Werner...

JPMontoya
15-05-2002, 16:11
ik kan me alleen maar aansluiten bij wat ckj zegt
ik ben nu misschien een half jaar op forum en uit het aantal post dat ik doe blijkt dat het ier wel best goed zit !

Scapa
15-05-2002, 18:13
Het is hier inderdaad nie slecht eh! Spijtig dat ik er zondag nie kan zijn (communie-feest van een neefke, daar kan ik denk nie onderuit)...

Pascal
15-05-2002, 22:42
Originally posted by stijnconinx
Het is hier inderdaad nie slecht eh! Spijtig dat ik er zondag nie kan zijn (communie-feest van een neefke, daar kan ik denk nie onderuit)...

Voor de "recordpoging" moet je er niet zondag zijn maar vrijdagavond !!!!!!!!

C U