PDA

View Full Version : Teams overvallen in Argentinië


Pascal
15-05-2002, 22:33
TEAMS OVERVALLEN IN ARGENTINIE
***************************************
Na een brutale overval op de leiding van enkele teams is de toekomst van de Rally van Argentinië onzeker.

Enkele officials van Mitsubishi en Hyundai kregen te maken met gewapende overvallers, die hun credit cards en persoonlijke bezittingen meenamen. Gevolg: de schrik zit er goed in bij de volgers van de rally die vrijdag van start moet gaan.

De rally-teams zullen nu gewapende bewaking krijgen, maar volgens David Richards, de promoter van het WK rally, zal een nieuwe WK-race in Argentinië grondig bekeken moeten worden.

Bron : VRT TT

Als ik me niet vergis hebben gelijkaardige taferelen zich enkele jaren geleden afgespeeld tijdens de GP F1 in Brazilië.

C U

JPMontoya
15-05-2002, 22:58
het is een echte schande !!! de europeanen een beetje komen bestelen , ik hou mijn hart al vast voor gp's in landen als Turkije en egypte

Bart.Vandecavey
15-05-2002, 23:00
Ik zou zeggen, Ieper dien maar al je kandidatuur in! Zjust parkoer wel een beetje uitbreiden natuurlijk hé...

airco
15-05-2002, 23:03
Originally posted by JPMontoya
het is een echte schande !!! de europeanen een beetje komen bestelen , ik hou mijn hart al vast voor gp's in landen als Turkije en egypte

ruik ik hier enig rascisme ???
you've been warned

Bart
17-05-2002, 14:21
ss1 wééééééral niet doorgegaan wegens té veel toeschouwers

http://rally.racing-live.com/en/index.html?http://rally.racing-live.com/en/headlines/news/detail/020517134340.shtml

Rallyloverke
17-05-2002, 14:22
Als dat maar niet overal gaat gebeuren ...

Bart
17-05-2002, 18:15
Ik vrees het ergste voor de "Deutschland" rally.

Aantal deelnemers tijdens wk rally's worden steeds meer beperkt. => niet de moeite om op 1 kp te blijven

Tijdens de deutschland enkel tickets voor ganse dag = slechts 10 € (behalve show spéciale) / weekend (als ik me niet vergis...) => dus niet voor 1 ss. => zeker een reden om wat te beginnen rondrijden

Eerste (én enige) wk rally in de buurt van belgië / noord frankrijk / duitsland / nederland én in de vakantieperiode

De organisatie daar staat voor een zéééér moeilijke taak!!

yvdp
19-05-2002, 00:36
Originally posted by airco


ruik ik hier enig rascisme ???
you've been warned

Volges mij bedoelde die da zo ni zenne. Allé, da veronderstel ik toch.

Bart.Vandecavey
19-05-2002, 00:36
Is toch een beetje dubbelzinnig hé... maar ja ik denk ook dat het niet slecht bedoeld was...

airco
19-05-2002, 00:55
om even off-topic te gaan ... over topic valt verder toch niet veel meer te zeggen ...

ik denk inderdaad niet dat hij het slecht meent die uitspraak ... maar je moet ergens je grens trekken ... he didn't got punished ;) gewoon ff een warning dat zulke dingen hier nie echt thuishoren moest em het toch menen en ermee door willen gaan ... nothing more ;)

airco

Mario
19-05-2002, 08:54
Originally posted by JPMontoya
het is een echte schande !!! de europeanen een beetje komen bestelen , ik hou mijn hart al vast voor gp's in landen als Turkije en egypte

Nog wat verder off topic, maar wat is het verschil tussen het bestelen van een Europeaan en een Argentijn of een Burkinabees ?

Stipey
19-05-2002, 10:33
Originally posted by Mario

Nog wat verder off topic, maar wat is het verschil tussen het bestelen van een Europeaan en een Argentijn of een Burkinabees ?

Die Europeaan heeft tegenwoordig weer 5 keer meer geld ;)

Niet dat er geen rijke Argentijnen bestaan, maar de gewone mens heeft het er ginderachtig weer moeilijk de laatste maanden...wat eigenlijk niet eerlijk is want je vermogen blijkt in deze kapitalistische wereld enkel van plaats en situatie waarin je opgroeide af te hangen.

Mario
19-05-2002, 11:30
Ja, dat klopt, maar ik bedoelde eigenlijk waar het ethische verschil zit.