PDA

View Full Version : Tomb Raider...


Finish
13-06-2001, 19:14
http://www.allposters.com/images/61/003_TOMBRAIOSA_DOUBLESIDED.jpg

Iemand ooit de spellekes gespeeld ?
Okay, ik geef toe dat ik uuuuren op Lara haar achterste heb moeten staren doorheen versies 1 tot en met 5 (chronicles)

En dat deed ik écht niet voor die polygone dingen die aan 'haar' virtuele lijfje hingen :D

Daarom hoop ik dat er een hyper-realistische versie gaat uitkomen van Tomb Raider waarin we op Angelina Jolie haar achterste kunnen staren (Njummie) :D

Oneliner
14-06-2001, 13:08
De beste van de tombraiders vonnek toch den 3 zenne.

kheb er ook lang "aangezeten" :)

Finish
14-06-2001, 13:13
De beste blijft voor mij Tomb Raider 2. Verhaallijn, mooie locaties, leuke puzzels...en op 't einde een énorm groot beest om tegen te vechten :D

Sennake
14-06-2001, 18:33
De trailer van "Tomb Raider" belooft alvast spektakel!!!!!!!

Mario
14-06-2001, 21:52
Eerlijk gezegd geloof ik nooit dat ze dat meisje om haar acteerprestaties hebben gekozen.

Prove me wrong ! :D

Finish
14-06-2001, 22:30
Ewel hier gaan we een beke background van Angelina Jolie smijten:

geboren op 4/6/1975 te LA. Echte naam is Angelina Jolie Voight (dochter van acteur John Voight) Woont samen met Billy Bob Thornton, die zelf acteur is en ook regisseur speelt.
In haar eerste échte kaskraker (Hackers 1995) leerde ze haar eerste echtgenoot kennen, en liet ze tijdens het huwelijk zijn naam in haar bloed op het witte t-shirt schrijven dat ze tijdens de plechtigheid droeg. Angelina staat ook vol met tatoeages en is niet verlegen om provocerende uitspraken en dergelijke.
Haar grootste doorbraak qua acteerprestaties komen uit 'The Bone Collector' met o.a. Denzel Washington en 'Girl Interrupted'.

Dus qua acteertalent zit het wel degelijk snor. Maar of het filmpubliek voor de 2de keer een Indiana Jones-verhaallijn achtige story wil, valt volgens mij toch af te wachten. Amerika heeft trouwens nooit echt kennis gemaakt met de Tomb Raider series. Dus gaan ze zowiezo weinig informatie hebben omtrent Lara Crofts virtueel persoontje. Terwijl ik all levels ervan heb uitgespeeld (toch zo'n slordige 60tal levels...)