PDA

View Full Version : student racing cup


racertje
17-05-2002, 20:30
Wie wil er op 5 oktober mee gaan karten voor de student racing cup? Je kan meer info vinden op de officiele site (http://www.studentracingcup.com) . Het gaat om een 6 uurswedstrijd die in teams van 4 tot 8 studenten gereden dient te worden.

Scapa
17-05-2002, 20:34
Ik wil wel, maar het is nie goedkoop voor studenten...
Onze school(LUC) gaat naart schijnt wa bijpassen maar de voorwaarde is dat het allemaal studenten van het luc zijn

We kunnen anders hier wa sponsors zoeken zodat Depaddock een officiële studenten (er zijn er vrij veel op dit forum) afvaardiging heeft! Misschien sponsort de Belkarting wel eh, kunnen we is goe wa reclame maken :D :D :D

racertje
17-05-2002, 20:41
Als je met 6 gaat is het 50€ per persoon. Da's toch niet zoveel voor een uur te karten? En dan tel ik de kwalificaties nog nie mee. Plus je mag nog eens een half uur tegen halve prijs gaan om op voorhand wat te trainen

Scapa
17-05-2002, 20:46
Originally posted by racertje
Als je met 6 gaat is het 50€ per persoon. Da's toch niet zoveel voor een uur te karten? En dan tel ik de kwalificaties nog nie mee. Plus je mag nog eens een half uur tegen halve prijs gaan om op voorhand wat te trainen

Dat is inderdaad niet zo heel veel maar toch genoeg voor mij persoonlijk

Stipey
17-05-2002, 21:04
idd, 't is niet omdat iets relatief goedkoop is dat we het kunnen betalen he, 50 euro blijft veel geld :-)

racertje
17-05-2002, 22:26
Da's wel waar maar je hebt nog een paar mogelijkheden
Als je 50 euro echt te veel vind kan je nog met 8 deelnemen in een team. Dan rij je natuurlijk wel minder maar dan is het 37.5 euro. En als je dan weet dat je de helft als voorschot moet betalen. Dan is dat nu 18.75 euro en dan in oktober nog eens 18.75 euro. Het is toch plezanter om een race mee te rijden dan gewoon daar enkele rondjes te rijden. En als je dan nog eens de steun krijgt van de school zoals LUC dan is dat toch vrij goedkoop. Natuurlijk blijft karting een dure sport. Dat kunnen we niet ontkennen.

Speesman
17-05-2002, 23:20
Ik ben ook wel geïnteresseerd.
Ik ga wel eens kijken of ik niet via de KUL kan meedoen (elke korting is welkom ;) ).
Het zou trouwens een goeie opwarming zijn, want 's avond moet ik ook in Machelen een race rijden (MAK-competitie). :)
Wanneer moet je het ten laatste weten?

SPEESMAN

airco
18-05-2002, 00:01
ik wil zeker en vast meedoen ...

ik zal wel eens zien wat we zo kunnen fiksen met onze school ...

airco

Werner333
18-05-2002, 00:06
Spijtig genoeg ben ik geen student meer. :(

:D :D :D

racertje
18-05-2002, 00:07
Met welke school zou je dan willen meedoen airco?

Waar haal je dat het die avond MAK-karting is in Machelen? Vind daar nergens info over.
Inschrijven natuurlijk zo snel mogelijk. T'aantal plaatsen is beperkt zoals altijd voor zo'n wedstrijden.

Werner333
18-05-2002, 00:12
Kalender van de nog te rijden MAK kartings:

13/7 JPR (Sint-Niklaas)
14/9 te bepalen
5/10 First Kart (Machelen)
2/11 JPR (Sint-Niklaas)

FastFons
18-05-2002, 11:09
Ook altijd geinteresseerd, zeker omdat ik daar toch moet zijn en dan slechts 1maal die afstand moet afleggen.

FF

racertje
19-05-2002, 10:23
Welk bedrag is jullie school bereid te betalen? Voor 1 team of voor meerdere?

airco
19-05-2002, 11:03
Originally posted by racertje
Met welke school zou je dan willen meedoen airco?


Karel De Grote hogeschool ;)

airco

alex4x4
21-05-2002, 14:54
hmm, ik zie dat wel zitten met een paar mannen van de klas.
weten de scholen zelf hier al over?
de organisatie zou de scholen misschien is kunnen aanspreken, bij ons in de ham krijgt iedereen een mailtje als er zo iets te beleven is.

Speesman
21-05-2002, 16:45
Ik ben bij mijn studentenkring een beetje aant aandringen dat ze moeten meedoen (met mezelf erbij uiteraard :) ). Blijkbaar wisten ze er nog niks van. Als ze toch niet willen meedoen, dan zoek ik zelf wel een aantal mensen.

racertje
22-05-2002, 00:39
In de volgende dagen zullen er brieven gestuurd worden naar de adressen van studentenclubs die we hebben. Dit stond al op de planning.

Met welke studentenclub zou u willen deelnemen, speesman?
Uit Leuven ging normaal Industria al deelnemen.

Speesman
22-05-2002, 01:28
Ik doe burg. ir. in Leuven en zit dus bij de studentenkring VTK.
Ze zijn nu momenteel aan het overleggen (na veel aandringen van mij) of ze gaan deelnemen of niet.

Maarten
22-05-2002, 10:51
wie doet er van het ufsia antwerpen mee? wikings, sofia ... sportraad evt?

Driesco
22-05-2002, 11:13
Is de Belkarting geen studentenclub ? Anders altijd klaar om te praten. Gaan we eens een team samenstellen op te winnen ?

Alexandra Van De Velde
Matthieu Geerinkcx
Philippe Dentant
Rob Van Roey

Da moet toch lukken he. Designed by Depaddock.

Werner333
22-05-2002, 21:20
Dat is dan het "De Paddock" Dreamteam.

racertje
05-06-2002, 18:40
Zijn er al mensen die korting gekregen hebben via hun school?
Hoe er wel rekening mee dat je niet te lang moet wachten om in te schrijven want er mogen maar een beperkt aantal karts meerijden (waarschijnlijk 20à25) gezien dat toch een indoorbaan is en er heel wat onervaren piloten gaan tussenrijden.
Je moet geen schrik hebben van dat zogenaamd dreamteam want het zijn toch geen studenten meer. Of toch allemaal niet volgens ik vernomen heb.

Wat vinden jullie trouwens van de prijs voor de winnaars?
Een avontuurlijk uitstapje voor gans het team met keuze tussen: Raften in de Bourgogne
Wavekarten op de Noordzee
Quad Trial tocht door de Ardennen
Waterskiën op het Veerse Meer
Duovlucht in een paramotor
Zeildag vanuit Nieuwpoort
Racen op het circuit van Zolder(3à4 rondjes met clio 185pk)
Adventure Day in de Ardennen
Windsurfen in Zeeland
Trekking in Cap Bohan
Initiatiedag deltavliegen
Duiken in het Grevelingenmeer
Airboarden in Den Bosch
Kitebuggy op het strand van Oostduinkerke

Speesman
07-07-2002, 16:05
Weet er iemand of er nog plaats is? Mijn studentenclub heeft nog altijd niets laten weten, dus ik denk dat ik daar niet meer op moet hopen. Vandaar dat ik zelf een team ga bijeenzoeken. Zijn er nog paddockers (die uiteraard nog student zijn) die nog geen team hebben en willen meedoen? Laat het weten, dan kan er een paddock team meedoen.

Benklak
07-07-2002, 21:03
sgoe speesman ik zijn student zit hier vaak op de paddock en kan een beetje karten! Laat maar weten: mail me op fa023141@skynet.be

Speesman
07-07-2002, 21:28
Voila, mailtje is verstuurd.
Ik heb trouwens een mailtje naar de organisatie gestuurd om te vragen of er nog plaats is (ik zal het antwoord wel op het forum zetten).
Nog min. 2 deelnemers en we kunnen een paddock team inzetten.

Speesman
07-07-2002, 21:38
Heb al antwoord gekregen van de organisatie (sneller kan niet :) )
Er is nog plaats!! Dus studenten die willen meedoen: laat het maar weten.

Finish
07-07-2002, 21:58
Originally posted by Maarten
wie doet er van het ufsia antwerpen mee? wikings, sofia ... sportraad evt?

holahola ! Skald niet vergeten op te sommen hé :x
De letteren en wijsbegeerte afdeling heeft ook een -zalige- studentenclub :p

Geen idee of ze 'meedoen' ;)

Speesman
19-07-2002, 15:25
Ik ben terug uit Spanje, dus ik ga nog maar eens een oproep doen voor deelnemers:
Ik wil zeker meedoen, Benklak normaal ook en misschien Maarten ook (volgens Benklak toch).
Da wilt dus zeggen dat er nog tussen de 1 en de 5 mensen nodig zijn. Iedereen die wil meedoen stuurt ofwel een mailtje naar mij (echtespeesman@hotmail.com) of post hier gewoon in deze thread (is eenvoudiger!!!!)
Wel niet te lang wachten of er zijn geen plaatsen meer vrij!!!!!!!!

Benklak
19-07-2002, 19:32
Ah dermee da ge ni op de mak-karting waart afgelopen weekend. Heb daar is rondgevraagd of ge er waart ma da bleek dus ni te zijn.

Groeten Benklak

P.S: Morgen zien ik Maarten op de 25u en dan zal ik dieje da is vragen want dieje is ook nog ma enkele dagen terug van op reis. Wie komt er morgen nog allemaal van paddockers naar de 25u? Misschien erges afspreken?

Scapa
19-07-2002, 20:38
Ik wil ook wel meedoen! Na mijn eerste 'race-ervaring' met depaddock in jpr (waar we overigens 4de zijn geëindigt :) ) heb ik de smaak toch wel te pakken en zo met wat volk van hier zienek da dus volledig zitten!

Benklak
19-07-2002, 20:49
Stuur dan ma een mailtje naar de speesman!

Scapa
19-07-2002, 21:13
Originally posted by speesman
Iedereen die wil meedoen stuurt ofwel een mailtje naar mij (echtespeesman@hotmail.com) of post hier gewoon in deze thread (is eenvoudiger!!!!)


ik heb voor de eenvoudige weg gekozen :D

Speesman
19-07-2002, 21:39
Das goe (dan weet iedereen ook onmiddellijk wie er meedoet)!! We zijn dus nu met 4 (Maarten er al bijgerekend).

Ik kom morgen niet naar de 25u. In ieder geval veel succes en zaag maar wat bij Maarten dat die moet meedoen ;)

Scapa
22-07-2002, 20:02
Originally posted by Benklak

P.S: Morgen zien ik Maarten op de 25u en dan zal ik dieje da is vragen want dieje is ook nog ma enkele dagen terug van op reis.


en doe ge mee Maarten?

Speesman
05-08-2002, 21:29
Nog steeds niets gehoord van Maarten. Heb nog eens een mailtje gestuurd naar zijn broer.

Speesman
05-08-2002, 21:31
Ik denk dat ik ook best de inschrijvingen stilltetjes aan stop. Heb namelijk al enkele weken geleden een mail gekregen van de organisatie met de vraag om niet te lang meer te wachten met de inschrijving. Ik weet ook nog 1 iemand van buiten de paddock die graag zou willen meedoen, ik hoop dat daar niemand iets op tegen heeft (zal wel niet zeker :) )

Pascal
05-08-2002, 21:40
Originally posted by speesman
Ik denk dat ik ook best de inschrijvingen stilltetjes aan stop. Heb namelijk al enkele weken geleden een mail gekregen van de organisatie met de vraag om niet te lang meer te wachten met de inschrijving. Ik weet ook nog 1 iemand van buiten de paddock die graag zou willen meedoen, ik hoop dat daar niemand iets op tegen heeft (zal wel niet zeker :) )

Voor mijn part zeker niet maar kan jij er niet voor zorgen dat hij WEL van depaddock wordt.

:) :) :)

C U

Speesman
05-08-2002, 21:42
Dat ben ik ook van plan ;) ;) , maar heb er de tijd nog niet voor gehad

Maarten
06-08-2002, 20:16
tuurlijk doet de maarten mee
sorry, maar ik heb de tijd niet meer om alle posts te lezen, en deze is mij dus ontglipt

effe resumeren: de rijders :
speesman
benklak
stijnconinx
maarten
'de niet paddocker' die niet lang meer niet paddocker zal zijn dankzij speesman

Speesman
06-08-2002, 20:31
Heel goe geresumeerd, ik had het zelf ni beter kunnen doen ;)
Ik zal de inschrijvingen nu maar stoppen, ik denk ni dat er iemand nog zal bijkomen (en anders kan da achteraf nog geregeld worden).
Ik zal dan nu direct eens een mailtje sturen om ons in te schrijven. Als ik antwoord krijg, laat ik het weten.
We gaan dan ook een voorschot moeten betalen (zal daarvoor iedereen wel een mailtje sturen als het zover is).
Laat ons hopen dat er nog plaats is ... .

Scapa
07-08-2002, 16:33
Originally posted by Maarten
effe resumeren: de rijders :
speesman
benklak
stijnconincx
maarten

:no:
grote fout maarten!
stijn coninx zonder c eh... :D

Maarten
07-08-2002, 16:51
oei oei ai ai

bij deze wordt het aangepast

Scapa
07-08-2002, 16:53
Originally posted by Maarten
oei oei ai ai

bij deze wordt het aangepast

vele vele beter :D

Speesman
07-08-2002, 19:12
Voila, we zijn bijna ingeschreven. We moeten enkel nog 150 euro voorschot betalen. Aangezien we met 5 zijn, is dat 30 euro per man. Ik denk dat het het eenvoudigste is als iedereen dat op mijn rekening stort, ik zal het dan op de rekening van studentrace storten (echt waar :) ). Zal iedereen nog eens voor de veiligheid een emailtje sturen met oa mijn rekeningnr.

Speesman
07-08-2002, 19:13
Oh ja, onze teamnaam is uiteraard 'de paddock' aangezien we met 4 en binnekort met 5 paddockers zijn.

Maarten
08-08-2002, 10:54
ok
dat wordt trouwens een top dag die 5de oktober
's avonds vindt er naar jaarlijkse gewoonte namelijke 'de kroegentocht' van bonheiden plaats, super plezant overal bandjes die in de café's spelen en feestbussen van de lijn die je overal naartoe voeren
benklak weet het nog niet, maar bij deze: gij doet daar ook aan mee!

speesman, no problem, stuur de mail en ge krijgt geld (was het maar altijd zo gemakkelijk)

Maarten
08-08-2002, 11:02
als team de paddock, zou het dan ook niet aan te raden zijn om allemaal een t-shirt of polo te kopen van de paddock? tis maar een voorstel, maar dan komen we wat professioneler over hé!hehehe
we regelen da wel via mail

Benklak
08-08-2002, 13:04
Amaai dat wordt weer een dag om duimen en vingers van af te likken. Eerst wa racen en nadien diejen kroegentocht door Bonheiden city , man man man , kzal ma al wa energie beginnen sparen. Da zal wel weer met van die t-shirt's zijn zeker hé Maarten? Denk da er dit jaar wel wa meer volk van Antwerpen zal afkomen na de verhalen van vorig jaar. En wa kost zo nen paddock t-shirt?

Caje60
11-08-2002, 19:37
het inloggen is er eindelijk van gekomen, in ieder geval al bedankt dat ik met jullie mag meerijden de 5e.
Kdenk trouwens dat ik u ken Maarten, volgens mij zijn wij vant jaar samen gaan skiën met de wikings, dien who the man ken ik van ergens. Kzit in tweede kan TEW met de Stijn Cattaert in de groep, en zal hopelijk, na tweede zit natuurlijk volgend jaar in eerste lic zitten.
Caje

Speesman
11-08-2002, 21:38
Hier is dus de niet-paddocker die ondertussen wel-paddocker is geworden :)

Maarten
11-08-2002, 23:38
Originally posted by Caje60
het inloggen is er eindelijk van gekomen, in ieder geval al bedankt dat ik met jullie mag meerijden de 5e.
Kdenk trouwens dat ik u ken Maarten, volgens mij zijn wij vant jaar samen gaan skiën met de wikings, dien who the man ken ik van ergens. Kzit in tweede kan TEW met de Stijn Cattaert in de groep, en zal hopelijk, na tweede zit natuurlijk volgend jaar in eerste lic zitten.
Caje

die herkenning van Who the man is volledig terecht, ik ken de stijn wel, en ilse en de rest van de mannen (benklak was daar ook bij met de gele who the man t-shirt)
wij kennen mekaar dan wel van zien vermoed ik
den deze zwoeg nog steeds om door 1ste kan te geraken, nu al 4de zit, wel een iaj'ke maar wa zijt ge ermee als ge nie door 1ste kan geraak
hopelijk nu wel, kben redelijk goe bezig, al kan het altijd nog beter, maar naar mijn normen ben ik goe bezig!
speesman, als ge die storting nog nie hebt ontvangen, zal zeker ergens begin deze week zijn!

en voor ik het vergeet: welkom op de paddock uiteraard! voel u thuis bij al deze freaks :D

Benklak
12-08-2002, 14:49
Zeg uw naam eens, want de Stijn Cattaert ken ik wel héél goe! Ik zit ook in 2e kan tew dus we zullen elkaar wel kennen van zien waarschijnlijk! Kheb ook 2e zit dus we komen elkaar waarschijnlijk nog wel tegen binnen een paar weken!

Groeten Benklak

Scapa
12-08-2002, 14:51
eerst en vooral heet ik onze teammaat welkom op depaddock :)

ik ga de overschrijving vandaag nog of anders morgen in orde brengen beloofd!

Maarten
12-08-2002, 14:59
de caje staat voor ... juist die oude voetballegende van club brugge: jan ceulemans (heb het al van speesman vernomen vandaar)

ik heb zonet bevestiging gekregen van mijne sponsor dat de overschrijving betaald is

nu we blijkbaar al met drie mensen van het ufsia rijden, moet er toch de mogelijkheid bestaan om sponsoring los te krijgen bij onze univ niet? ik ga eens zoeken naar een adreske, voel jullie vrij om hetzelfde té doen. een beetje druk op de ketel zetten hé

Pascal
12-08-2002, 15:10
Welkom Caje60......

Zoals ik hier kan lezen zijn jullie dus daadwerkelijk ingeschreven voor de student racing cup. Is dit onder de naam van jullie school of onder de naam van "Depaddock" ????

Alleszins veel succes en je mag uiteraard rekenen dat wij voor jullie komen supporteren ..........

Go Go Go Go !!!!!

C U

Maarten
12-08-2002, 15:21
allee, pascal
onder teamnaam: de paddock uiteraard
we gaan zien dat we tegen dan ook paddock merchandise hebben om nog wa extra publiciteit te maken hé

Caje60
12-08-2002, 15:22
Inderdaad, mijne naam is Jan Ceulemans, kzal u ook ongetwijfeld wel kennen van zien. Welke vakken moogt ge nog eens terug komen doen? ik heb wiskunde, macro, financiële en frans aan mijn been.
Heeft er ondertussen al iemand iets laten weten bij ufsia voor sponsoring? is het ni beter da 1 iemand in naam van ons allemaal da doe ipv allemaal tesamen, komt misschien een beetje beter georganiseerd over. Als zij ni wille kunnen we nog altijd eens aan een of ander cafe in de buurt van ufsia vragen...
nog veel studieplezier :cool: en tot binnekort!

Maarten
12-08-2002, 15:29
Originally posted by Caje60
Inderdaad, mijne naam is Jan Ceulemans, kzal u ook ongetwijfeld wel kennen van zien. Welke vakken moogt ge nog eens terug komen doen? ik heb wiskunde, macro, financiële en frans aan mijn been.
Heeft er ondertussen al iemand iets laten weten bij ufsia voor sponsoring? is het ni beter da 1 iemand in naam van ons allemaal da doe ipv allemaal tesamen, komt misschien een beetje beter georganiseerd over. Als zij ni wille kunnen we nog altijd eens aan een of ander cafe in de buurt van ufsia vragen...
nog veel studieplezier :cool: en tot binnekort!

idd goed idee
den benklak zal da wel doen, want die moet toch 9keer terug naar het ufsia binnenkort :D , nietwaar Ben?

Benklak
12-08-2002, 15:52
Inderdaad 9. Ma we moeten zeker is horen bij ufsia, misschien onzen teamnaam daarvoor veranderen ofzo? ufsia-racingteam? Ik vraag me alleen af of tijdens den 2e zit er wel iemand op da sportsecretariaat aanwezig gaat zijn. Anders weet ik ni aan wie of wat ik da ga moeten vragen. Wis, macro, fin en frans heb ik ook opnieuw en denk dak wel weet wie ge zijt, dus kzal u wel aanspreken en dan zullen we der is vo gaan horen.

Benklak

Scapa
12-08-2002, 16:08
tis daar precies een gezellige bedoening op den ufsia, ze kunnen elkaar niet missen daarom spreken ze eind augustus begin september al terug af :D :D :D

normaal gezien waren we met vier man ook naar anvers gegaan dit jaar om de licenties HI daar af te maken (proberen toch) maar dat is gewoon NIET TE DOEN: wat vakken van het eerste jaar, een paar van het tweede en over vrijstellingen begonnen zo ook al ambetant te doen, jammer want ik zag da goe zitten :( . Mja da wil wel niet zeggen dat geen cultuur uitstapjes kunnen doen naar antwerpen eh :D

Scapa
12-08-2002, 16:12
ik heb mijn t-shirt besteld nu de rest van het team nog ;) dan zal boutique sennake content zijn :D

Caje60
12-08-2002, 18:36
kben alleen een beetje aant twijfelen of ze ons daar gaan wille sponsoren bij ufsia, we zijn nu ni bepaald hunnen trots wat examenuitslagen betreft e :D
Misschien da we meer succes gaan hebbe bij de cafekes in de buurt van ufsia, maja tis het proberen waard.

Speesman
12-08-2002, 18:39
Ik ben blijkbaar de enigste niet handelingenieur int gezelschap :) Ge kunt altijd eens vragen aan ufsia. Als we daarvoor onze naam moeten veranderen, dan is het maar zo (alhoewel 'De Paddock' natuurlijk beter is).

Caje60
12-08-2002, 18:41
ohla, handelsingenieur?? :no:
TEW bedoelt ge
idd, we zullen ons is informeren bij de sportraad.
Nog een vraagske, zone ribbenbeschermer, waar koopt ge dat en hoeveel kost dat ongeveer?

Speesman
12-08-2002, 18:45
Ik heb da ooit voor 1000fr van iemand overgekocht.
Nieuw kost da iets meer dan 2000fr dacht ik. Ge hebt er wel verschillende merken in (en dus ook verschillende prijzen). En ge kunt da op veel plaatsen kopen, de grotere kartings (oa jpr) hebben ne winkel voor karting spullen.
Maar we zijn een beetje off-topic aant gaan. Mailt anders maar als ge nog vragen hebt.

Benklak
12-08-2002, 19:05
Caje60 kart gij veel? Denk dat we een tamelijke competitieve groep piloten bij elkaar hebben met deze 5, ni?

Caje60
12-08-2002, 19:10
Zo veel mogelijk, maar nu ni om te zeggen elke week,
ik denk dat ik zowat hetzelfde niveau heb als de speesman want daar ben ik al eens mee gaan karten in st niklaas en ons tijden lagen heel dicht bij elkaar

Maarten
12-08-2002, 21:29
jaaaaaaaaa

die andere studenten gaan deraan ... en ze weten het nog niet :D

en dan nu studeren voor die 2de zit ...

Pascal
14-08-2002, 00:16
Originally posted by Caje60
Nog een vraagske, zone ribbenbeschermer, waar koopt ge dat en hoeveel kost dat ongeveer?

De budgetten van een student zijn niet zo groot (dat is één van de weinige dingen die ik uit mijne tijd heb onthouden). Waarom doe je hier geen oproep om er voor deze wedstrijd eentje te lenen.....

Waarschijnlijk zijn er welk enkele onder ons die er een hebben (ikzelf niet)

C U

Werner333
14-08-2002, 16:28
Wie gaat er eiegnlijk mee als supporter voor team "De Paddock"?
Ik zie dat wel zitten.

Mistery
14-08-2002, 16:41
aangaande die ribbenbeschermer : ik heb er hier nog een liggen, is wel een maat medium, maar ge moogt die voor de schappelijke prijs van 15 euro kopen...

Maarten
14-08-2002, 16:42
awel ik heb alle posts hier nog eens na mekaar gelezen, en ik ben tot een merkwaardige ontdekking gekomen,nl.:

1.de 5de oktober rijden we dus eerst de student cup
2.'s avonds is het de voorlaatste manche van de mak-karting
3.na de makkarting is het kroegentocht door bonheiden en rijmenam city :cool:

da kan nie gezond zijn
ik ga murg zijn
ik voel het nu al

oei oei ai ai

maarten

Benklak
14-08-2002, 16:53
Echt? ist dan ook Mak-karting?? BANGELIJK! Ja da wordt een week platte rust voor en na de 5e oktober.

En alle 'depaddocksupporters' zijn méééér dan welkom!

Benklak
14-08-2002, 17:01
En die 2 races zijn allebei in Machelen te doen, zien ik hier ook nog. Das bijna van het goede te veel. Alhoewel te veel van racen besta gewoonweg ni! Kvrees wel dat ze mij gaan moeten reanimeren om 5u 's morgens de 6e.

Scapa
14-08-2002, 17:42
Originally posted by Benklak
Kvrees wel dat ze mij gaan moeten reanimeren om 5u 's morgens de 6e.

gij denkt dat ge 5u ga halen :D

Scapa
14-08-2002, 17:45
die mak-karting kunde daar nu nog met meedoen? ik heb wel goesting voor 's avonds nog een koerske hehe en wie weet heb ik de smaak dan helemaal te pakken voor volgend jaar :cool:

Speesman
14-08-2002, 17:51
Als ge u op tijd inschrijft wel denk ik.
Da gaat een dagje racen worden!!!! Eerst de 6 uren karting, dan OP HETZELFDE PARCOURS 's avonds de mak karting (waarvan als stijn meedoet, iedereen van het de paddock team aan zal meedoen, maar dan wel in verschillende teams). M;a.w., de top 5 van de MAK karting is al gekend ;)

Scapa
14-08-2002, 18:07
Laat ons hopen !
maar laten we eerst de studentrace winnen en dan ons probere in te houden als ze met die magnum flessen Champagne afkomen :D :D :D

Maarten
14-08-2002, 19:20
tis da, onze overalls mogen nog niet doorweekt zijn, we moeten daarna nog een koers rijden
wel de ideale voorbereiding voor die makrace
serge.huybrechts1@pandora.be of spitty is the place to be om je in te schrijven voor die race van de mak, we zijn er dan toch, we kunnen evengoed meedoen :D

Caje60
14-08-2002, 19:29
als die medium voor mij zou passen vind ik da wel dik in orde, ik ben ne meter 85 maar wel heel smal dus da zou nog wel eens kunnen lukke
hoe ga ik daar aan geraken?

Caje60
14-08-2002, 20:12
:rolleyes: ik denk dat ik wel eens een beetje conditietraining mag gaan doen als ik dien dag levend wil doorkomen...

Mistery
14-08-2002, 20:56
Originally posted by Caje60
als die medium voor mij zou passen vind ik da wel dik in orde, ik ben ne meter 85 maar wel heel smal dus da zou nog wel eens kunnen lukke
hoe ga ik daar aan geraken?


Indien je naar de 24u van zolder komt, zal ik deze meebrengen. Kom efkes langs aan de box van AD Sport en vraag naar Dries De Smet. Indien je niet naar de 24u van Zolder komt, dan kan je deze steeds afhalen bij AD Sport, Klaverbladstraat 23 te Lummen, na voorafgaande verwittiging op tel. nr. 0495/45.15.36

Maarten
21-08-2002, 23:24
Originally posted by Mistery



Indien je naar de 24u van zolder komt, zal ik deze meebrengen. Kom efkes langs aan de box van AD Sport en vraag naar Dries De Smet. Indien je niet naar de 24u van Zolder komt, dan kan je deze steeds afhalen bij AD Sport, Klaverbladstraat 23 te Lummen, na voorafgaande verwittiging op tel. nr. 0495/45.15.36

misschien dat de speesman die voor u kan meepakken, die gaat toch naar de 24uren
wij niet door tweede zit, maar dat wist u waarsch al!

Maarten
21-08-2002, 23:29
Paddock-leaders,

vermits wij het de paddock team noemen, zou het wel interessant zijn om dat aan de andere deelnemers te laten merken, tis te zeggen: dan weten ze op tijd dat ze uit de weg moeten gaan :D !
vandaar mijn vraag of er stickers bestaan? dan kunnen we ons kartje volplakken, evenals ons superprofessionele pitbord!

en bij deze zijn jullie natuurlijk allemaal uitgenodigd om het junior student paddock team te komen aanmoedigen hé! begin al maar afspraken te maken en breng 5 oktober overdag in machelen door. dat begint daar 's morgens rond een uur of negen voor ons, voor jullie zal dat rond een uur of tien/elf zijn (race)!
ik verwacht dan ook massale belangstelling :D , een groot deel van jullie moet daar trouwens later die dag zijn voor de mak-karting, nietwaar? kom dan een beetje vroeger om ons aan te moedigen hé

gegroet fellow paddockers! :cool:

Speesman
21-08-2002, 23:49
Da zou wel leuk zijn!!
En bovendien is da goeie reclame voor de paddock.
Pitbabes zijn trouwens extra welkom :)

Pascal
22-08-2002, 00:41
Dat is de bedoeling mannen. Er zijn in die zin reeds enkele afspraken gemaakt maar we zullen ons moeten opdelen. Op die dag is hetnamelijk ook TOURING CUP in Francorchamps en sommigen onder ons hebben ook daar verplichtingen.

Over de stickers kan Werner u meer vertellen en hij zal dat graag doen als hij eens tijd heeft. Waarschijnlijk na dit zware weekend.

C U

Scapa
12-09-2002, 12:30
Om de topic terug wat leven in te roepen (het is immers bijna 5 okt.) enerzijds en omdat ik een DRINGENDE vraag heb anderzijds het volgende: Het is stilaan meer dan duidelijk dat we voor de overwinning gaan, met minder zijn we niet tevreden. De winnaars kunnen kiezen tussen verschillende prijzen dus: Wat zal het worden? :D :D :D

ps1: Speesman, hebde mijn kopies aangekregen?
ps2: Wanneer gaan we eens testen in Machelen?

Speesman
12-09-2002, 19:53
Tijdens de vorige keer dat we waren gaan karten, bleek dat iedereen (ikke, Maarten, Ben en Jan) het liefste met de Clio op zolder zouden willen rijden.

PS1: ja, alles goed ontvangen. Morgen stuur ik het op naar de organisatie.
PS2: Liefst zo snel mogelijk. Ik kan vanaf morgen op de meeste dagen (buiten za, dan is het mak-karting). Dat iedereen eens een mailtje naar mij stuurt met de dagen dat hij vrij is, dan kunnen we een dag kiezen. Ik heb wel nog geen kortingsbonnen.

Scapa
12-09-2002, 21:00
Das goei nieuws want dat wil ik ook doen!
Ik kan zondagavond, en woensdagavond niet. Als ik het op tijd weet zijn de andere dagen normaal gezien ook geen probleem

Benklak
13-09-2002, 11:47
Ik gaan vanavond en morgenavond al karten. Ma zoals speesman zegt, eerst op de kortingsbonnekes wachten zekers, ni? En dan zien we wel.

Da we voor de overwinning gaan is zeker! En dan liefst met die clio gaan rijden op zolder zene!

Greetzzz

ps: speesman tot morgenavond zekers in aalst.

Caje60
13-09-2002, 12:57
lijkt mij geen slecht idee om eens te gaan oefenen in Machelen, maar voorde moment ben ik ziek en ik vertrek den 20e op reis tot den 30e, dus als het kan zou ik graag de 16e of 18e gaan karten(kwestie van een beetje moeilijk te doen) :D

ps. herinnering voor de ufsia mensjes. de 17e is het tweede zit TD van de wikings

Scapa
13-09-2002, 18:40
Dus wachten we op de bonnen eh...
Gingen ze die direct opsturen of liggen die misschien klaar in Machelen?

Speesman
13-09-2002, 20:01
Ik dacht dat ze die gingen opsturen.
Ik heb vandaag de papieren opgestuurd, dus zal volgende week wel iets horen van de organisatie.

Caje60
14-09-2002, 11:54
Khoop wel dat er nog een paar teams bijkomen, momenteel zijn er nog altijd maar zeven teams ingschreven!
Als ze ni aan de 15 geraken wordt het maar nen drie uren race en worden de teams opgesplist.

Benklak
14-09-2002, 12:12
Nja een zes-uurs race heeft toch iet meer als een 3-uurs race! Hopelijk komen er nog veeeeel teams bij, da maakt het veel plezanter! Laat maar weten als da aankomt en we gaan oefenen! Gisteren trouwens van die race-schoentjes gaan kopen, alles om te winnen hé! :-)

Greetzzz

Scapa
17-09-2002, 15:58
Speesman, hebde die bonnekes al in uw bezit? Het wordt stilaan hogend tijd dat we eens wat gaan oefenen me dunkt. Ge ziet, ik staan scherp eh :D

Speesman
17-09-2002, 16:09
Nog geen bonnen ontvangen.
Vanaf dat ik ze heb laat ik het hier zeker weten!!

Maarten
17-09-2002, 18:07
laat ons misschien in de week voor de 5de gaan oefenen, dan zijn we vrij zeker dat er niets meer aan het circuit veranderd. en dan zal iedereen wel availeble zijn lijkt me! vermits de bonnen er nog niet zijn, lijkt deze week onhaalbaar. en de caje vertrekt den 20ste dus dat wordt moeilijk daarvoor nog.
maar zou het niet kunnen dat er geen bonnen zijn, maar dat je gewoon adhv je inschrijvingsbewijs of zo kan gaan karten tegen goedkopere prijs? de voorwaarde was wel dat we met het hele team moesten gaan, niet? vandaar dat het zou kunnen dat er gn bonnen worden opgestuurd maar dat je gewoon daar met het hele team moet zijn, die kunnen dan wel verifieren of het de juiste zijn, vermoed ik

Benklak
18-09-2002, 17:51
Ik vertrek den 21e en kom den 28e terug! In de week voor de 5e lijkt mij wel bonnekes!

Greetzzz

Speesman
19-09-2002, 20:55
Ik heb nieuws: er zijn geen bonnen, we moeten ons gewoon daar aanmelden en dan mogen we een half uur rijden voor de prijs van een kwartier.
Aangezien Caje en Benklak op verlof zijn, zullen we wel in de week voor de 5de gaan karten (zullen we nog wel afspreken als iedereen terug is uit verlof).


PS: We moeten met minstens 4 van de 5 teamleden aanwezig zijn.

alex4x4
20-09-2002, 18:53
er lagen al een hoop affiches en flyers in Machelen.

Ze zagen er goed uit.

Speesman
27-09-2002, 15:59
Volgende week gaan we eens gaan oefenen.
Ik denk dat het het eenvoudigste is dat iedereen laat weten op welke avond hij naar Machelen kan komen.
Ik zal alvast het goede vb geven:
ik kan ma-di-wo-vr
Liefst zo snel mogelijk iets posten, want ik kan niet elke dag op internet komen.

Scapa
27-09-2002, 16:03
eem, ikke alleen vrijdag maar dan zou ik het wel graag op tijd weten en op tijd willen gaan want ik zou naar een vat moeten gaan, kwestie van nie ambetant te willen doen natuurlijk :D

Maarten
27-09-2002, 19:26
dat hangt er bij mij een beetje van af. als ik op kot zit, moet ik iets kunnen afspreken met benklak wb vervoer
als ik volgende week nog niet op kot zit kan ik eigenlijk altijd
maar anders moeten we nu zondag gaan indien mogelijk! dan is iedereen wel thuis peisk (of toch in het land). dat mag voor mij overdag of in de vooravond, want ik moet om 19u op het plein staan voor een voetbalmatchke
maar in de week gaat ook

is er al geweten of de teams moeten worden opgesplitst of niet? we zouden moeten kunnen bekomen dat er bij opsplitsing van de teams, dat we dan sowieso moest één van die twee opgesplitste teams winnen, dat we dan alle vijf met die clio kunnen gaan bollen hé!

Scapa
27-09-2002, 23:06
Zondag kan ik normaal gezien ook, maar dan wel rond de middag of de vroege namiddag.

Scapa
28-09-2002, 12:39
Ben is precies ook terug opgedoken! Slecht weer eh hier? :D

Speesman
28-09-2002, 14:18
Zondag zou ik ook kunnen.

Scapa
28-09-2002, 14:44
Als er iemand nu Ben en Jan zou kunnen bereiken en als ze kunnen gaan we morgen dus karten! Alleen thuis nog zagen voor de auto :D

Maarten
28-09-2002, 15:28
ik zal ben eens proberen te bereiken
voor mij is het morgen ook het beste. pakken we de vroege vooravond of hoe laat is het gemakkelijkste?

Scapa
28-09-2002, 15:39
Liefst de namiddag (ten laatste 5u) als het kan. Anders geraak ik niet meer op mijn kot.

Maarten
28-09-2002, 19:00
voor mij goed
ik ga toch niet naar de kv normaal gezien
kost me te veel op één namiddag

dus tegen een uur of 5 in machelen?
Ben kan ook normaal gezien

Speesman
28-09-2002, 19:49
5u is voor mij ok.
Ik heb Caje ook net een berichtje gestuurd (nog geen antwoord ...)

Speesman
28-09-2002, 22:36
nog steeds geen antwoord van caje ...
Ik denk dat die nog int buitenland zit.

Caje60
29-09-2002, 01:31
Ik land morgen om 17u40, 17u in machelen zal voor mij dus ni lukken denk ik, als jullie op eender welken andere dag kunne, kan ik mee :rolleyes:
groeten uit Tenerife (35 graden :D )
Caje

Maarten
29-09-2002, 12:34
oei oei ai ai
wat doen we hiermee mannen?
uitstellen? maar dan kan het pas volgende week vrijdag (met stijn)

Scapa
29-09-2002, 13:12
Originally posted by Maarten
oei oei ai ai
wat doen we hiermee mannen?
uitstellen? maar dan kan het pas volgende week vrijdag (met stijn)

mmm, ik kan vrijdag wel de hele dag (geen les). Ik denk niet dat ik vanuit Hasselt (snel) in Machelen kan geraken. Ik kan desnoods dinsdag of woensdag naar Antwerpen gaan met de trein en als ik van daaruit met iemand kan meerijden is dat ook goed voor mij.

Maarten
29-09-2002, 14:06
benklak kan ook niet om 5uur vandaag, en vermits we dan met te weinig zijn om aan een voordeeltarief te karten, zullen we het dus moeten verplaatsen naar volgende week vrijdag

dus bij deze: vrijdag 4 oktober gaan we karten
laat weten hoe laat je kan en dan spreken we het concreter af

maarten

Speesman
29-09-2002, 14:38
Ik kan vrijdag ongeveer heel de dag (ben nu wel assistent aan de univ, maar de werkuren zijn niet zo strikt ;) ). Kartgrid gaat waarschijnlijk om 20u de vrijdag in Machelen karten, dus dat uur kunnen we best vermijden (tenzij we tezamen karten).

Benklak
29-09-2002, 15:46
Ik kan de vrijdag wel, maar overdag gaat wel moeilijk worden hoor, zal dan wel les hebben normaal gezien! Neem dan maar liefst tegen den avond aan dan kan ik hier nen auto hebben en heb ik geen les! 20u vrijdagavond in Machelen gaat voor mij perfect! Als ik hier iemand aan het station eerst nog moet ophalen is dat geen probleem!

Greetzzz

Benklak
29-09-2002, 15:51
Nog altijd maar 7 teams te zien op de site! Zou er echt maar zo weinig interesse zijn?

En vandaag valt het weer nog mee hier hé Stijn, ma geef mij toch ma Madrid zene en ni enkel voor het weer...:)

Greetzzz

Scapa
29-09-2002, 17:02
Vrijdag om acht uur is voor mij goed, dan kan ik normaal gezien zonder problemen zelf daar geraken. Ik zou toch wel eerst eens naar FKI bellen en uitdrukkelijk vermelden dat wij van de studentrace zijn en een half uur aan een stuk mogen rijden. Ik denk niet dat ze dat zo leuk vinden dat wij dat op een vrijdagavond gaan doen: speesman kunde gij daar eens achter informeren?

en idd vandaag en gisteren was het weer hier goed te doen :D

Maarten
29-09-2002, 17:59
voor mij moet dat ook wel lukken

en tegen kartgrid rijden is misschien niet zo slecht
die mannen zijn ongelooflijk goed, daar kunnen we nog iets van leren :D

Caje60
30-09-2002, 11:54
vrijdag is perfect voor mij, tweer valt ier ook wel mee, maar da strand en die zalige spaanse kippe, da ben ik hier toch nog ni tege gekomen zene!

Benklak
30-09-2002, 18:46
Caje op den ufsia hem kik er toch weer wa hete zien passeren zene! Tbelooft weer voor het komende jaar...vanavond naar de sali sé een maandagpubke doen van de Wikings.

Vrijdag 20u Machelen.

Cu all there

Greetzzz

Scapa
30-09-2002, 22:09
Speesman,
kunde gij AUB een kopie van bewijs van inschrijving (waar tevens mijn naam op staat) meenemen? Kwestie om van mijn school wat eurotjes te kunnen recupereren! ;) tenkjou

Maarten
30-09-2002, 23:16
speesman, kan jij voor de TEW'ers van Ufsia ook zoiets voorzien
ik zal eens polsen bij de sportraad, we zijn immers met zen drieën hé, en ik ken daar ondertussen wel wat mensen, moet maw lukken om daar wat geld los te krijgen :D

Speesman
01-10-2002, 03:37
Da zullen we de zaterdag dan aan de organisatie moeten vragen. Ik heb namelijk alle papieren moeten invullen en opsturen.

Flitser
02-10-2002, 07:48
Originally posted by Maarten
voor mij moet dat ook wel lukken

en tegen kartgrid rijden is misschien niet zo slecht
die mannen zijn ongelooflijk goed, daar kunnen we nog iets van leren :D

Vrijdagavond is dus geregeld MAAR...
Er is een race van 40-plussers om 20u. Dat wil dus zeggen dat we een uurke gaan moeten wachten.

Dat uurtje gaan de Kartgrid-forummers wel vol krijgen want we zijn met vier die de aanwezige forummers gaan trakteren op voorwaarde dat ze ons T-shirt dragen, kwestie van op het circuit duidelijk te maken dat je een dronken piloot nadert :p

Om 21u kunnen we dan allemaal in de karts jumpen voor een half uurke raceplezier.

Enne, ge moet de Maarten niet geloven zelle, ik ben trouwens benieuwd wat onze forummers er gaan van bakken ;)

Maarten
02-10-2002, 13:15
ik heb contact opgenomen met First Kart Inn en ik weet normaal gezien vandaag nog iets meer
die ging eens horen hoe het zat, en vanaf 21u kon er gekart worden, dus als dit nog in orde is zal ik het vastleggen tussen 21 en 22u
nog één vraag : gaan één keer een half uur rijden, of twee keer een kwartier? ik opteer voor twee keer een kwartier, dan kunnen we nog tips uitwisselen tijdens de pauze, en de tweede manche als koers rijden met een startgrid bv ... :D

Speesman
02-10-2002, 15:01
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt of je 1 keer een half uur rijdt of 2 keer een kwartier. Ben ook wel voorstander van het tweede (dan kunt ge de eerste manche nog als kwalificaties gebruiken).

Scapa
02-10-2002, 15:57
We kunnen ook eerst een kwartier oefenen en dan een half uurke racen om de race-afstand wat gewoon te worden. Twee nadelen: financieel en 's anderendaags misschien niet meer in of uit uw kartje geraken :D

Hoe laat begint de race trouwens zaterdag?

Maarten
02-10-2002, 16:25
vroeg geloof ik
ik heb gereserveerd voor de manche van 21u
als jullie per sé een half uur willen rijden dan moet je dat maar posten en dan regel ik dat wel, alhoewel ik niet zeker ben of ik na vandaag nog op de paddock zal kunnen geraken!

tja stijn, denk aan onze financieën hé! kotleven is al duur genoeg :D en we moeten inderdaad de dag er op nog fris zijn
ik geloof dat het zaterdagmorgen redelijk vroeg begint, rond 9u kan dat?

Flitser
02-10-2002, 16:28
Vijgen na pasen mannen :D
Dimitri weet al lang dat we (Paddockers en Kart(g)ridders) op komst zijn.

Het idee van een kwartier oefenen, dan effe rusten en dan een half uur aan één stuk door kan ons wel bekoren denk ik.

Maarten
02-10-2002, 16:32
timing
9.00u aankomst piloten
9.30u briefing
10.00u oefen en kwalificatiesessie (30min)
11.00u start
17.00u einde wedstrijd
17.30u prijsuitreiking
pay & drive voor toeschouwers

er zijn ondertussen 10 teams ingeschreven:
1. de paddock (een beetje chauvinistisch ons eigen eerst zetten :D)
2.retabo
3.studentcity
4.studentcity II
5.Farma VUB
6.Industria
7.La Scuderia
8.The outsiders
9.Sun/Bestnet
10.Milky McWill Racing Team

Scapa
02-10-2002, 16:56
Van vroeg gesproken :eek:
Vrijdagavond op het vat colakes voor mij :D
We zullen ons om financiële redenen toch maar beperken tot een half uur: aan één stuk of twee maal een kwartier maakt voor mij niet uit!

Ik heb er in ieder geval serieus goesting voor!

Wordt het nu een drie-uurs race of toch zes uur? Tien teams zou toch moeten volstaan eh?

Maarten
02-10-2002, 17:21
op de site staat dan het minimum om de race normaal te laten doorgaan 15 teams is. ik vrees dus dat we een 3uurs race zullen krijgen

en hoe zit het trouwens met de rest van de paddock? komen jullie kijken en supporteren? ik zou nog enkele stickers willen voor op ons kartje hé! werner kan jij daar voor zorgen, ik kan donderdag wel niet naar de mak-vergadering komen, evt moet ik dat vrijdag avond/namiddag bij jou komen halen in SKW als ik mij niet vergis!

Pascal
02-10-2002, 17:27
Ik kom alleszins kijken en jullie aanmoedigen. Werner zal ook van de partij zijn (of hij moet op zijn werk weer iets aan de hand hebben). Hoe laat we er gaan zijn weet ik nog niet.

C U

Werner333
02-10-2002, 17:40
Normaal gezien zal ik er zijn. 3 weken na elkaar ongelooflijk veel uren werken op zaterdag dat kan niet he. :)
We spreken wel iets af he Pascal.

Benklak
02-10-2002, 18:56
Maarten ik zien uw vanavond waarschijnlijk wel op den openings-td ma als da ni het geval zou zijn. Gaan we morgen horen in de cafékes of die willen sponsoren?

Greetzzz

Flitser
02-10-2002, 18:58
Mannen houd jullie alvast klaar voor drie kwartier, Kartgrid zou Kartgrid niet zijn indien die samen met Dimitri niet voor een verlaagd prijsje zouden kunnen zorgen, voorwaarde is wel dat we Dimitri laten winnen :+ maar ik denk niet dat één van alle aanwezigen hem zal kunnen volgen dus, geen nood ;)


Wat is de prijs? Iedereen betaald 2 kwartier en krijgt... tarararararararararaaaaaa
1 KWARTIER GRATIS!!!!

Ik zou dus opteren voor 1 kwartier oefensessie en daarna een halfuur strijden :fight: :p

Wie kan hier nu nog iets tegen in brengen :confused:

Kartgrid en Dimitri groeten u en tot vrijdagavond!!! :D

Scapa
02-10-2002, 19:04
Originally posted by Flitser



Wat is de prijs? Iedereen betaald 2 kwartier en krijgt... tarararararararararaaaaaa
1 KWARTIER GRATIS!!!!


Wie kan hier nu nog iets tegen in brengen :confused:



Wij mogen sowieso een half uur karten voor de prijs van een kwartier :D
Wat vindt de rest ervan?

Flitser
03-10-2002, 00:39
Tja, dat konden wij niet weten natuurlijk hé, je probeert dan al eens iets :(

Dan kunnen we toch dat halfuur samen rijden, niet?
Degenen die willen kunnen dat kwartiertje met ons meerijden en dan na een rustpauze vliegt iedereen er in. Toch geen slecht idee, zo maakt iedereen voor zichzelf uit of ze dat eerste kwartiertje willen meerijden of niet.

Scapa
03-10-2002, 00:44
Idd, iedereen heeft nu dus de keuze. Hoe laat wordt het eerste 'verkennings-kwartiertje' gereden?

Flitser
03-10-2002, 12:11
Ik vermoed om 21u, vlak na de race van de 40-plussers, daarna een kwartiertje rust en dan om 21u30 allen samen de baan op.

Caje60
03-10-2002, 12:23
Is het mogelijk om vrijdag eregens af te spreken en samen te rijden want ik zou begot ni weten waar da ligt. :confused:

Benklak
03-10-2002, 18:39
Waar zoude willen afspreken Caje? Ik weet da wel liggen, dan kunnen wer er misschien samen naartoe rijden.

Greetzzz

Flitser
04-10-2002, 01:45
Van waar moet je komen?

Caje60
04-10-2002, 15:35
Ik woon in schilde, kunt gij mij anders effe bellen benklak om iets af te spreken. of iemand anders
0497/403686

Maarten
04-10-2002, 17:12
ik weet het ook nog niet liggen, maar we vinden da wel zeker :D !

Werner kan jij morgen nog een t-shirt meebrengen voor mij? of iemand anders?
ik ben die vergeten te bestellen, ik betaal daar of schrijf het over, as you wish!

maarten

Benklak
04-10-2002, 17:16
Ik hem gebeld Caje ma ge zijt momenteel niet bereikbaar!

bel na me thuis ma als ge nog altijd vervoer zoekt of hoe er te geraken! 03/218.63.18

Maarten
04-10-2002, 17:26
en nog iets werner of pascal! hebben jullie 'de paddock'-stickers om ons kartje op te smukken?
heb geen tijd gehad om langs te gaan op de mak-vergadering wegens op kot in antwerp city! beestige stad trouwens! hoe langer hoe meer!:D

Maarten
04-10-2002, 17:50
mailtje naar de organisatie van de student racing cup en antwoord:

ik heb een vraagje omtrent het aantal deelnemers en de consequenties als er niet genoeg zijn. wij zijn in totaal met 5man. nu is mijn vraag de volgende: als de teams moeten worden opgesplitst omdat er uiteindelijk te weinig deelnemers zijn, dan zouden wij de drie snelste piloten bij mekaar zetten. indien dit team bv de paddock 1 dan de race wint, en team de paddock 2 is bijvoorbeeld 4de, is het dan mogelijk om de prijs (wij dachten al aan het racen op zolder) te verdelen onder het oorspronkelijke team van 5 man? dit lijkt mij geen onredelijk voorstel aangezien wij 5 vrienden zijn die met de bedoeling deelnemen van in één en hetzelfde team deel te nemen en zo de hoofdprijs weg te kapen. maar als er té weinig teams zijn, en er moet opgesplitst worden, dan is het voor ons minder leuk in de eerste plaats en dan zouden wij, indien er door één van onze twee teams gewonnen wordt, graag de prijs naar het volledige team zien gaan.

graag een antwoord

mvg

maarten perdieus

antwoord:

Normaal gezien mag dit geen probleem zijn, al denk ik dat we indien we de teams moeten opsplitsen we zullen werken met een puntensysteem of een optelling van het aantal rondes waardoor de 2 karts van belang zijn om te winnen.
Dan is het tevens mogelijk dat er 2 wedstrijden van 1:30 komen want als de teams maar uit 4 bestaan en je moet dan delen betekent dit voor de mensen die nog niet (veel) gekart hebben een quasi onmogelijke opdracht want 90 minuten rijden op een tijdspanne van 3uur is nie niks voor de ongeoefende karter.

Met vriendelijke groeten
Johan Van Campenhout

Flitser
04-10-2002, 17:52
Mensen die uit Antwerpen moeten vertrekken ---> Om 19u spreken we af op Antwerp Karting om van daar uit te vertrekken naar Machelen (sorry voor de paddockers die dit te vroeg vinden maar wij moeten daar iets vroeger zijn dan jullie, vandaar 19u).

Mensen die achterna komen:
E19 richting Brussel, afrit Machelen-Vilvoorde, na de afrit naar links, altijd rechtdoor tot op het groot kruispunt en weer naar links, altijd rechtdoor, je rijdt onder de ring door en daar zullen wij om 19u30 staan wachten tot 19u50 ongeveer, wie daar dan weer niet geraakt tegen dat uur, rijdt gewoon als je onder de ring bent gereden de tweede (of derde) straat rechts (Buda Steenweg), altijd rechtdoor,je ziet het dan vanzelf, het is huisnummer 2.

Werner333
05-10-2002, 18:46
En ja hoor De Paddock heeft gewonnen. :p
Er waren 2 races van 1.30 uur. De teams waren opgesplitst in 2.
In de eerste race pakte De Paddock plaats 1 en 2 met ronden voorsprong op de rest.
Race 2 was spannender. De Paddock behaalde daar terug de overwinning en de 4de plaats nadat het 2de team een onfortuinlijke tik had gekregen van een van de andere deelnemers.
Nogmaals proficiat aan Ben, Dave, Jan, Maarten en Stijn.
Spijtig genoeg geen poduim ceremonie :confused: en geen bekers.

Maarten
05-10-2002, 18:53
dat was inderdaad spijtig

superplezant dagje gehad

en jullie kunnen ook weer fier zijn, want de kleuren van de paddock zijn eervol verdedigd!

Pascal
05-10-2002, 20:02
Proficiat mannen, ik heb ook een leuke dag gehad als "teamchef".

C U

Speesman
05-10-2002, 21:01
T was schitterend!!!
Het begon al met de kwalificaties: Paddock 1 en 2 op de eerste 2 plaatsen. Toen werd ook al duidelijk dat de meeste weerstand van industria ging komen (met oa Fast Fons). Tijdens de start van race 1 mist Benklak (die op pole stond) zijn start zodat Maarten de leiding overnam. Het lag echter buiten een beetje nat met als gevolg dat Maarten rechtdoor gaat samen met een aantal andere teams. Benklak neemt hierdoor de leiding terug over met al een serieuze voorsprong op de 2de in de race (gehinderd door de crash van Maarten). Na 1 ronde lag er dus 1 team van de paddock (met Benklak) aan kop, Maarten lag ergens rond de 6de-7de plaats. Na een paar ronden had Maarten echter al terug de 2de plaats ingenomen en reden beide teams goed weg van de rest (al vrij snel lag iedereen op een ronde). Benklak kwam na 18 minuten binnen voor de eerste wissel (hij reed immers voor beide paddockteams aangezien we met 5 personen waren en 5 niet door 2 deelbaar is) zodat beide teams van positie wisselden. Dit herhaalde zich bij de volgende pitstops. Uiteindelijk wonnen we de eerste race. Het eerste paddock team had 120 ronden afgelegd, het 2de 119. Industria, onze belangrijkste belager had met zijn beide teams 117 ronden afgelegd. Aangezien de resultaten van de 2 teams (en van de 2 races) opgeteld werden, had de paddock dus al 5 ronden voorsprong op industria. Al de rest zat nog veel verder en moesten we geen rekening meer mee houden.
Het kon dus al bijna niet meer mislopen, we moesten er gewoon voor zorgen dat Industria geen 5 rondes meer kon terugkomen op ons.
In race 2 gingen Stijn en Benklak (terug vanuit pole) de start nemen. Benklak mist deze keer zijn start niet en kan eenvoudig de leiding behouden en zelfs direct wat uitlopen. Stijn heeft echter minder geluk en wordt in de eerste ronde aangetikt zodat die terugvalt naar de 7de plaats. De stand na enkele ronden: aan de leiding een paddock team, dan 2 industria teams en dan het 2de paddock team. Deze stand zal niet meer veranderen na een zeer spannende 2de race. Uiteindelijk pakt industria wel nog een ronde terug (het 2de paddock team eindigt op een ronde), maar dat was niet voldoende en de paddock wint dus de student racing cup voor een zeer verdienstelijk industria.
We waren allemaal (ikke toch zeker) wel stikkapot na zo'n hele dag karten, mijn handen staan vol met blaren.
En we hebben geen champagne gekregen ;)

Speesman
05-10-2002, 21:05
Wat ook leuk was: In de 2de race reden er 2 Walen (Gerard en Edmond) mee die ons, de studenten, " de trajectoir eens gingen leren". Uiteindelijk zijn we met een hele boel pitstops meer (want zij hebben er geen gemaakt) voor hun geeindigd :)

Speesman
05-10-2002, 21:12
Wie wel ongelooflijk was, was den Dimitri (den uitbater van de karting).
Benklak, die toch wel een beetje kan karten, reed 43"... na veel ronden, de Dimitri reed onmiddelijk 42"5

FastFons
05-10-2002, 22:44
Originally posted by speesman
Wat ook leuk was: In de 2de race reden er 2 Walen (Gerard en Edmond) mee die ons, de studenten, " de trajectoir eens gingen leren". Uiteindelijk zijn we met een hele boel pitstops meer (want zij hebben er geen gemaakt) voor hun geeindigd :)

Euhm die mannen waren wel een tiental minuten voor het einde gestopt. Maar ik was inderdaad ook sneller dan beiden. Diene ene kloot heeft mij trouwens de banden ingereden toen ik hem kwam dubbelen (en ik lag aan de leiding notabene), ik vond trouwens dat zij en dan ook nog die jong gasten die meer naart einde meereden de wedstrijd op sommige momenten fel hinderden.

FF

PS: na 't schijnt vonden bepaalde paddockers dat ik nogal fel stoempte, ik zweer bij deze echter nooit met opzet tegen iemand te zijn gereden

Flitser
06-10-2002, 00:49
Dat is dan toch dat je niet goed anticipeerde op je voorliggers, eigenlijk spijtig dat er bescherming aan die karts zit, men zou dan wel beter uitkijken. (algemene stelling, ik viseer niemand)

In ieder geval, PROFICIAT mannen!
Welke prijs gaan jullie kiezen?

Caje60
06-10-2002, 11:42
Ik wil mijn teamgenoten nog eens heel hard bedanken voor den bangelijke race van gistere, we hebbe verdiend gewonnen, na! :p en natuurlijk ook heel hard bedankt aan onze assistentie naast de baan, Pascal en Werner, die het verloop van de race mooi gecoördineerd hebben voor ons.

fastfons, als gij die kerel was met zen zwart helmke, dan moet ik zegge dat ik toch een paar flinke tikken van u heb mogen inkasseren die ni echt terecht waren. voor nen haarspeldbocht moet ge nu eenmaal op uwe rem duwen, ok, ik geef toe ge kunt ook gewoon tegen de kart voor u rijden, dan remt ge ook af, maar dat is ni echt de bedoeling :no:

Flitser
06-10-2002, 12:17
Kleine rechtzetting ivm de 2 franstalige piloten:

(Tekst: Dimitri Kokken)
Even een kleine rechtzetting : De twee "Walen" zijn geen Walen, maar een Fransman (Gerard) en een perfect tweetalige Brusselaar...wat je ook niet vermeld Speesman is dat beide heren 62 jaar zijn!!!!!!! Ze hebben ook niet meegereden om te winnen, want als je goed had gekeken hebben ze enkele malen gestopt om sommige "minder goeie" piloten de ideale lijn aan te duiden...Gerard weegt daarenboven ook nog eens 95 kilo...hun beste tijden (van Gerard en Edmond) waren binnen de 4 tienden (als ik me niet vergis) van de beste chrono's in de race gereden...ik wou dit gewoon even vermelden daar deze twee piloten een ongelooflijk voorbeeld zijn van sportiviteit en fair-play en ik hoop dat ik binnen 30 jaar nog even goed kart als hen (op 62 jaar 1.5 uur aan een stuk rijden en dan nog eens mooie tijden rijden, daar teken ik voor, Gerard is maar een kleine seconde trager dan ik, maar weegt wel 30 kilo meer en is 30 jaar ouder)

Wat betreft het circuit...zoals het nu lag, leg ik het meestal als er door veel beginners wordt gereden, zo kan ik het niet leggen voor de 24u, want een rondetijd van 42-43 sec. is te kort om 31 ploegen te doen rijden.

Dimi

FastFons
06-10-2002, 12:57
Originally posted by Caje60


fastfons, als gij die kerel was met zen zwart helmke, dan moet ik zegge dat ik toch een paar flinke tikken van u heb mogen inkasseren die ni echt terecht waren. voor nen haarspeldbocht moet ge nu eenmaal op uwe rem duwen, ok, ik geef toe ge kunt ook gewoon tegen de kart voor u rijden, dan remt ge ook af, maar dat is ni echt de bedoeling :no:

Ik weet dat ik mij een paar keer serieus mispakt heb toen ik achter u hing en daardoor enkele zware tikken heb uitgedeeld. Dit kwam echter omdat ik dan op enkele millimeters achter u reed (ik kon de leiding ruiken (nog nooit gebeurd:))). Ik was echter nogal verast dat ge in die haarspeldbochten al zo vroeg op uw rem ging staan, bijgevolg was ik telaat en reed daardoor ertegen. Het was echter niet mijn bedoeling van af te remmen door tegen u te rijden zoals ge hier suggereert (vraag maar aan speesman, zo iemand ben ik niet). Bovendien heb ik even later de leiding overgenomen met een zeer fair maneuver. In ieder geval mijn excuses voor de tikken. Ik zal toch nog wat ervaring met inhalen moeten opdoen.

Grtz

FF

Caje60
06-10-2002, 15:55
ge bent mij idd wel mooi voorbijgekomen, daarom zou ik wel is een revangeke willen want ik heb u net ni trug voorbij kunnen steken. Laat zeker iets weten als ge nog eens ga karten!
grtz,
Caje

FastFons
06-10-2002, 15:58
Volgende week MAK karting in JPR, ge kunt misschien een team vormen met mijn vriendin (als ze da zelf ook goed vindt natuurlijk), ze zoekt nog een teamgenoot en wilt mij ook eens een hak zetten :d

FF

Maarten
06-10-2002, 15:59
tja die oude mannen reden niet slecht, maar echt sportief was het nu ook niet altijd. ik vond ze wel een beetje pretentieus toen tussen de twee races bij ons een hele uitleg kwamen doen (in het frans, die mannen zijn langs geen kanten tweetalig, den dimi heeft ons dat trouwens gezegd), een uitleg over hun competitie met verschillende niveau's ed. ze gingen ons inderdaad eens laten zien welke lijnen ge moest rijden omdat zij daar altijd karten! maar mijn tijden lagen lager dan die van die mannen ,alhoewel het verschil tussen hun en mijn snelste ronde slechts 3 tienden bedroeg! dus niet echt zo een groot verschil. maar ik moet toegeven dat het voor vele andere karters misschien niet slecht was dat ze de lijnen even toonden, al vond ik het zeer raar dat die mannen tijdens ONZE student racing cup met alleen maar studenten (!!!) dus, er even kwamen tussen rijden, ik geloof dat er zoals FF als zei zelfs nog andere mannen efkes voor een paar ronden erbij kwamen rijden! dat kan dus niet vind ik, want als ge een koers met 12 teams begint, dan moet die koers (ook al bestaat ze uit twee manches) met die 12 teams rijden. maar soit, ik heb er niet zoveel last van gehad, maar anderen wel en daarmee is de kous af.

enige minpunt was het ontbreken van ervaring om iets dergelijks te organiseren, alles was in orde, maar als je een 6uren koers gaat rijden, dan moet je niet twee koersen van anderhalf uur in de plaats zetten (6uren koers heeft toch wel meer charme), ook de eindceremonie was niet in orde. zo was er geen beker of schaal voorzien (wel een prijs :)) en kon er niet met champagne worden gespoten :( (=toch altijd wel tof als je op het podium staat), maar ik schrijf deze minpunten toe aan een gebrek aan ervaring om kartingkoersen te organiseren, volgend jaar zal het beter gaan, en het jaar daarop nog beter, ...we zullen die mannen eens wat advies daaromtrent moeten geven hé! al doende leert men, en uiteindelijk was dit het enige waarop iets kon worden aangemerkt, dus slecht was het niet.
groeten
maarten

Caje60
06-10-2002, 16:05
ik rij met den broer van de speesman mee in de mak karting, dus ik zal ni lang moeten wachten op de revange! :)

Speesman
06-10-2002, 16:36
Het gaat dan wel leuk worden:
Caje vs Fast Fons
Speesman vs zijn broer

Hopelijk wordt er niet teveel met de zwarte vlaggen gezwaaid ;)

flashy
06-10-2002, 16:51
Ja lap, ziede, nu zit ik nog steeds zonder teamgenoot voor de mak-karting. Gellie hebt zeker schrik da ge verliest van 'n meiske? :p Had ik ma meegedaan met die studentracingcup. Khad ullie eens een kontje laten ruiken :p (Ik droom graag :D)

Knuffels en kusjes

Ps: Ik zoek dus nog altijd ne teamgenoot voor komende zaterdag Mak-karting in JPR...

Speesman
06-10-2002, 16:55
Ge kunt ineens het volle uur rijden ;)
Normaal moest caje al veel races met mijn broer gereden hebben, maar doordat er telkens 1 van de 2 ni kon wordt dit pas hun eerste race bij de MAK.

flashy
06-10-2002, 17:08
Ikke 'n uur rijden? Dan belt den 100 al ma en de brandweer, want dan geraak ik niemeer eigenhandig uit die kart :p

Mistery
06-10-2002, 18:12
R@ce@holic zoekt nog nen teammate (en vervoer...) voor de volgende MAK Karting...ge kunt hem mischien es een keertje ne mail sturen...raceaholicsken@hotmail.com

Scapa
07-10-2002, 09:41
Ik heb mij ook kostelijk geamuseerd moet ik zeggen alleen een beetje stijf en wat blijnen. Ik was toch wel serieus moe na de wedstrijd (zal misschien zijn omdat het vrijdag al wat laat was :D). Ik wil ook Werner en Pascal nog is bedanken voor hun steun en hulp.

FF, sorry ze maar in de haarspeld remde ik (als je de ideale lijn wilt tenminste= den trajectoire :D zoals ze zeggen) zeker niet te vroeg en een (onopzettelijke) tik kan je het ook niet echt noemen...

In ieder geval De Paddock wint en we zijn er fier op :p
Dat er geen podium was vond ik ook wel spijtig maar dat halen we woensdag wel in :D

Benklak
08-10-2002, 18:33
Ik kan eindelijk nog eens op de paddock komen !

Eerst bedank ik Pascal en Werner voor het deskundig begeleiden van onze race!

We waren de verdiende winnaars en gaan goe genieten van dieje cadeau! Toch was het wel te merken dat dit de eerste keer georganiseerd werd! Geen beker, geen podium, weinig reclame gemaakt, ...

Wat betreft die 2 oudere "gastpiloten": ze deden toch een beetje pretentieus von ik tussen de 2 racen. Zij gingen ons eens uitleggen hoe we moesten rijden. Enfin, ik heb er niet veel last van gehad! Ik moet zeggen zo een keer van pole vertrekken was bangelijk (en die dan nog zelf gereden ook)! En als eerste over de finish rijden was ook zaaaaaaaalig! Genieten en daar doen we het gewoon voor hé! Ik heb mij echt goe geamuseerd de 5e! En als enige zonder blaren op mij handen! :) En heel ons team bestond één voor één uit goeie piloten die weinig fouten maakten en constant reden en enkel daardoor kan je een langere race winnen! Het circuit buiten was veel plezanter om te rijden dan de vele haarspeldbochten van de vrijdagavond!
Voor herhaling vatbaar (eens we de centjes hebben)!

Greetzzz

Benklak

Scapa
08-10-2002, 18:52
Originally posted by Benklak
En als enige zonder blaren op mij handen! :)
Greetzzz

Benklak

zwijgt :D

en idd zo over de finish rijden als je gewonnen hebt... ONBESCHRIJFELIJK :)

Speesman
08-10-2002, 18:54
Ik kom net tot de conclusie dat ik onze 'teammanagers' Werner en Pascal nog niet bedankt had. Dat is bij deze gebeurd.

Ik heb eens een mailtje naar Eran Racing gestuurd of het niet mogelijk was om zelf op Zolder te rijden ipv mee te rijden. Dit bleek niet mogelijk omwille van de verzekering ...
We zullen dus moeten overleggen welke prijs we dan wel gaan nemen (en wanneer).

Pascal
09-10-2002, 01:23
Originally posted by speesman
Ik kom net tot de conclusie dat ik onze 'teammanagers' Werner en Pascal nog niet bedankt had. Dat is bij deze gebeurd.

Ik heb eens een mailtje naar Eran Racing gestuurd of het niet mogelijk was om zelf op Zolder te rijden ipv mee te rijden. Dit bleek niet mogelijk omwille van de verzekering ...
We zullen dus moeten overleggen welke prijs we dan wel gaan nemen (en wanneer).

Laat ons ook eens weten welke prijs jullie gekozen hebben en uiteraard verwachten wij een verslag van die dag, welke ervaring het ook mag zijn.

Afgesproken ???

C U

Scapa
09-10-2002, 01:36
Komt in orde :)

Maarten
10-10-2002, 18:24
ik weet ook niet of ik onze teamleaders al bedankt heb
bij deze dan nogmaals thx pascale en werner

Scapa
20-12-2002, 18:24
Euhm, aangezien we nog altijd niet beslist hebben wat we nu kiezen van prijs gaat het er dit jaar niet meer van komen door examens ed.. Mag ik mijn teammaten eraan herinneren dat die cadeau-bon moet teruggestuurd worden naar ??? (staat er op) opdat je de 2003-gids krijgt en we dus de activiteit die we willen doen mogen gaan doen! En het moet zeker deze maand opgestuurd worden anders is het niet meer geldig en kan je je prijs vergeten....

Ik zal zelf proberen het niet te vergeten :D

Caje60
20-12-2002, 19:56
zat daar ni gewoon nen brief bij waardoor da pakket geldig is tot eind 2003?

Werner333
21-12-2002, 13:22
Ik heb op het MAK clubfeest het er nog over gehad met Maarten.
Ondanks het feit dat ik zelf niet gereden heb heb ik me toen geweldig geammuseerd. Dat was nog eens fun.
Dus vergeet zeker jullie prijs niet te ontvangen.

Speesman
21-12-2002, 16:28
Na een week zonder internet terug op de paddock (stom internet op kot .... :( )
Ik denk dat het idd 2003 gaat worden om onze prijs in ontvangst te nemen. Als ik me ni vergis zat er bij onze prijs een brief die we moesten opsturen en we kregen dan in de plaats het pakket voor 2003.

Maarten
24-12-2002, 19:32
ik ben het pakketje onlangs nog eens tegengekomen

maar ik zou begot niet weten wanneer we die prijs kunnen gaan doen, ook voor mij ten vroegste21januari en beter na de 9de feb voor de zekerheid

Caje60
25-12-2002, 15:28
!!!!!!! Ik heb da pakketje nog eens nagekeken en we moeten dien brief samen met dien bon opsturen vóór 31/12/2002, anders vervalt dat, dus ik stel voor dat iedereen da zo snel mogelijk opstuurt!!!!!!!!!!!!
groeten en veel blokgenot aan iedereen
en een vrolijk kerstfeest natuurlijk ;)

Benklak
25-12-2002, 17:37
Doeme, dan ga ik dat moeten terugzoeken! Ik zou dus ni weten waar ik het heb gelegd! Schandalig...kzal ma rap beginnen zoeken! Zalige kerst allemaal en dat den antwerp mag doorstoten naar de halve finale...

Greetzzz

Benklak

Speesman
25-12-2002, 19:06
Ik zal dat van mij morgen ook maar eens opsturen (als ik het niet vergeet).

Maarten
31-12-2002, 18:13
zalig als ge zo een dingen pas den 31ste leest
ik ben dus geschoren gelijk ze zeggen

Scapa
31-12-2002, 18:26
Probeert da nog op te sturen eh. Ge weet nooit... En verzint daar een zielig verhaalke bij, dan kunnen ze bijna nie anders als u geloven :o

Caje60
02-01-2003, 16:44
kdurf het bena ni te zegge, maar kheb da van mij dus ook pas vandaag opgestuurd, los vergete.... kzal het op de exames steken

Caje60
09-01-2003, 18:09
kheb de nieuwe versie van de kadeaubon vandaag ontvangen!!
khoop dat ik ni den enige ben. meerijden op circuit staat er in de nieuwe versie niet meer tussen, tspeelt zich precies allemaal int water en in de lucht af, da wordt dus iets voor van de zomer denk ik!!
nog veel blokgenot iedereen!