PDA

View Full Version : De minpuntjes van GP4 effe op een rijtje...


krikke
17-05-2002, 22:08
Tijd om een beetje te zagen, ;-)
Zonet tegengekomen op een ander forum
Ik ben precies niet de enige die er géén goed oog op heeft...


-no stop&go
-no safety car
-no manual pit limiter
-tracks WITHOUT the old layout (like e.g Hockenheim) which means you have only one strip of asphalt you have to drive along
-the same graphics bugs as in GP3
-no Internet play
-no new setup options
-no jump starts
-no parade lap
-no real wheels for every team
-no hands on the wheel
-graphics resolutions? ONLY up to 1280x1024
-the same damage model as in GP3
etc, etc etc
..and this is F1 simulation....bah

Als de physics nu héél goed zouden zijn...

Raceboy
17-05-2002, 23:01
de helft van die punten zijn dus dingen die ze nog niet kunnen weten he. Nen hoop gelul dus eigenlijk net zoals je nu al uit de demo van F1 2002 zou opmaken hoe het uiteindelijke spel gaat zijn.

yvdp
17-05-2002, 23:43
Ge zou da lijsje moete bijhouwe en daarna mé het spel (alst volledig af is) zelf moette vergelijken. Dan kunde pas echt commentaar geve vinne kik.

airco
17-05-2002, 23:57
mja ... zoals ik al zei in andere post ...

wacht nog 2 maand, and things will be much clearer ;)

airco

Werner333
17-05-2002, 23:58
Originally posted by yvdp
Ge zou da lijsje moete bijhouwe en daarna mé het spel (alst volledig af is) zelf moette vergelijken. Dan kunde pas echt commentaar geve vinne kik.

Wel het staat hier. Dus kunt ge het altijd terug bovenhalen als GP4 uitkomt en de vergelijking maken. :D

JPMontoya
17-05-2002, 23:59
ik geef pas comments als ik het in handen heb

Bart.Vandecavey
18-05-2002, 02:29
Dat is dus daarom dat ik wacht op GP5... Ik heb nog niet eens een volledig kampioenschap gedaan in GP3, weet er trouwens niemand een patch staan om die lange intro over te slaan?

krikke
18-05-2002, 07:23
Ok, afspraak hier als het spel uit is. (kan wel nog effe duren denk ik) Maar ik vrees dat de meeste punten uit de lijst idd niet meer zullen aangepast worden in het spel, net zoals in F1 2002 demo . Je kan bv instellen dat de upshifts automatisch gaan en de downshifts manueel. Dat werkt prima, maar van de clutch moet je je dan ook niets meer aantrekken want die gaat automatisch= niet meer "clutchke grijp" doen als je er af gaat om de motor draaiende te houden. Spijtig is dat. Ook is het zo dat als je raced, de tegenstanders te hard door de bochten gaan, en dan weer te stil rijden op de harde lijn. Ook als je setup goed is. Maar dit kan misschien getweaked worden...Voor de rest is dit spel toch wel héél goed. (naar mijn bescheiden mening dan) Ik hoorde ook juist dat het nieuwe Hockenheim ook beschikbaar is op de Full version. Ik ben benieuwd.

Oneliner
18-05-2002, 09:48
Originally posted by Bart.Vandecavey
Dat is dus daarom dat ik wacht op GP5... Ik heb nog niet eens een volledig kampioenschap gedaan in GP3, weet er trouwens niemand een patch staan om die lange intro over te slaan?

Gewoon escape of enter drukken...