PDA

View Full Version : Volgende week naar Der Ring, wie gaat zaterdag evt. naar Erlebniswelt?


Mark
18-05-2002, 11:44
Iemand intresse om op zaterdag naar Erlebniswelt te gaan.....van een collega heb ik gehoord dat dat best leuk moet zijn.

http://www.nuerburgring.de/eng/frame_04_ewelt.htm


Als we met een groep gaan, dan kon ik weleens al op vrijdag afreizen. Alleen bij reisburo Sennake vragen of er eventueel nog plaats is van vrijdag op zaterdag :D

Raceboy
18-05-2002, 12:35
Originally posted by Marshal
Alleen bij reisburo Sennake vragen of er eventueel nog plaats is van vrijdag op zaterdag :D

da zou hier ook is gevraagd moeten worden. Maar soit binnen een urrke zie ik hem toch.

Bart.Vandecavey
19-05-2002, 00:38
Zeg YVDP, ik vind toch dat je eens moet meekomen hoor naar een meeting! Dat ik eens mijn concurrent kan IRL ontmoeten...

airco
19-05-2002, 01:02
Originally posted by Bart.Vandecavey
Zeg YVDP, ik vind toch dat je eens moet meekomen hoor naar een meeting! Dat ik eens mijn concurrent kan IRL ontmoeten...

... hebek iets gemist, of hebde gewoon in den verkeerden thread gepost ...

airco

Mario
19-05-2002, 08:52
Zou ik toch minstens eenmaal in m'n leven naartoe moeten zijn geweest.

Helaas zal komend weekend niet gaan voor me.

Pascal
19-05-2002, 23:24
Enkele hallen zijn wel de moeite en handelen over de historie van het circuit met uiteraard wat historische auto's en moto's. Enkele hallen zijn dan weer puur promotie voor oa BMW, ADAC....

Ik heb het al gezien en ga alleszins niet mee. Maar laat je maar eens goed gaan en have fun.

C U

ckj
21-05-2002, 21:34
Ik wens iedereen die naar Duitsland gaat een fijn weekend toe.

Ik heb die Porsches in het weekend op Francorchamps in actie gezien, ik vond het een goed weekend en die Duitsers kunnen wel organiseren hoor.

Ik weet wel dat jullie voor de Belcar gaan, maar die Porsches mogen er ook zijn.

CKJ Distrispeed.

Raceboy
21-05-2002, 21:38
de kogel is door de kerk. Raceboy komt vanaf vrijdag :D

Mark
21-05-2002, 21:57
ik niet...........kreeg geen vrij. Project moet af..........

c u all saturday.........

wellicht dat we iets voor zaterdag kunnen afspreken?