PDA

View Full Version : Verstappen nekt Arrows


Finish
18-05-2002, 23:46
De manager van Jos Verstappen, Huub Rothengarter, heeft namens de coureur beslag laten leggen op bezittingen van Tom Walkinshaw. De Schot was de voormalige teambaas van Verstappen bij Arrows en verantwoordelijke voor het plotse verterk van de Limburger begin dit seizoen.

Het blad Race Report meldt in de uitgave van deze week dat Rothengarter namens Verstappen druk doende is de geleden schade op Arrows en Walkinshaw te verhalen. De eerste winst is al binnen voor de Nederlanders. Onlangs werd Walkinshaw veroordeelt tot het betalen van 3,9 miljoen dollar aan Verstappen. Walkinshaw wist dit voorlopig uit te stellen door een 'counter-claim neer te leggen.
Maar de volgende zet in de soap rond Verstappen is duidelijk aan Rothengarter. Door de beslaglegging kan Wilkinshaw de verkoop van twee Arrows-windtunnels voorlopig niet doorzetten. De teambaas is hiertoe genoodzaakt omdat zijn renstal een groot liquiditeitsprobleem heeft.

Door de verkoop te blokkeren voorkomt Verstappen dat het geld wat hem te goed komt wordt doorgesluisd naar een nieuwe holding van Walkinshaw. Als dat zou gebeuren zou het voor de Limburger lastiger worden om nog aan zijn geld te komen. Overigens meldt Race eport ook uit betrouwbare bron te weten dat Arrows het seizoen niet afmaakt. De kans bestaat dat ze over vijf weken al niet op de N¨rburgring zullen starten.




bron: planetinternet.nl

Enkele weken terug postte ik hier al een bericht ivm de toenemende financiële problemen van Walkinshjoemel (nog eentje idd) Toen werd er gezegd dat Monaco best eens Arrows' laatste GP kon zijn.

Als het zo voortgaat met Arrows (= bergaf), kunnen Frentzen en Bernoldi toch even gaan nadenken over hun toekomst. Frentzen heeft weet van deze problemen en bood naar het schijnt zelfs aan om sommige kosten van testsessies zélf te betalen ! Kan je je voorstellen hoe gemotiveerd HH wel niet is om in een F1 te kunnen rijden...Misschien kan hij eens gaan horen bij Phoenix ? :)

Hoedanook vind ik dit niet meer dan normaal; Verstappen had een legaal contract , ondertekend door beide partijen, dat onderbreek je maar niet zomaar :no:
Daarom zou ik zo zeggen: Ga ervoor, Huub ! :D

Bart.Vandecavey
19-05-2002, 00:22
Originally posted by Finish
hoe gemotiveerd HH wel niet is om in een F1 te kunnen rijden...

Als je zag wat hij vorig jaar met die prost uitrechte 4de op de grid, kan je enkel maar denken dat HH zich gewoon wil tonen aan andere teams. Misschien zou een testjaartje (zoals Panis) beter zijn...

airco
19-05-2002, 00:52
voor arrows heb ik veel respect ....
voor de persoon die erachter steekt een massa minder ... de malafide figuur van een Walkinshaw mag van mij part die claim van Verstappen gerust in zijne nek krijgen zene.

airco

krikke
19-05-2002, 08:18
Idd, den Tom z'n woord was dikwijls niet veel waard. En met de Jos z'n voeten heeft hij gespeeld. Pluim hem Jos! Juist spijtig voor de Frenz. Waar gaat die nog onderdak vinden dan?

Mario
19-05-2002, 08:49
Misschien Toyota ? Helaas lijkt hij zo een van die piloten te zijn wiens carrière in een neerwaartse spiraal is geraakt en waar het zeer moeilijk is om uit te komen. Heel jammer. :(

Ik kijk in ieder geval uit naar z'n prestatie in Monaco.

Finish
19-05-2002, 11:05
Nochtans heeft Frentzen een énorm grote kans gehad bij Williams in '97....Maar het is er nooit echt van gekomen. Wel ironisch om te weten dat al Jordan z'n zeges buiten één (Hill 98) van Frentzen komen. Om die dan zo buiten te trappen, ook niet echt proper van Eddie...

En wat HH met die Prost liet zien was idd buitengewoon.

TiBo
19-05-2002, 17:12
Als het zo verder gaat komen we in de situatie waar er drie wagens per team dienen te worden ingezet.

krikke
19-05-2002, 18:13
Weet er iemand in feite al waarom Eddie Jordan de Frenz gewipt heeft? En werd daar zo geheimzinnig over gedaan . Heeft hij aan den Eddie z'n dochter gezeten misschien?