View Full Version : logo photoshoppen
FastFons
20-05-2002, 00:08
Wij zouden een logo willen maken om tshirts te drukken voor de mak karting
Het logo moet voldoende groot zijn om op de achterkant van een t shirt op te vallen, de hoofdkleuren moeten geel en groen zijn en calamitas racing moet erin verwerkt zijn in comic sans. Indien gewenst kan ik wel enkele tekeningskes doormailen, het probleem is dat wij beiden niks kunnen met photoshop
Vloeibare beloning volgt
FastFons
karel.herman@student.groept.be
Beemer where are you ;)
allé tzou kunnen dak vannacht ook eens iets ineen probeer te knutselen zene.
airco
Vloeibare beloning ?
1 glas kraantjeswater ? :D
Here I come to save the day :D
Je mailt me maar en ik, zal zien wat ik kan doen.
Greetz
Barry
Originally posted by Finish
Vloeibare beloning ?
1 glas kraantjeswater ? :D
Maar neen gij, nog nooit gehoord van "liquide geld" ? :D
Werner333
20-05-2002, 14:33
Om Homer Simpson te quoten: "Hmmmm liquide geld" :D :D :D
FastFons
20-05-2002, 18:25
bon ik heb zelf al een achtergrondje ineengeprutst (en geloof het of niet het heeft me veeeeeeeeeel tijd gekost). Maar om het toch nog betaalbaar te houden op tshirt mag er niet teveel kleur in, ik zoek dus nog een eenvoudig tekeningetje van een racewagen en een kart. Als ik zeg eenvoudig dan bedoel ik dus eigenlijk een mooie zwarte lijntekening waar de vormen duidelijk herkenbaar van zijn. Iemand een idee waar ik zoiets kan vinden, of kan maken van een of ander tekeningetje?
Ondertussen mag iedereen me gerust nog mailen met jullie waarschijnlijk veel betere prestaties...
Thx
FF
ff aanpasse: ik heb een tekeningske gevonden dat mij geschikt lijkt maar het is met een grijze achtergrond en niet echt scherp, kan iemand die dat kan oplossen mij mailen dan mail ik u het bewuste fotoke, in ieder geval al bedankt
FF
o2@pandora.be
ik zal zien wat ik kan doen
vermeld wel even het formaat wat je wil bereiken en
of er eventueel nog tekst op moet
greetz
Barry
Wat vinden jullie hiervan?
Greetz
Barry
Kunt ge de CALAMITAS niet beter boven de kart en RACING eronder plaatsen. Nu gaat dat van ver misschien een kart met een streep door zijn, vermits dat het blauw beter gaat opvallen.
Ik ken zelf niks van dat photoshop gedoe, anders zou ik zelf wel eens proberen.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.