PDA

View Full Version : Toyota...


Finish
14-06-2001, 18:29
Het is een tijdje geleden dat ik in een Formule 1 auto gereden heb, maar nu mijn rug weer volledig hersteld is kan ik er weer vol tegenaan gaan. Ik ben tevreden over de auto, maar ik ben teleurgesteld dat we niet zoveel kilometers hebben kunnen maken."
(Mika Salo)

Toyota heeft tot nu toe weinig testkilometers afgelegd en in een ander artikel las ik dat Mika Salo niet echt tevreden is met de gang van zaken. Ze zullen er volgend jaar wel bij zijn, maar er gaat niet meer op zitten dan competitie met de Minardi's en hopen op een paar finishes. Althans dat leid ik daar uit af.

Volgens mij had Salo beter bij Sauber gebleven. Zou een ijzersterk duo gevormd hebben met Raikkonen, landgenoot.
Volgend jaar kan hij een come-back maken in een inferieure wagen, en nu moet hij lijdzaam toezien hoe Sauber het ene punt na het andere wegkaapt.

Mark
14-06-2001, 20:07
Zal wel meevallen.....die tijden zeggen helemaal niks. Maar als het misgaat met de toyota-motor, kunnen ze de asiatech motor nog altijd re-badgen tot toyota..........

Dat verhaal heeft es een keer in een bald gestaan........viavia is toyota voor een groot gedeelte eigenaar van Asiatech.....

greetz
Mark