Log in

View Full Version : CD ROM van de Belkarting 2002 voor bedrijven

Driesco
22-05-2002, 11:20
Wie van jullie kan samen met mij een prachtige Power Point presentatie maken die wij dan op cd zetten en die we gaan bedelen bij de bedrijven ?

Diegene die zich geroepen voelt mag zich melden. We hebben wel geen weken en het zijn voor de meesten examens maar ik wil deze zo snel mogelijk maken.

Ik heb alles in gedachte dus wie hem wil maken moet maar naar mij thuis komen, of ik kom naar jullie.

De affiches en de flyers zijn klaar voor druk ( met dank aan Beemer ) en wordt verdeeld op de 24 uur van Zolder.
Affiches kunnen vanaf nu aangevraagd worden via dries.heyman@pandora.be ( max 5 ) op voorwaarde dat ze op een duidelijke zichtbare plaats worden opgehangen.
In de mail dient te staan waar je de affiches wil ophangen zodat wij kunnen gaan kijken.

De inschrijvingen gaan vlotjes de deur uit maar voor ons zijn het aantal bezoekers de dag zelf van groot belang. Het helpt ons een pak vooruit voor verdere organisaties in de toekomst.

Thanks

Raceboy
22-05-2002, 15:28
voor die powerpoint kunt ge altijd is aan mij denken he. goede oefening voor mijn GIP van volgend jaar :)

Bart.Vandecavey
22-05-2002, 15:31
Originally posted by raceboy
voro die powerpoint kunt ge altijd is aan mij denken he. goede oefening voor mijn GIP van volgend jaar :)

Ik heb dat ook moeten maken voor mijn GIP (enkele jaren geleden). Het best is dat je dat stijlvol en simpel houd zodat de diashow niet schokt of hun computer niet op een grasmachine begint te lijken omdat de hd overuren moet doen...

Beemer
22-05-2002, 16:22
Ik wil ook wel es proberen, zo tussen 2 blokperiodes in. En ik wil bij ons in de zaak gerust een affiche ophangen, da ligt op de dijk in knokke, dus daar komt genoeg volk langs ;-) (dus 2 affiches voor mij svp)

Greetz

Barry

airco
22-05-2002, 17:19
sry hiervoor pas ik
of begin juli moest goed zijn ... dan heb ik terug tijd ... tot dan zit alles vol hier ...

airco

airco
22-05-2002, 17:22
==> community forum
Is geen autosport-nieuws, eerder aan de community vragen voor hulp.