PDA

View Full Version : toca race driver in shrimpTV


Raceboy
22-05-2002, 15:36
http://www.spelletjesgarnaal.be/shrimptv/seizoen2/episode11.html

het staat ergens opm inuut 13 maar heel die aflevering is bangelijk :D

TiBo
22-05-2002, 22:41
Nog even en raceboy wil een Shrimp-forum :)

Prima TV anders! Nen hoop gekken (Shrimp, Jim, Finish ;)) die ze games laten reviewen, .... you've got to love it!

Finish
23-05-2002, 00:06
gekken dan nog.....tsss, ben ik dan zo erg ? ;)

TiBo
23-05-2002, 11:26
http://users.skynet.be/bk284908/jump.gif

Need I say more? ;)

Beemer
23-05-2002, 15:56
Die twee kerels zijn zo graaaaaaaaaf, maar toch vindt ik Dr Frankman en Dr Pepper ook cool!

Nikke
23-05-2002, 19:11
/me is die hard shrimper

me (http://shrimptalk.spelletjesgarnaal.be/member.php?s=&action=getinfo&find=lastposter&forumid=48)

Finish
23-05-2002, 19:16
mja ik zit ook daar ergens rond te hangen, maar die hard kunt ge mij nog nie noemen :)

Raceboy
23-05-2002, 19:57
Originally posted by Beemer
Die twee kerels zijn zo graaaaaaaaaf, maar toch vindt ik Dr Frankman en Dr Pepper ook cool!
kill him :eek:

Finish
23-05-2002, 20:18
Dr Frankman ? BigBrotherzeveraar die even op JimTV's kosten mag gaan zeveren ? mneeeeeh danku.

btw: 'vind ik' ;)

JPMontoya
23-05-2002, 21:02
sorry maar die van shrimp da zijn LOOOSERS 1e klas !!!

Beemer
23-05-2002, 21:20
Ik heb het al tegen hem persoonlijk gezegd en ik zeg het nu in het openbaar, zo wil ik ook een program maken samen met oneliner ma dan over autosport :-D

Greetz

Barry

Finish
23-05-2002, 21:49
Originally posted by JPMontoya
sorry maar die van shrimp da zijn LOOOSERS 1e klas !!!

Ewel, ik volg die kerels al van in het prille begin, en hun kickstarts (online) waren gewoon zalig ! Hun commentaar is bij momenten om duimen en andere vingers enzo van af te likken, gewoon af.

Dé pech is nu, dat de hype rond beide Shrimps ietsje té groot is geworden, resulterend in een of andere reeks op TMF waar we nu ook niet echt op zaten te wachten. Maar die kerels geven er best een lap op en hun mening is voor mij al een reden genoeg om het game te 'kopen' of links te laten liggen.

Dan nog es iets; hoewel ik nu admin-af ben en het mij nu niet echt meer deert: JPMontoya, uw commentaar is bij momenten wel 'goddelijk'. Zet op z'n minst een verklaring erbij waarom deze kerels 'LOOOOSERS' mogen genoemd worden, want zo'n antwoord vind ik gewoon idioot. En dat geldt niet alleen voor deze post dacht ik zo.
Maar da's dan wel mijn mening, en ik heb het hier niet meer voor te zeggen.

airco
23-05-2002, 22:20
Originally posted by JPMontoya
sorry maar die van shrimp da zijn LOOOSERS 1e klas !!!

ach de beste stuurlui staan zoals gewoonlijk aan wal.

JPMontoya
24-05-2002, 21:22
Originally posted by Finish



Dan nog es iets; hoewel ik nu admin-af ben en het mij nu niet echt meer deert: JPMontoya, uw commentaar is bij momenten wel 'goddelijk'. Zet op z'n minst een verklaring erbij waarom deze kerels 'LOOOOSERS' mogen genoemd worden, want zo'n antwoord vind ik gewoon idioot. En dat geldt niet alleen voor deze post dacht ik zo.
Maar da's dan wel mijn mening, en ik heb het hier niet meer voor te zeggen.

ieders zijn mening tuurlijk , maar die mannen da zijn echt loosers als ge die int echt zie , en waar houden die zich nu me bezig me kwark in hun broek te kappen ; ze zoude in plaats van zo'n stomme games op hun bureau te spelen , beter is games deftig voorstellen; als ik da van Toca Race driver gezien eb , ze emme er ni eens bij gezegd dat da t officiele DTM 2002 game is ; dat noem ik wel vrij gebrekkige info en nog iets ik vindt dat ze altijd diminuerend doen over Racegames // die hebben het duidelijk voor games als SOF / RTCW en da zijn nu games waar ik het niet van moet hebben !!

oké er mag wel gelachen worden in een program maar een beetje ernst mag ook zeker !!! al da lachen gaat echt wel ten koste van de kwaliteit in t program !!

Originally posted by Finish

En dat geldt niet alleen voor deze post dacht ik zo.


wa wilde daar nu mee zegge ? argumenteer dan ook é als ge zo iets zegt !

Butcher
25-05-2002, 18:41
Waarschijnlijk ga spelletjesgarnaal ni lang meer bestaan, want planetinternet moet gaan besparen en der gaan geruchten da shrimp wordt opgedoekt.

Beemer
25-05-2002, 18:44
Ok, als planet internet zou moeten besparen, dan is er nog steeds TMF hè, en aangezien dat ShrimpTV redelijk veel bekeken wordt zullen zij dat wel niet laten vallen want anders kijkt iedereen naar GamePower op JimTV hè.

FleaBite
25-05-2002, 20:02
euh.. neen. ShrimpTV is geen programma van TMF, maar van PI. Zij huren zendtijd bij TMF om ShrimpTV te kunnen uitzenden. Dus ik denk nie dat het TMF veel zou kunnen schelen :(

Nikke
26-05-2002, 18:37
En ge moogt ook nie vergeten dat Spelletjesgarnaal samen met Planetsport de meeste pageviews/ meeste succes van PI heeft. Ik denk niet dat PI zo snel SG gaat opdoeken.

Ze bereiden meestal niet veel voor voor Shrimp Tv (wegens tijdsgebrek) waardoor ze bijna constant hun teksten zitten te improviseren.

airco
26-05-2002, 19:29
je kan het ook zo stellen dat de spelletjesgarnaal groot is geworden door de steun van PI he ...
zelfde verhaal is waar voor shrimpwars, wat zijn sterkte ook te danken heeft aan PI.

airco

Raceboy
26-05-2002, 20:01
stop eens met te praten over dingen waar je niks van weet. spelletjesgartnaal gaat gewoon door. en als je het niet gelooft ga het dan vragen aan garnaal op het schrimpforum.



nog iets ik vindt dat ze altijd diminuerend doen over Racegames

garnaal is een groter racegamesfreak.
en nu stoppen met garnaal si losers/ garnaal is goed gedoen of airco moet de boel maar lokken.

JPMontoya
26-05-2002, 20:53
eenieders mening moet gerespecteerd worden ook al is die ongezout !

Oneliner
26-05-2002, 21:46
Bennek et mee eens se Montoya.
Maar ik voeg er nog iets aan toe: Een mening moet in mijn ogen ook gegrond zijn.

Tis easy om te zeggen van "ik haat dit" "ik haat dat".
In mijn ogen moet een mening nog gegrond zijn ook.

Dus strijdbijl begraven en trug ontopic.

Vanaf wanneer isset spel te verkrijgen?
Of ist al te verkrijgen??

Raceboy
26-05-2002, 21:49
Originally posted by Oneliner


Vanaf wanneer isset spel te verkrijgen?
Of ist al te verkrijgen??

eind deze maand dus net na de examens :)

JPMontoya
26-05-2002, 22:04
oké voor mij zijn de rangen gesloten !!
terug ontopic !

>zijn er nog nieuwe screens verschenen ?

Raceboy
26-05-2002, 22:05
Originally posted by JPMontoya
oké voor mij zijn de rangen gesloten !!
terug ontopic !

ok zo hebben we het graag even goede vrienden.


>zijn er nog nieuwe screens verschenen ?

kijk eens in die topic van stijnconickx daar heb ik nog een link gepost.