PDA

View Full Version : DRINGEND : De Paddock goes 2PK !! nu inschrijven!!


Sennake
23-05-2002, 18:47
De Paddock goes 2PK !!

De meetings die De Paddock tot nu toe organiseerde stonden telkens in het teken van de autosport. Op deze meetings werd het ons duidelijk dat de heren meestal niet in het gezelschap van hun vrouw/vriendin vertoefden. We kunnen dan ook bijna zeggen dat de respectievelijke dames tijdens deze weekends “autosport-weduwen” zijn. De getrouwden onder ons zullen het wel weten, en zij die niet getrouwd zijn zullen het misschien ooit wel eens te weten komen : “In een huwelijk moet er (veel) water bij de wijn gedaan worden !!!!”

Daarom willen wij aan de vraag van de vrouwen eens tegemoetkomen en gaan we voor hen eens iets organiseren. Uiteraard wil dit niet zeggen dat de mannen niet mogen meedoen of erger nog het niet plezant zouden mogen vinden.

We gaan op trektocht met de huifkar.

De rit zal ongeveer vijf uur duren met onderweg twee haltes waar uiteraard een “natje en een droogje” kan genuttigd worden. In de buurt van deze haltes zal er tevens animatie voor jong en oud zijn. We stoppen in de buurt van een taverne met in de onmiddellijke omgeving een speeltuin, minigolf … Dus kinderen, zowel grote als kleine, zijn welkom.

De tocht zal vertrekken te AVERBODE en er ook eindigen. Wij trekken door een bosrijke en mooie omgeving in de buurt van ZICHEM en TESSENDERLO. Wanneer we terug toekomen op onze begin- en eindplaats zal er een barbecue plaatshebben. (Inbegrepen : 4 stukken vlees, groenten, brood ……)

De tocht zal beginnen omstreeks 12.00 uur. We zullen dus terug zijn op de eindbestemming omstreeks 17.00 uur. De houtskool zal dan al lekker heet zijn en dan kunnen we beginnen te smullen………

We zijn dus op zoek gegaan naar een “autosportvrij” weekend. We hebben dit, hoe raar het ook mag klinken, nog gevonden ook.

Op zaterdag 27 juli 2002 zal het dus allemaal gaan plaatsvinden.

Inschrijvingkosten voor tocht + barbecue :
- Paddock-leden : € 25
- Niet leden : € 30
- Kinderen t.e.m. 14 jaar : halve prijs (€ 12,50 € of € 15,-)

Tijdens de tocht zal er drank te verkrijgen zijn aan zeer democratische prijzen.


Tegelijkertijd wens ik een oproep te doen aan de deelnemers, die in het bezit zijn van een gitaar, accordeon, mondharmonica en er tevens op kunnen spelen (mag een beetje vals zijn), om dit mee te brengen. Zo kunnen wij ons eens terug jeugdig en onze scouts-sfeer nog eens herleven. Ikzelf breng alvast mijn gitaar en songboek mee.

Inschrijvingen op rekeningnummer 733-0082342-19 van De Paddock VZW met vermelding “Huifkar + nick en/of echte naam". Vermeld ook het juiste aantal volwassenen + kinderen.

Zie da ge der bij zijt!!!

Sennake
23-05-2002, 18:50
Ter info van de andere kandidaat-huifkar-trekkers : ikzelf ga alvast mee met Danni (madam Sennake) en mijn kinderen Wim en Tom van 14 en 12 jaar.

Het ware handig dat iedere deelnemer hier tevens het aantal personen post en ze tegelijkertijd even voorstelt aangezien we deze keer niet alleen zullen zijn :-)

krikke
23-05-2002, 19:26
Fuk zeg, ik zit nog in Spanje dan....en ik had zo graag de setup van die huifkar in orde gekregen....

Driesco
23-05-2002, 20:21
I'm so sorry maar dan ben ik net vertrokken op verlof. En ik heb één voordeel, de die van ons gaat nog liever naar de koers dan ikke dus ik moet nie zoveel water bij de wijn doen , maar des al niet te plus had ik wel graag meegegaan

Beemer
23-05-2002, 20:23
Damn, Oneliner en ik vertrekken die avond op vakantie en ik denk nie da we rechtstreeks vanuit de huifkar gaan kunnen vertrekken.

jammer jammer

Barry

Pascal
23-05-2002, 21:56
Ik zal uiteraard ook aanwezig zijn. Dit keer samen met mijn vrouw (Ann) en onze kleinste Robin (4 jaar).

En voor ik reactie krijg : "Ja mijn vrouw weet dat ik DUVEL drink !!!"

C U

Scapa
23-05-2002, 23:30
Originally posted by Pascal
En voor ik reactie krijg : "Ja mijn vrouw weet dat ik DUVEL drink !!!"

C U

Maar alleen nie hoeveel zeker ;) :D

Pascal
24-05-2002, 00:32
Originally posted by stijnconinx


Maar alleen nie hoeveel zeker ;) :D

Ik zal eerlijk zijn : soms wel, soms niet.

Maar nu ernstig : on topic.

C U

Werner333
24-05-2002, 02:00
Ik zal er ook bij zijn.

Rallyloverke
24-05-2002, 08:55
Dit laat ik aan m'n vriendin zien, als het in onze agenda past, zijn we van de partij! Ik houd jullie op de hoogte!

fordje
25-05-2002, 09:55
Wanneer heb je definitief antwoord nodig ?
We moeten nog even overleggen hier. (lees iedereen overtuigen)

Rrubinio
25-05-2002, 19:08
Originally posted by Pascal

En voor ik reactie krijg : "Ja mijn vrouw weet dat ik DUVEL drink !!!"

C U

Ja-ja, maar niet hoeveel !!!!!!!!!!!!

:D :D :D :+

AD SPORT
27-05-2002, 20:13
Originally posted by Pascal
En voor ik reactie krijg : "Ja mijn vrouw weet dat ik DUVEL drink !!!"

C U


Allee, als het daarop aankomt, tja, dan kan ik ook niet anders dan meegaan hé...Ik kan toch onze Pascal nie alleen zwzwzwzwzw laten doen. Naar ik hier nu just op den achtergrond verneem komt mijnen anderen helft ook mee.

fordje
11-06-2002, 17:17
Het lobbywerk heeft resultaat opgeleverd.

Na de geslaagde uitstap op Francorchamps zijn Kilian en Robin al goede maatjes geworden.

Ze mogen mekaar daar alvast terug gaan afmatten en opjagen. Kilian zal hierbij versterking krijgen van zijn "kleine zus ", Kiara.

Monique wou ik dan ook niet aleen thuis laten, dus die gooien we dan ook maar op de kar.
O ja, voor diegene die het niet door hadden. Da's dus de hele familie ( buiten onze kat, maar die gaat lieven alleen op stap om muizen te vangen)

Tot in juli !

Witte
20-06-2002, 19:43
Ik zal er spijtig genoeg niet bij kunnen zijn. Ik kan die dag mijne wacht niet wisselen en vanop die huifkar ergens in de bossen van Limburg tot in Evergem duurt volgens mij iets langer dan een uur. (Ik krijg max. 1 uur de tijd om er te geraken)

Sennake
25-06-2002, 19:09
Toch even opmerken dat de reductieprijzen uiteraard gelden voor alle familieleden van iemand die als lid ingeschreven is. Dat daar geen misverstanden over bestaan eh.

Sennake
14-07-2002, 11:17
We gaan nu echt de huifkar(ren) bestellen. Hiervoor moeten we het juiste aantal personen weten, dus doe ik nu een definitieve oproep aan iedereen die meegaat.

Wat moet je doen?

Je vult hier onder in met hoeveel volwassenen en hoeveel kinderen je meegaat, en je rekent voor jezelf uit hoeveel je dan bijgevolg moet betalen. De prijzen voor Paddock-leden en niet-Paddock leden staan hieronder vermeld.

- Paddock-leden : € 25,- en kinderen t.e.m. 14 jaar : € 12,50. Alle personen die door een Paddock-lid ingeschreven worden genieten dezelfde voordeelprijzen. (Alweer een reden om Lotto...euh ik bedoel Paddock-lid te worden).
- Niet leden : € 30,- en kinderen t.e.m. 14 jaar : € 15,-.

Inschrijvingen op rekeningnummer 733-0082342-19 van De Paddock VZW met vermelding “Huifkar + nick en/of echte naam". Vermeld ook het juiste aantal volwassenen + kinderen.

Ik zal zelf al het goede voorbeeld geven :

Ik ga mee met vrouw Danni en 2 zonen Wim en Tom (12 + 14), plus schoonzus Liliane, schoonbroer William en zoontje Niels (4).
Dat kost me dus : 4 x €25,- + 3 x €12.50 = € 137,50. Je ziet, zo moeilijk is het niet eh. En we zijn al met 7 man. Wie volgt?

Anneke
14-07-2002, 15:24
Originally posted by Beemer
Damn, Oneliner en ik vertrekken die avond op vakantie en ik denk nie da we rechtstreeks vanuit de huifkar gaan kunnen vertrekken.

jammer jammer

Barry

merciekes da ge ook aan mij gedacht hebt ma ikke vertrek dan dus ook mee op verlof en ga dus ook nie meekunnen :( :( :( ikke had zoooooooooooooooooooooooooo graag meegegaan...

Rrubinio
14-07-2002, 16:14
Originally posted by Sennake
We gaan nu echt de huifkar(ren) bestellen. Hiervoor moeten we het juiste aantal personen weten, dus doe ik nu een definitieve oproep aan iedereen die meegaat.

Ook de 27ste juli moet ik zoals gewoonlijk werken op zaterdag.
Verlof nemen kon niet vermits ik een prioriteit had voor de zaterdagen >> 2 x 24uur + F1.
Jammer-jammer, maar er zijn ergere dingen in de wereld.

Pascal
15-07-2002, 14:26
Ik zal er uiteraard zijn, samen met mijn vrouw (Ann) en zoontje (Robin).

C U

Werner333
18-07-2002, 19:10
Ik doe natuurlijk ook mee.

Bezemwagen
18-07-2002, 22:26
Ik ga ook mee

fordje
21-07-2002, 21:44
Onze inschrijving had je normaal al binnen?

Da's dus Mama-Fordje, Papa-fordje, Kilian-Fordje, en Kiara-Fordje.


See you all .


Enne ..............

WAT, WAAR, HOELAAT ???

En hoe raak ik er ( GPS kan ik nog nie betalen)

Werner333
22-07-2002, 11:52
Originally posted by fordje
Enne ..............

WAT, WAAR, HOELAAT ???

Dat begin ik mij ook stilaan af te vragen.

Pascal
23-07-2002, 21:02
Afspraak bij Guy thuis, voor zij die hem weten wonen, om 11.15 uur. Van daaruit vertrekken naar de startplaats. We komen dan ongeveer rond 11.30 uur toe. We kunnen dan onze wederhelften nog rustig met elkaar laten kennismaken, voor wie dat nog niet is gebeurd. Ook de kinderen kunnen dan reeds met elkaar kennismaken. Onze koetsier zal op dat moment bezig zijn met het inspannen van de paarden en de voorbereidingen in de pitlane.

Na deze eerste kennismaking zal het licht op groen springen omstreeks 12.00 uur.

Wie Guy niet weet wonen kan mij bellen om een andere plaats af te spreken. (0496/12.72.98)

C U