Log in

View Full Version : *** Nieuwe Paddock-merchandise ***

Sennake
23-05-2002, 18:55
Omdat De Paddock één jaar actief is en er blijkbaar al een nood aan T-shirts blijkt te zijn, omdat nieuwe leden er ook graag eentje zouden kopen, start ik deze thread.

Wat is de bedoeling?

Ik wil graag weten wat er onder jullie, leden, zo een beetje gewenst wordt qua merchandising.

De bijgevoegde poll moet ervoor zorgen dat we een goed beeld krijgen van wat jullie als meerderheid graag zouden aanschaffen als "De Paddock-merchandise". Meerdere keuzes zijn mogelijk. Op die manier kunnen wij direct een beeld vormen van de aantallen die we zouden moeten bestellen.

Daarom vraag ik dat je eerlijk en ernstig antwoordt. Als je aanstipt dat je graag een petje wil kopen, en we laten er maken, koop er dan ook één. Dus het is niet zomaar een poll, we gaan op basis van deze poll werkelijk naar een fabrikant stappen en een bestelling plaatsen, indien de vraag voldoende groot is. Ik schat dat dat vanaf 25 stuks haalbaar moet zijn.

Its up to you, guys!

Bart.Vandecavey
23-05-2002, 19:39
Azo van die te korte stretch topkes voor de pitspoezen zou ook wel leuk zijn... :D

Driesco
23-05-2002, 20:10
Kosten drukken door misschien een samenwerking met verschillende firma's. Indien gewenst laat je me maar iets weten, ik heb wel wa sponsors voor zoiets.

Raceboy
23-05-2002, 20:15
Originally posted by Driesco
Kosten drukken door misschien een samenwerking met verschillende firma's. Indien gewenst laat je me maar iets weten, ik heb wel wa sponsors voor zoiets.

tiens is depaddock ni uwe sponser ? :D

JPMontoya
23-05-2002, 20:53
kunde daar ni eerst ne foto van laten zien want zo kunde moeijlijk zegge wa ge wil é

Sennake
23-05-2002, 21:04
Ja gij wel, ik zal ze eerst laten maken en dan ne foto laten zien, en dan geen kandidaten vinden om er een te kopen zeker?

Ge weet toch wel hoe ne polo of ne sweater eruit ziet eh? :rolleyes:

Driesco
23-05-2002, 21:10
N''een polo ??? Is da geen merk van wagens ? Maar da kunt ge nie aandoen he. Voor ons Inge van elks één stuk

Finish
23-05-2002, 21:54
Voor een petje gekozen. Zou van pas kunnen komen bij regenraces, tenzij je met paddockparaplu's wil beginnen ;)

Mark
23-05-2002, 21:59
gekozen voor de pet.......elk raceteam heeft er een, wij ook?

airco
23-05-2002, 22:22
alst zo voort gaat gaan we veel merchandising laten maken pesies ;)

Pascal
23-05-2002, 23:01
Heb gekozen voor een hemd : staat chique en is iets warmer dan een T-shirt (lange mouwen) of hebben we dat in België niet nodig !!!!!!!!!

C U

Bart
23-05-2002, 23:08
Gekozen voor Sweater of tshirt (maar dan liefst ander kleurtje dan wit)

JPMontoya
23-05-2002, 23:11
seg maar ge kunt toch hopelijk wa info geven over kleur ; hemd lange of korte mouw , neem vb een hemd van BMW (ik zeg nu maar iets da er vb qua style wa op trekt) kunne we een ideetje vormen ; en voor die caps , zijn da ferm caps zoals caps à la JAG of meer goedkopere petjes à la van die goedkope merchandising klakskes (ge weet wel wa ik bedoel )

als t me aanstaat doe ik zeker mee !!!

airco
23-05-2002, 23:24
uiteraard zullen we proberen een goeie kwaliteit te leveren ...
wat betreft design is er een factor smaak .... daar kunnen we natuurlijk geen garanties over geven. Iets wat ik heel knap vind kan jij bv verschrikkelijk lelijk vinden.

airco

Alain
24-05-2002, 10:13
Heb ook voor het hemd gekozen. Hoewel een spannend topje met vooraan het opschrift "Members Only" en de achterkant "DePaddock" me ook geen slecht idee lijkt ;)

Maarten
24-05-2002, 10:22
het logo komt waarschijnlijk op een wit hemd/ polo/sweater niet?
ik heb gekozen voor de T-shirt (omdat ik er nog geen heb) en de flies, gezien je een flies kan gebruiken als sweater/jas, en daaronder draag je dan ee t shirt en voor de rest heb je niets meer nodig buiten een KW'ke of een paraplu (moest het regenachtig zijn)
ik merk toch dat ik onze flies van perdieus motorsport meer aandoe dan al de andere kleren
wij hebben ook hemdjes en polo's, maar die doe ik aan om te vertrekken en om te gaan eten
voor de rest bijna nooit

JPMontoya
24-05-2002, 19:07
wordt het zo iets als t ne polo wordt ?

JPMontoya
24-05-2002, 19:10
attach

airco
24-05-2002, 20:07
something like that ja ...
er zijn nog geen concrete plannen gezien we eerst willen weten waar interesse voor bestaat voor we naar het interessantste voorstel voor dat product gaan zoeken.

airco

Kurttigerracing
24-05-2002, 20:38
gezien we al t shirts hebben liefst ne flies, zeker zullen de petten ook wel geliefd zijn.
Kan altijd helpen/ sponsoren mogelijks :p

Maarten
24-05-2002, 23:53
ik ken ook iemand die bedrukkingen ed doet
hij doet het niet als hoofdberoep, maar eerder als 'hobby' na zijn uren m.a.g. dat hij zeer goede prijzen kan geven
ik kan altijd eens prijs vragen indien jullie dat wensen?

Sennake
06-06-2002, 15:43
Er is nog niet echt één product dat eruit springt. Nog even wachten dus, om de mensen die deze poll nog niet gevonden hebben ook de kans te geven om te stemmen.

Anneke
06-06-2002, 17:22
hoe kleiner de t shirtjes en topjes ..... hoe minder stof ...... en hoe goeiekoper.... of nie ???

in ieder geval veel sexier ;)
en veeeeeeeeeeeeeeeeel beter voor in de zomer, en dan doede in de winter gewoon ne fleece over aan en dan komt da allemaal goe :)

airco
06-06-2002, 17:25
Originally posted by Anneke
hoe kleiner de t shirtjes en topjes ..... hoe minder stof ...... en hoe goeiekoper.... of nie ???

in ieder geval veel sexier ;)
en veeeeeeeeeeeeeeeeel beter voor in de zomer, en dan doede in de winter gewoon ne fleece over aan en dan komt da allemaal goe :)

:cool: :cool: ik moet zeggen ...ik zie da wel zitten da idee van u ... :+

Sennake
06-06-2002, 18:03
Aan Airco : misschien kan je even een "lichtreclame-bannertje" maken om de paddock-bezoekers vriendelijk te vragen om de poll in te vullen? Hoe sneller we weten waar we aan toe zijn, hoe sneller we de merchandise kunnen laten maken...
Nieuwe T-shirts tegen dat de winter begint is niet echt de bedoeling eh...

airco
06-06-2002, 18:55
done ... ofwel moeten we het allemaal maken he ;)

Sennake
06-06-2002, 20:43
Thanks mate :-)

Rallyloverke
25-06-2002, 09:21
Ik wilde voten voor ne fleece, maar da wil hij nie aanpakken ...

airco
25-06-2002, 09:37
heb je al eens gestemd op deze poll ??
normaal zou alles prima moeten lukken zo ...

airco

Rallyloverke
25-06-2002, 10:28
Ik krijg dit antwoord :

The action you have attempted could not be performed as your session appears to be invalid. Click the below link to attempt this action again with a new session.
Try this action again!

airco
25-06-2002, 10:35
hmmmzzz
ik zal manueel je vote toevoegen ... eens in en uitloggen lost het probleem misschien op

Rallyloverke
25-06-2002, 15:56
't Is hier ineens gelukt! om te voten

airco
25-06-2002, 15:59
heb de aanpassing die ik gemaakt heb dan terug verwijderd ;)

anders staan er 2 vote's onder jouw naam voor de fleece ;) en dat is niet echt de bedoeling :o

Sennake
25-06-2002, 16:33
Agendapunt op de volgende vergadering : laten maken van nieuwe T-shirts en eventueel fleeces. Dat zijn de koplopers in onze poll.
Aan Pascal : kunnen we eens naar onze "huisleverancier" gaan om prijzen te bedisselen over de T-shirts (moeder-ontwerp is toch al gemaakt) en de fleeces (totale kostprijs) alvorens we gaan vergaderen? Hoeft niet lang te duren dus kan op vrij korte termijn?

Rallyloverke
26-06-2002, 11:25
'k Weet nie of het haalbaar is om onze Paddock-clio bij op de kleding, fleece, T-shirt, ... te drukken?

Sennake
26-06-2002, 13:01
T-shirt zeker niet, aangezien we dezelfde "zeefdruk" willen behouden die vorige keer aangemaakt werd (kwestie van zowel de kosten als de T-shirt zelf te (laten) drukken :D )

De andere merchandise : daar kan over gebabbeld en/of gediscussiëerd worden. Dat is iets voor de volgende bestuursvergadering. Wanneer die valt laten we nog wel weten. We zijn in volle onderhandeling over een datum/tijdstip.

Driesco
26-06-2002, 22:39
Ik kan anders wel eens luisteren voor een klein sposoringsken bij ons Deckers Druk en Mediaexpress. Zo een 250€ zal ik wel loskrijgen denk ik. Zou misschien een deel kunnen zijn voor de zeekdruk en de andere letters. Als jullie iets nodig hebben (€) dan roepen jullie maar. Heb hier anders wel wa kandidaten als er andere reclame op mag. Zeker 7 sponsors die voor een klein bedragje wel iets willen doen.

ac.cobra427
27-06-2002, 00:09
Originally posted by Sennake
Omdat De Paddock één jaar actief is en er blijkbaar al een nood aan T-shirts blijkt te zijn, omdat nieuwe leden er ook graag eentje zouden kopen, start ik deze thread.

Meerdere keuzes zijn mogelijk. Op die manier kunnen wij direct een beeld vormen van de aantallen die we zouden moeten bestellen.

Daarom vraag ik dat je eerlijk en ernstig antwoordt. Als je aanstipt dat je graag een petje wil kopen, en we laten er maken, koop er dan ook één.

heb voor een hemd gekozen id poll, zo kun je ook op andere plaatsen reklame maken buiten het strikte race-milieu, oa op feestjes of op je werk. Maar een T-shirt kan er natuurlijk ook bij, voor de meer dagelijkse bezigheden, op het circuit enzo. Ik bedoel: het is niet omdat je in de poll voor een hemd kiest, dat je ook geen andere items wil aanschaffen.