View Full Version : Nürburgring Live!!!!!!!
Oneliner
24-05-2002, 18:15
De MINI is er hard afgegaan op de Nürburgring :S
kdenk dat iedereen ongedeerd is (behalve de mini dan) maar een zwaar nachtje voor de boeg voor de mannen van Qvick.
jammer voor het team van qvick hopelijk kunnen ze zondag starten :)
Kurttigerracing
24-05-2002, 21:30
Heb telefoon gehad van het Telindus team, er zijn er inderdaad die al mooi gecrasht zijn. Voorlopig was het een droge dag. De vrije trainingen zijn vlot verlopen voor de Telindus Porsche. Het is toch wel wennen een dit indrukwekkend circuit.
De weersvoorspelling is echter even nat als in Belgie. Dat beloofd, gezien de vrije trainingen voorbij zijn en er morgen direct tegen de chrono mag geschoven worden.
en we zijn weer thuis :D .............net op tijd voor de indy500 :D
Voor wie het nog niet wist. Hollanda Viper wederom de eerste....maar wat was het spannend op het laatste.
Ikke ook thuis, ik werk aan het verslag, 110 foto's. Van wie willen jullie de eerste foto's ?
maakt niet uit driesco, btw heb je misschien ook de volledige uitslag van de kwalificatie en de race ?
Ikke heb alles.
De uistlag zal een ander slachtoffer hier wel intypen, ik begin alvast met de warm up van deze morgen en het verslag en de foto's.
Deze morgen vonden we in de pits deze zeer leuke foto zonder naam.
Startposities :
1: Hart
2: Longin
3: Kropp
4: Kuismanen
5: Penders
6: Thiers
7: Kuppens
8: Van Roey
9: Selleslaghs
10: Lamot
11: Noll
12: Wauters
13: Mollekens
Deze foto moest ik posten van Longin
Warm up ( eerste 25 )
1 LONGIN _ KUMPEN
2 HART_HEZEMANS
3 KUISMANEN_HASENBICHLER
4 UGEUX_KUPPENS
5 KROPP_BOUVY
6 THIERS_SCHREURS
7 PALTTALA_MOLLEKENS
8 LAMOT_COUWBERGHS
9 VANIERSCHOT_VAN ROEY
10 PENDERS_GOOSSENS
11 VANCRAEYNEST_BONNAERENS
12 MOORE_COX
13 THEUWS_WUYTENS
14 BELIEN_PENSIS
15 VANDELM_NEYENS
16 LEFORT_LAMBERT
17 BARTHA_NEF
18 NOLL_MEYER
19 JANSSENS_VERMEIRE
20 VANDER POORT_VAN DER MEYDEN
21 VAN BELLINGEN_LEYSSENS
22 VERBERGT_VERRYCKEN
23 DERDAELE_VERHOEVEN
24 STEVENS_TARDIVAT
25 VAN CLEEMPUTTE_GABRIEL
Raceverslag bekeken vanuit de tribune:
Na een voor ons toch wel heel bizarre rollende start ( met een zeer trage Porsche als P car ) kwam het startveld languitgerekt de eerste rechtse in. De posities bleven ongewijzigd bij de eerste doorkomst. Het nummer 73 met Joyce was vergeten dat de banden nog koud stonden en spinde vrijwel onmiddellijk in de 3de bocht. De mini hing ergens halweg het pelleton. We waren nog geen 4 ronden ver als de Hart Viper aankwam bij de laatste. Het dubbelen kon beginnen. We kregen echter een zeer mooi duel te zien tussen de Porsches van Vanierschot en Lamot met daarbij de Gillet Vertigo van Kuppens. Op een paar tientallen meters volgde dan Wauters op een veilig afstand. Schreurs ging het groepje vooraf en hield wijselijk de voet op het gas om niet gegrepen tte worden door deze bende uitgelaten goede piloten.
Na 15 minuten was het prijs voor Cox en Moore en kwam de safetycar op de baan. Minutenlang hebben we zitten gissen wie we misten maar toen werd het duidelijk. Een slechte zaak voor Thiers- Thiers die de safety car net voor hun neus kregen en daardoor een ronde achter kwamen te zitten daar de viper hen net aan het dubbelen was. Pech want al de andere wagen hadden zo de mogelijkheid netjes aan te sluiten. Op de tribune was er eventjes hoop dat de PKGL viper nu het tempo wel zou kunnen volgen van de Hart Viper maar niets was minder waar. 6 rondes safety Car en weg was weer de Hart Viper. PKGL volgde goed met de Viper en de Vliegende Finnen volgden op een derde plaats. Het gevecht om 4, 5, 6, 7, 8 was des te mooier. Schreurs zette zijn Porsche tussen deze van Vanierschot – Wauters – Lamot en de Vertigo van Kuppens. Rondenlang was het haasje over tot ongeveer het midden van de wedstijd. Wauters kwam als eerste van de bende binnen en het duurde lang, héél lang. Lamot en de andere reden gewoon verder, zelfs zo lang dat we dachten dat ze niet meer gingen pitten. Schreurs deed een supersnelle pit en nam zo enkele tientallen meters voorsprong. In het achterliggende veld zagen we toen de opgave van de Z3 van Decoene in het middenplein van de Ring. Kropp vecht terug en zet zijn Porsche weer voor die van Schreurs. En dan krijgen we de opgave van de Mondeo die constant de ganse wedstrijd op de 10de plaats vertoefde tot we bij het opkomen van de rechte lijn heel veel rook zagen verschijnen met daarna veel brandweerlichtjes in de verte. Gevolg : geen Mondeo meer in de race.
En toen begon de race pas echt want Duitsland zetten even de hemelsluizen open zo een 20 minuten voor het einde van de race. Geen spectuculaire slippers maar bij AD Sport waren ze nu wel bij de pinken. Als eerste dook Wauters de pit in achter regenbanden en al heel snel boekte hij knap resultaat. Zijn vroegere tegenstanders werden met de grond gelijkgemaakt en al heel snel gaf hij de anderen het nakijken. De Clio van Dentant ging er als eerste af op het einde van de rechte lijn maar de omstandigheden waren er dan ook naar. We verschoten elfs van het feit dat er niet meer het zand opzochten. In de verte zagen we nog een leuke animatieschuiver van Vanierschot, zonder veel erg en blijkbaar ging de wagen toen nog sneller. De mechaniekers van AD hadden prachtig werk geleverd dit weekend en eindelijk kwam dan ook het resultaat.
In de achterste gelederen was het vechten voor elke meter. Wuytens ging weer hard, de mini verzwakte naar het einde toe en de Saab bezorgde ons soms leuke uitremacties. ( om de anderen niet in de weg te rijden )
Tegenvaller was de BMW van Vande Velde wat weer niet kan gezegd worden van de BMW van Van Bellingen en Verpoort. Deze reden weer een voortreffelijke wedstrijd.
Tot zover het verslag van de race, gezien vanop de tribune, eigen meningen zonder intervieuws en uit het oog van een amateur. Alle beetjes helpen dus alle verslagen samen zal wel een juist en duidelijk beeld geven.
en elaba we zijn ook weeral thuis. Eerst is boekentas maken.
mooi resultaat van de audi maar 'k heb er een nieuwtje over gevonden
http://forumnl.sportplanet.be/showthread.php?s=&threadid=1241
Eurhm? Nieuwtje? Dat was al bekend sinds begin dit jaar hoor :-)
Bart.Vandecavey
26-05-2002, 21:05
Voor de volledigheid het is de allerlaatste Oreca Viper chassisnummer net achter Silver dus, het exacte nummer zal onze Captain Paddock hier wel posten... :D
Mijn 200 foto's mag je ten vroegste morgen verwachten. Ik ben doodop... Dus ga ik nu mijn bedje in... Ik ben de zwakste schakel... SALU! :-)
Bart.Vandecavey
26-05-2002, 21:13
Trouwens het meest hilarische hebben we gezien in de fanshop:
Koken met Schumacher!
Originally posted by Bart.Vandecavey
Trouwens het meest hilarische hebben we gezien in de fanshop:
Koken met Schumacher!
zeker ? ;)
Originally posted by Sennake
Eurhm? Nieuwtje? Dat was al bekend sinds begin dit jaar hoor :-)
kan zijn, maar der zijn in het begin van het jaar zo veel geruchten hé...
Bart.Vandecavey
26-05-2002, 21:28
Zeer fijn weekend gehad trouwens een depaddock A-label meeting waardig!
Schoon verslagje Driesco en nog eens merci!
Ik ga nu bijna pinten gaan pakken salu!
Werner333
26-05-2002, 22:52
Wat een weekend.
Vrijdag.
Tot onze grote verbazing is de layout van het circuit helemaal aangepast. De eerste chicane is weg en vervangen door wat door de meeste piloten werd vergeleken met een kartbaan.
Ook rijd de Belcar niet op de GP layout maar snijden ze een stuk van het circuit af. :(
In de laatste sessie van die dag gaat de Minin er vlak voor onze neus af. Een zeer harde klap net naast de banden. Gelukkig stapt Vincent ongehavend uit.
Zaterdag.
Het circuit mag dan al op een kartbaan lijken, het voordeel van zo een klein circuit is dat ge niet al te ver hoeft te gaan om van het ene punt naat het andere te gaan om foto's te nemen.
De Mini is hersteld en draait weer zijn rondjes.
Tussen de twee sessie door even Erlebeniswelt gaan bekijken.
De moeite waard.
Na de tweede sessie zijn we gaan karten in Erlebeniswelt. Toffe piste.
En dan was er het songfestival. Uitbundige sfeer in de Belcartent. Het was een feest om te onthouden.
Sommigen zijn na de sluiting van de tent nog tot 3.30 ergens anders gaan verder feesten. :rolleyes:
Zondag.
Racedag. Het verslag staat hier al ergens. ;)
Conclusie.
We gaan dat nog doen zo een Paddockmeeting in het buitenland tijdens den Belcar.
Vraag.
Waarheen met de Belcar in 2003? Zodat we al een hotel of 10 kunnen boeken. :D :D :D
Originally posted by Werner333
En dan was er het songfestival. Uitbundige sfeer in de Belcartent. Het was een feest om te onthouden.
Sommigen zijn na de sluiting van de tent nog tot 3.30 ergens anders gaan verder feesten. :rolleyes:
Ik weet nergens van :D :D . Sowieso is de ring voor herhaling vatbaar. Simpel, maar goed pension. ......zal daar nog wel eens een keer langsgaan.
Tja, dan het circuit zelf. Als toeschouwer.......prachtig, maar dat nieuwe "infield".......niet echt een aanwinst voor de autosport.
awel, het leek mij een heel tof circuitje, ik kan mij de ring van vroeger nie direct voor de geest halen, maar dit zag er tof uit
eens voorstellen aan onze koersorganisatie, en dan kunnen we daar nog een extra meeting plannen hé, hoe meer hoe beter
Bart.Vandecavey
27-05-2002, 03:01
Originally posted by Maarten
awel, het leek mij een heel tof circuitje, ik kan mij de ring van vroeger nie direct voor de geest halen, maar dit zag er tof uit
eens voorstellen aan onze koersorganisatie, en dan kunnen we daar nog een extra meeting plannen hé, hoe meer hoe beter
Te kort en bochtig achtereen is ook niet echt leuk hé. Het was zoals gezegd fantastisch voor de toeschouwers, maar de piloten vonden nog altijd Spa en Zolder beter (om het niet al te hard te laten overkomen)...
Rrubinio
27-05-2002, 03:09
ERGEBNIS Rennen 3 BELCAR - Nürburgring 26 mei 2002
1) Hezemans Mike (NL) – Hart David (NL) ----- Chrysler Viper GTSR
2) Longin Bert – Kumpen Anthony ----- Chrysler Viper GTSR
3) Kuismanen Pertti (SF) - Hasenbichler Karl (A) ----- Audi 80 Competition
4) Penders Rudi – Goossens Marc ----- Porsche 996 GT3-RS
5) Kropp Nicolas – Bouvy Frederic ----- Porsche 996 GT3-R
6) Vanierschot Albert – Van Roey Freddy ----- Porsche 996 Biturbo
7) Wauters Koen – Wauters Kris ----- Porsche 996 Biturbo
8) Lamot Franz – Couwberghs Bart ----- Porsche 996 GT3-R
9) Thiers Kurt – Schreurs Patrick ----- Porsche 996 Biturbo
10) Palttala Marcus – Mollekens Kurt ------ Porsche 996 Biturbo
11) Kuppens Renaud – Ugeux Sebastien ----- Gillet Vertigo Streiff
12) Thiers Frank – Thiers Hans ----- Porsche 996
13) Lambrecht Bert – Schrauwen Stephan ----- Porsche 996 GT3
14) Bartha Jean Pierre (F) – Nef Laurent ----- Porsche 996 GT3 Cup
15) Bonnaerens - Vancraeynest Frank ----- Porsche 993 Biturbo
16) Theuws Peter – Wuytens Marco ----- BMW E36
17) Van Delm Peter – Neyens Marc ----- Marcos Mantis
18) Van Bellingen Steve – Leyssens Koen ----- BMW E36 STW
19) Belien Patrick– Pensis Luc ----- BMW Z3 GT
20) Vollebergh Joost – Meulders Wim ----- Porsche 993 Biturbo
21) Lefort Christian – Lambert Yves ----- Porsche 996 GT3 Cup
22) Derdaele Patrick – Verhoeven Stefan ----- BMW E36
23) Janssen Jaak – Vermeire Christian ----- Porsche 993 Biturbo
24) Van der Voort John (NL) – Van der Meyden Lex (NL) ----- Marcod Mantis
25) De Keersmaecker Michael – Corbisier Alain ----- BMW E36 M3
26) Philips Patrick – Vanmaldeghem Karel ----- Porsche 993 RS
27) Beckers Peter – Cassier Serge ----- BMW E36 M3
28) Dumortier Dominique – Jacobs Karl ----- Volvo S60 Turbo
29) Daelemans Philip – Raes Kurt ----- Porsche 993
30) Meijers John (NL) – Meijers Frank (NL) ----- BMW E46 MR GTR
31) Brackx Carla – Verpoort Pieter----- BMW E36 coupe
32) Qvick Erik – Beernaert Vincent ----- Mini Cooper S3
33) Van Cleemputte Michel – Gabriël Luc ----- BMW E36 M3
34) Van de Velde Alexandra – Van de Velde Christian ----- BMW E46
35) Carlier Andre – Pauwels Hendrik ----- BMW M5
36) De Temmerman Danny – Janssens Luc ----- BMW M3 E36 Coupe
37) Frans Tony – Winnepennings Kurt – Herbots Giovanni ----- BMW E46 coupe
38) Mattheus Chris - Callens Narcis ----- Saab 9.3
39) De Troch Joyce – Moonen Paul ----- Porsche 964
40) Dentant Philippe – François Guy ---- Renault Clio
41) Taymans Jean-Michel – TBN ----- Porsche 996 GT3 Cup
42) Selleslagh Patrick – Vannerum Marc ----- Ford Mondeo Turbo
43) Döring Frank (D) – Wurst Detlef (D) ---- Toyota Celica 4x4
44) Noll Rüdiger (D) – Meyer Jürgen (D) ---- Audi Ur Quattro
De eerste foto's van de Belcar op de Nürburgring (http://yucom.shareaphoto.com/pickup.jsp?PID=4e186385eaf2d8d4cb9f4e04 )
Originally posted by Bart.Vandecavey
Te kort en bochtig achtereen is ook niet echt leuk hé. Het was zoals gezegd fantastisch voor de toeschouwers, maar de piloten vonden nog altijd Spa en Zolder beter (om het niet al te hard te laten overkomen)...
tja, maar voor ons is da misschien plezanter, wij hebben die speed van ne porsche niet hé
het gelijkt denk ik in zekere zin op het circuit van lédenon lijkt me, alleen is dit circuit iets breder (lédenon is trouwens ook niet je dat met een porsche denk ik)
ik heb dus vernomen dat Moore van de baan is gegaan, nu enkel hopen dat de stukken niet te erg zijn want ze doen ook mee aan de 24 uren van Nûrnburgring. weet er misschien iemand of de wagen erg beschadigd was?
Werner333
27-05-2002, 14:15
Ik weet dat ze olie verloren hebben, maar de ernst van de schade in detail weet ik niet.
AD SPORT
27-05-2002, 14:34
GTP Weekend Nürburgring – 3de manche Mediagroep Van Dyck Belcar 2002
AD SPORT trainingsverslag - wedstrijdverslag
http://www.ad-sport.be/users/infoaddries/gtp/600x400/44_06.jpg
De jaarlijkse buitenlandse manche van het Belcar Kampioenschap leidde ons dit jaar naar de befaamde Duitse Nürburgring. Aangezien er bij deze verplaatsing geen vaste pitboxen voorzien waren voor de Belcar teams, was het reeds donderdag een drukte van jewelste in de grote paddockzone. Gelukkig hebben de mensen van de Belcar organisatie de nodige ervaring met dit soort evenementen, en zowel de wedstrijdleiding als de paddockverantwoordelijke slaagden erin alles geordend te laten verlopen, zodat de teams over de nodige ruimte konden beschikken. Alles opbouwen en volle moed op naar de extra vrije training van vrijdagochtend…
http://www.ad-sport.be/users/infoaddries/gtp/600x400/72_10.jpg
Vrije Trainingen
Om 8 uur worden de eerste bolides losgelaten op een nat, doch snel opdrogend circuit, zodat de wagens uitgerust kunnen worden met slicks. Doch blijft enige voorzichtigheid geboden. Het nieuwe gedeelte van het circuit blijkt vrij glad te zijn, zodat de meesten het houden op een rustig eerste half uur om wat aan het circuit te wennen. Zo ook onze wagens, waarbij Lieve Thiron & Dirk Geerinckx in het blauwe nr. 72 een vlekkeloze training afwerken. Bij Koen & Kris Wauters, op het nr. 44, steken er na 50 minuten problemen op met de versnellingsbak. Een lek blijkt de oorzaak te zijn. De mechaniekers zetten hun beste beentje voor en verhelpen dit euvel zeer snel, zodat nog ongeveer een uur kan worden getraind. Ondertussen is ook Albert Vanierschot op het circuit verschenen met het witte AD-Porsche nr. 43 , maar oh ramp… na een 6-tal minuten geen spoor meer van de Koning van Zolder. De wagen staat langs de kant met een kapotte versnellingsbak. Na afloop van de training blijkt de bak in die mate beschadigd, dat een zware ingreep zich opdringt. Deze ingreep zou onze jongens tot laat in de nacht op de been houden, zodat bij de officiële vrije training in de namiddag Freddy Van Roey werkloos dient toe te kijken. Koen & Kris rijden terughoudend maar zetten toch nog een goede tijd neer en Lieve bewijst dat ze terecht de Leading Lady is : met een goede tijd is ze ook hier weer de rapste dame van het veld. Echtgenoot Dirk voelt zich ook in zijn sas en bevestigt de tijden die Lieve reeds neerzette.
http://www.ad-sport.be/users/infoaddries/gtp/600x400/43_12.jpg
Kwalificaties
Op een natte piste en op regenbanden rijden de wagens hun eerste kwalificatie. Even werd nog overwogen om naar het einde van de sessie toe over te gaan op slicks, maar uiteindelijk werd de configuratie behouden. Met uitslagen vooraan in het veld zijn we best tevreden, gezien de weersomstandigheden. De tweede kwalificatie zou doorslaggevend zijn…
Tijdens deze tweede sessie krijgen we een staaltje te zien van Lieve haar kunnen. Lieve, die haar zinnen heeft gezet op de Ladies Trophy, laat de andere dames met minimum anderhalve seconde achter zich en voelt zich vrij goed thuis op dit toch wel technische circuit. Koen en Kris rijden een vlotte sessie en kwalificeren zich uiteindelijk als 12de , waarbij dient gezegd te worden dat tussen de zesde en de twaalfde positie slechts één luttele seconde het verschil maakt.
Freddy Van Roey werkt de sessie af aan het stuur onze nr. 43 en het is voor hem zijn eerste kennismaking met het circuit. Hij voelt zich al snel vrij goed in zijn sas en de tijden dalen stelselmatig, na 18 minuten kwalificatie staat Freddy reeds op een voorlopige achtste plaats. Tot de wagen plots een andere weg opgaat dan Freddy dat wenst. Hij kan de bolide na een fameuze spin onder controle houden, maar de Audi 80 Competition kan hem niet meer ontwijken en raakt de witte AD Porsche links achter. Als de wagen de paddock binnenkomt is de sfeer alles behalve uitgelaten. De eerste diagnose luidt : Over and Out…onmogelijk om de wagen morgen nog aan de start te krijgen…
Maar na enig overleg onder de mechaniekers van het team wordt toch besloten om aan een quasi onmogelijke opdracht en een lange nacht te beginnen, met als eindresultaat : als op zondagochtend de eerste piloten zich in de paddock aanbieden voor de warm-up, staat de witte Porsche warm te draaien ! Proficiat Team !
http://www.ad-sport.be/users/infoaddries/gtp/600x400/44_07.jpg
Wedstrijd
Na een wat bizarre procedure voor de startopstelling gaat iets voor 13.00u de wedstrijd van start. Alsof we nog niet genoeg tegenslagen hadden gekend dit weekend, dient Dirk Geerinckx na slechts vier ronden zijn Porsche in de paddock te stallen met een kapotte motor. Pech voor Lieve & Dirk…
Koen had de start genomen met nr. 44 en al snel klimt hij van de 12de naar de 9de stek. Freddy (met nr. 43) won ook al snel twee plaatsen en blijft wat hangen op de 6de plaats. Ondertussen scheuren de twee Vipers reeds ver voor de rest van het veld uit, en blijft het gevecht na de Amerikaanse bolides vrij spannend. Freddy loopt in op de Porsche van Kurt Thiers en Patrick Schreurs en een vijfde stek ligt in het vooruitzicht. Ook Koen nadert snel en nestelt zich achter Freddy. Net voor de wissels spelen ze zelfs haasje over en komt Koen op de zesde plaats.
Albert neemt het stuur over van Freddy en scheurt het circuit op, op jacht naar nog enkele plaatsen winst… Kris wisselt met Koen en gaat ook op zoek naar bevestiging in de top 5. Iets waarin beide wagens vrij aardig slagen, tot de regen roet in het eten gaat gooien. Kris beslist om binnen te komen voor het plaatsen van regenbanden, Albert houdt het bij slicks en blijft goed presteren op de natte omloop. Op een 20-tal minuten voor het einde van de wedstrijd staat hij op het punt om de vijfde plaats te veroveren. De GLPK Porsche, met aan het stuur Patrick Schreurs is sportief en laat onze wagen de nodige plaats, waar Albert gebruik van maakt. Doch, een andere wagen wil ook plaats ruimen, maar doet dit iets minder doordacht en Albert moet door het natte gras om een aanrijding te vermijden. Met een wagen die op slicks staat is dit natuurlijk niet optimaal, en de wagen spint dan ook onhoudbaar weg en komt in de bandenmuur terecht, waarbij hij zowel vooraan als achteraan vrij zwaar wordt beschadigd. Toch slaagt Albert er nog in om de wagen aan de finish te brengen op een zesde plaats algemeen en als derde in de GTA-Klasse, met net achter hem de bolide van Kris, die alzo de zevende plaats algemeen en de vierde stek bij de GTA’s verovert. Kris was op zijn regenbanden zo snel, dat hij op een tiental minuten voor het einde van de wedstrijd zelfs de Viper van winnaar Mike Hezemans voorbij snorde…
http://www.ad-sport.be/users/infoaddries/gtp/600x400/43_10.jpg
Niettegenstaande de knappe derde en vierde plaats in de GTA-klasse hadden we dus een pechweekend van formaat. Dat de wagens nog in optimale staat op de startgrid stonden, hebben we enkel te danken aan de homogeniteit van een gemotiveerd team, dat alle lof verdient voor hun gepresteerde werk en hun opgeofferde nachtrust.
http://www.ad-sport.be/users/infoaddries/gtp/600x400/72_07.jpg
AD SPORT – Pers & Communicatie
Dries De Smet
Foto's : Guy Golsteyn
Originally posted by moore
ik heb dus vernomen dat Moore van de baan is gegaan, nu enkel hopen dat de stukken niet te erg zijn want ze doen ook mee aan de 24 uren van Nûrnburgring. weet er misschien iemand of de wagen erg beschadigd was?
µ
ik weet dat ik er goed aangedaan heb om ze in de quali's en begin van de race te fotograferen ;)
was hij dan zo erg beschadigt????
Moore is helemaal niet van de baan gegaan
hij had enkel problemen met een gebroken diff.
voor de 24 h ziet het er anders wel goed uit
toen we vertrokken waren ze al bezig met de setup voor de 24 h
wat ik ook nog eens wil zeggen we zijn met Willie op de Northliefe geweest BANGELIJK
ja dat weet ik, jammer van de diff. als alles goed verloopt zit ik dit weekend ook in nurnburg voor de 24 uren kris alvas bedankt voor je informatie
jammer genoeg kan ik er waarschijnlijk niet zijn
zondag starterscup 1 touringcup
shit
Dan zullen we je waarschijnlijk wel tegenkomen.
vincentdb2001
27-05-2002, 22:31
Vraagje -->> waren jullie daar de enige toeschouwers? Want op deze foto's lijken de tribunes wel héél leeg...
http://www.rtm-racing.be/ned/verslag/belcar/nurburgring/foto/pjs/images
http://www.rtm-racing.be/ned/verslag/belcar/nurburgring/foto/canon
foto's : www.rtm-racing.be
Vincentdb
Veel volk was er niet nee, maar dat komt ook omdat er buiten de belcar niet veel te zien was qua races...
Maar we hadden geen ander volk nodig, er was in elk geval ambiance genoeg in de belcar tent :-)
BTW het verslag van AD Sport hierboven is aangevuld met foto's...
Werner333
27-05-2002, 22:35
Veel volk was er inderdaad niet.
Ik denk dat er meer Belgen dan Duitsers waren. :)
Bart.Vandecavey
28-05-2002, 11:07
Ronald kan dat zijn dat jij dat was die daar in de weg stond voor de pitstop want ik denk dat deze foto genomen is net voor de pitstop... Ik hoop dat je het niet te erg vond om uit de kant geduwt te worden maar als je in het pad van de auto staat sta je natuurlijk in de weg...
http://208.184.62.72/cgi-bin/vp.pl?affId=20&tId=3&pId=550575&mId=51905&uid=1022576326282
Rrubinio
29-05-2002, 23:21
Originally posted by Bart.Vandecavey
Ronald kan dat zijn dat jij dat was ........................................ik denk dat deze foto genomen is net voor de pitstop... Ik hoop dat je het niet te erg vond om uit de kant geduwt te worden ..................
<< no comment >>
http://208.184.62.72/cgi-bin/vp.pl?affId=20&tId=3&pId=550575&mId=51905&uid=1022576326282
Bart.Vandecavey
30-05-2002, 10:03
Sorry Ronald maar dat was echt voor je veiligheid er kwamen op dat moment 3 auto's binnen en je stond er met je rug naar toe...
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.