PDA

View Full Version : Gpl


Benklak
27-05-2002, 18:49
Ik heb een vraagje! Zijn er hier nog mensen die GPL spelen of speelden? Zo ja, wat zijn of waren jullie tijden? En zijn er sites waar ge tijden kunt vergelijken? Ik kan het spel nu ni meer spelen omdat mijn grafische kaart kapot is gegaan en de processor alleen niet snel genoeg is :( ! Ik weet nog wel mijn tijd van Francorchamps van buiten dat was 3:19:68 . Da was mijn lievelingscircuit (samen met silverstone), maar ik heb eigenlijk nooit goed geweten hoe snel deze tijd nu eigenlijk is, omdat ik nooit een deftige referentie had met andere gamers! Zijn er hier nog van die GPL gamers! zet uw tijd van Francorchamps hier eens aub! Kwil graag eens weten hoe ver ik stond. THX

Werner333
27-05-2002, 19:53
Zoek in dit forum de threads eens op over onze GPL league.
Er staan tijden bij van alle circuits waar we gereden hebben.
Vanaf +/- September komt er misschien een nieuw seizoen.

airco
27-05-2002, 20:03
ff de zoek-functie naar boven gerammelt ... gezocht op GPL

hier zijn mijn resultaten ...
http://forum.depaddock.eu/search.php?s=&action=showresults&searchid=11049&sortby=lastpost&sortorder=descending

het zou me verbazen moest hier niks naar uw goesting tussenzitten ;) enjoy

krikke
27-05-2002, 20:08
Gereden hebben???? Van de baan gevlogen zijn zal je bedoelen! Elkaar de wielen afrijden, elkaar den decor in duwen, elkaar in de weg rijden, elkaar uitrammen (ipv remmen), in tegengestelde richting rijden, teamorders uitvoeren, de Hollanders kloten en in de weg rijden (behalve diejen snelle dan...), elkaars auto's afbreken, disco's veinzen als je niet kan volgen, beweren dat fairplay het belangrijkste is, zagen op die verdomde lag steeds weer, joengens, ik wou dat het seizoen al terug begon

Benklak
27-05-2002, 20:58
Merci airco! Kzal nog wa moeten leren werken met deze site om zoiets op te zoeken en tegen september heb ik hopelijk nen nieuwe snelle compjoeter, want zo een competitie lijkt met wel wat! :)

airco
27-05-2002, 21:06
Originally posted by Benklak
Merci airco! Kzal nog wa moeten leren werken met deze site om zoiets op te zoeken

rechtsbovenaan staat deze http://forum.depaddock.eu/images/top_search.gif afbeelding. Als je daar op klikt kom je op de zoekpagina ...
daar moet je gewoon op het gewenste woord zoeken ...

als je dan zoekt op GPL zal je merken dat je die zoekactie niet kan doen, omdat de minimum-lengte van het woord 4 karakters moet zijn ... dat los je op door ipv van te zoeken naar GPL, zoek je naar *GPL*

tot zover deze briefing

airco

Werner333
27-05-2002, 21:25
Originally posted by krikke
Gereden hebben???? Van de baan gevlogen zijn zal je bedoelen! Elkaar de wielen afrijden, elkaar den decor in duwen, elkaar in de weg rijden, elkaar uitrammen (ipv remmen), in tegengestelde richting rijden, teamorders uitvoeren, de Hollanders kloten en in de weg rijden (behalve diejen snelle dan...), elkaars auto's afbreken, disco's veinzen als je niet kan volgen, beweren dat fairplay het belangrijkste is, zagen op die verdomde lag steeds weer, joengens, ik wou dat het seizoen al terug begon

Dat is dus exact wat ik eigenlijk wou zeggen. :D :D :D

Mario
28-05-2002, 08:40
Euhmm, tja, ik moet dringend eens opnieuw met m'n confrater contact opnemen.

September lijkt me inderdaad een haalbare / realistische optie (helaas voor de liefhebbers; grote vakantie die eraan komt, examens heel binnenkort enz.).

Eerstdaags post ik misschien wel een berichtje daaromtrent.

PS : ikzelf rij deze keer waarschijnlijk met een Brabham-Repco (geïnteresseerden om met mij een team te vormen, mogen gerust een seintje geven).

Driesco
28-05-2002, 08:49
Ik wil eigenlijk wel meedoen, heb nog nooit een game online gespeeld maar wil er wel aan beginnen. Voor wie zin heeft mij wegwijs te maken in online gameland stuur me gerust wat info. Ik heb geen stuurtje, werk op de laptop maar voor de rest vrij recente laptop.
Ik ben er klaar voor, hopelijk mijn pc ook.