PDA

View Full Version : M.Schumacher Racing World Demo


airco
29-05-2002, 00:07
Zoals enkele weken geleden hier op dit forum al ergens gemeldt, is Jowood studios bezig aan een kartinggame rond M.Schumacher ...

Daarnet is de demo van het spel uitgekomen ... als race-freak was ik er als de kippen bij om het te testen ...

het goede:

de menu's zijn ordelijk en knap (mooi design)
de graphics zijn best prima, en ondanks dat het spel er heel goed uit ziet is het op een p3-450 nog heel goed speelbaar
arcade-racing ==> kan best wel eens leutig zijn


het slechte:

geluid: het geuid van de kart klinkt ongeveer even monotoon als mijn scheermachien
snelheids-gevoel ... totaal ontbrekend ... bovendien gaat alles bijzonder traag


==> conclusie: vermits ik nauwelijks andere kartgames ken is dit ongetwijfeld het beste ... Er is tot op een bepaalde hoogte moeite gedaan voor dit spel ... vooral grafisch ....
Om de echte racingfreak tevreden te stellen is er echter veel meer nodig ...
Het kan wel eens plezant zijn om totaal zonder nadenken een beetje te racen ... vooral voer om kleine kids tevreden te stellen ...

airco

Beemer
29-05-2002, 08:46
Het kleine formaat van de demo verraste mij al serieus (20mb) en deed me eerlijk gezegd weinig goeds voorspellen. Toch moet ik toegeven dat het een zeer onderhoudend en leuk arcade spel is, maar aangezien het hier om de rookie-versie gaat ga ik daar niet teveel op ingaan.
Het ziet er grafisch allemaal zeer mooi uit in 1024x768 en 32bit met alle opties aan, maar het gevoel van snelheid, wat toch belangrijk is in een race game, ontbreekt naar mijn insziens volledig. Ook het geluid is, zoals Airco al zei, niet echt super. Wat me nog een beetje stoort is het publiek en de marshalls, die staan daar gewoon, een beetje interactiviteit had wel gemogen vond ik. Maar ja, voor 20mb een zeer leuke demo. En eeuuhmmm, ze hebben de teamorders geschrapt uit het spel :D
Hier alvast een screenshot uit het game vanop mijn peeceetje:

http://users.pandora.be/o2design/Fotos/kartgame.jpg

Enjoy!

Barry

Bart.Vandecavey
29-05-2002, 09:14
Originally posted by airco
Zoals enkele weken geleden hier op dit forum al ergens gemeldt, is Jowood studios bezig aan een kartinggame rond M.Schumacher ...

Hoeveel polygonen hebben ze nodig gehad voor zijn kin?

Raceboy
29-05-2002, 13:34
Originally posted by airco


==> conclusie: vermits ik nauwelijks andere kartgames ken is dit ongetwijfeld het beste ...

airco

super 1 karting. realistisch (alle circuits uit de britse formule A) en goede weggedrag.

JPMontoya
31-05-2002, 20:18
waar is die te downen

Raceboy
31-05-2002, 20:27
Originally posted by JPMontoya
waar is die te downen

te koop in FRS voor 299bef samen met silokene honda motorcross. das echt wel een koopje.

JPMontoya
31-05-2002, 20:43
den demo i mean , want link werkt precies ni

airco
31-05-2002, 22:36
games.telenet.be

FleaBite
01-06-2002, 09:42
of op spelletjesgarnaal, staat daar ook al dacht ik

JPMontoya
01-06-2002, 17:16
slecht spel

airco
01-06-2002, 17:43
ach ja ... goed is het zeker niet ...
maar ik heb er al slechtere gezien ... als je het beschouwt als een arcade racer valt het best mee.

airco

Raceboy
12-06-2002, 20:46
voor een fatsoenlijk kartspel
http://www.gamesdomain.com/demos/demo/1088.html

airco
14-06-2002, 18:59
op http://www.spelletjesgarnaal.be/skin_durex/reviews/mskart/index.html is een review te vinden Michael Schumacher Racing World.

yvdp
15-06-2002, 13:03
spel heeft mooie grafix, mor daar blijft het ook bij.