PDA

View Full Version : Miss Universe


Anneke
30-05-2002, 23:05
alle de Miss Universe is verkozen
het is Miss Russia geworden
Ons Miss België Ann Van Elsen was er al niet meer bij na het eerste deel toen de 10 finalisten werden verkozen.

Ik vond het wel verdacht dat er nog niemand er iets over gezegd had!!! t gaat dan eens over babes en dan weet er niemand iets van tssssssssssssssss
Opletten he boys!!! :p

JPMontoya
30-05-2002, 23:22
meestal zijn die miss verkiezingen toch maar schrokken , vindt ik , niks natuulijke schoonheid ; tonnen make-up bah :)

alex4x4
31-05-2002, 00:24
http://members.lycos.co.uk/belgium4x4/miss2002/award-swimsuit.jpg
http://members.lycos.co.uk/belgium4x4/miss2002/miss2002.jpg

Benklak
31-05-2002, 01:18
ocharme het universum! als da miss universe moet voorstellen, maar ja misschien hebben ze ni alleen voor het uiterlijk gekozen en ist een supertof meiske!

Maarten
31-05-2002, 01:42
ik vind het, zoals jullie al wel verwacht hadden zeker, een schoon ding
ik vind het positief dat dat het eens geen miss is van een land in zware armoe zoals de vorige jaren

typisch dat anneke van helsen niet bij de laatste tien is geraakt, hoewel het misschien wel de meest sympathieke van den hoop is, en geef toe ze is verre van lelijk!

allee, eigenlijk interesseert mij da hier allemaal nie, die miss universe, maar toch post ik hier. tis een verslaving zeker :fight:

Finish
31-05-2002, 09:21
Miss Afghanistan daarentegen raakte zelfs niet door de preselecties omdat ze haar burka niet wou uitdoen.

Van discriminatie gesproken !

Jan
31-05-2002, 09:22
:confused: Rusland geen land in zware armoe??????

jan

Alain
31-05-2002, 09:25
Ja watte ! Ik vind het een supermooie. Ik zal haar nummer eens vragen...

airco
31-05-2002, 09:54
Originally posted by Finish
Miss Afghanistan daarentegen raakte zelfs niet door de preselecties omdat ze haar burka niet wou uitdoen.

een europese vrouw raakt in landen als iran en afghanistan zelfs niet binnen als ze geen burka draagt ;) van discriminatie gesproken ...

swat ... het een een mooi meiske ....
ik hoorde hierboven iets van een schrok ??? Ik vraag me dan wel af met wat die persoon ooit naar huis gaat komen zene ;)

airco

Maarten
31-05-2002, 13:15
Originally posted by airco


een europese vrouw raakt in landen als iran en afghanistan zelfs niet binnen als ze geen burka draagt ;) van discriminatie gesproken ...

swat ... het een een mooi meiske ....
ik hoorde hierboven iets van een schrok ??? Ik vraag me dan wel af met wat die persoon ooit naar huis gaat komen zene ;)

airco

ik vraag het mij ook af

Sennake
31-05-2002, 13:20
Originally posted by JPMontoya
meestal zijn die miss verkiezingen toch maar schrokken , vindt ik , niks natuulijke schoonheid ; tonnen make-up bah :)

Euh, bij mij mag ze altijd eens komen aankloppen zelle, ik ben waarschijnlijk (gezien mijn leeftijd) al wat minder kieskeurig dan de jong gasten hier (???)...

Sennake
31-05-2002, 13:20
Originally posted by Finish
Miss Afghanistan daarentegen raakte zelfs niet door de preselecties omdat ze haar burka niet wou uitdoen.

Van discriminatie gesproken !

Is burka een ander woord voor onderbroek? :+

airco
31-05-2002, 13:30
bij mij mag ze ook eens komen kloppen zene ... ik voel me nochtans nog steeds superjong :+

TiBo
31-05-2002, 15:35
Bwah, .... als ik dan toch mag kiezen, dan hou ik het liever bij onze belgische kandidate.
Ook mooi en intelligent op de koop toe. Nu nog rijk en wie weet ;)

http://www.9cy.com/members2/belgianbabes/AnnVan/13.jpg

Bart.Vandecavey
31-05-2002, 15:42
Die rotzakken van p-magazine drukken toch altijd een seconde ofzo te vroeg af hé... Kon die nu niet iets langer wachten op Anneke op de gevoelige plaat te leggen...

Sennake
31-05-2002, 15:47
Originally posted by TiBo
Bwah, .... als ik dan toch mag kiezen, dan hou ik het liever bij onze belgische kandidate.
Ook mooi en intelligent op de koop toe. Nu nog rijk en wie weet ;)


Kiezen, kiezen, niks te kiezen eh : 't is miss Universe of niks eh! :D

Alain
31-05-2002, 16:07
Tsss...het lijf is blijkbaar niet genoeg voor meneer TiBo :)
Ge kunt niet alles hebben hé ;)

JPMontoya
31-05-2002, 20:17
heb ffie gekeken op KA2 gisteren , uit die missen kwam weer weinig intressante klap ; da was al bijna even grappig als die een daar op miss belgie (jongens toen heb ik toch strike gelegen) gn woord nederlands bwwwwa aaaa