View Full Version : WK Voetbal: Groep E
Ierland - Kameroen 1-1
Opstaan en ontbijten met voetbal, 't is es wat anders :)
Knappe, verdiende gelijkmaker van Holland. Het knappe aan WK's is de ontlading na zo'n doelpunt. Die kerels vieren een doelpunt alsof ze net de lotto hebben gewonnen. (qua salaris klopt dit misschien wel :) )
http://us.news1.yimg.com/us.yimg.com/i/fifa/afp/20020601/i/1678409787.jpg De coach z'n gelaatsuitdrukking zegt genoeg, denk ik :)
Duitsland - S.Arabië 8 - 0 :eek: !!!
Oneliner
01-06-2002, 15:35
Idd, straffen toebak toch zenne :)
mja laat dan de nederlanders toch maar op het WK komen, want deze ploeg is het WK onwaardig .... Ik kan best begrijpen dat ze een beetje geografische spreiding willen tussen de deelnemers, maar zo ???
airco
dan nog zeggen dat de duitsers braaf zijn geweest ... als ze volop doorvoetballen op de top van hun kunnen is het hier 15-0 of meer.
airco
Tja, ... waarom dan San Marino niet op het WK uitnodigen hé?!
Toch veel plaatsen leeg gezien tijdens de match. Mensen willen wel tickets maar worden gezegd dat ze allemaal verkocht zijn, terwijl men ze gewoon op de zwarte markt willen verkopen.
Resultaat: lege plaatsen :no:
Wat ook vreemd is zijn japanse gezichten bekleurd met de duitse driekleur :D
JPMontoya
01-06-2002, 23:22
ik vond anders wel veel volk zelfs voor een match IRL - cam
Originally posted by Finish
Wat ook vreemd is zijn japanse gezichten bekleurd met de duitse driekleur :D
Mmm kweet nie, tis niet de eerste keer dat de Duitsers en de Jappen een "verbond" sluiten eh ;)
LOL idd ! Chance dat het niet Amerika - Duitsland in Japan was, anders was het hek helemaal van de dam ;)
Duitsland en Ierland zijn geplaatst ...
De wedstrijd Duitsland - Kameroen was wel lachen ...
17 gele kaarten en 2 rode
==> GO Lopez-Niëto (de scheids)
idd, een boksmatch als get mij vraagt.
Wie was da trouwes van de Duitsers die ene van Kameroen zijn tanden ging rechtzette me zen schoenen? Was da die Klose ni?
Oneliner
11-06-2002, 21:28
Zo'n bokswedstrijd von ik et ni zenne.
Het was gewoon de scheids die op een gegeven moment gewoon voor ALLES wat gebeurde geel trok...
in de samenvatting hebbe zen dan alleen die momente late zien waarvan dag edacht dat een boksmatch was.
Knappe goal trouwes van Klose. Zenne 5de mé de kop
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.