PDA

View Full Version : download accelerator


Scapa
13-06-2002, 17:25
simpele vraag: waar kan ik ergens een freeware accelerator vinden die ook nog GOED is en veilig??

Oneliner
13-06-2002, 17:53
kijk eens op www.tucows.com
Daar bij internet en dan accelerators ofzo.
Aan de hoeveelheid koeien dat het proggie krijgt kunde zien offet aan te bevelen is of niet :) (hoe meer koeien hoe beter :D)

airco
13-06-2002, 18:00
op www.download.com zal je er zo nog een aantal vinden ...

Mag ik je vragen waarom je zo dringend een download-accelerator wil ??? Mijn ervaring leert me dat die proggies nauwelijks iets helpen. Zeker als je het afweegt tov van de storende elementen die een download-accelerator toch heeft.

airco

Nikke
13-06-2002, 18:50
Ik gebruik momenteel Netants. Dit is gratis en bovendien ook in het Nederlands te verkrijgen. Is imho ook redelijk goed.

Ik geloof dat ik dat hier (http://www.wintips.nl) gevonden heb en anders moet je eens googlen

TiBo
13-06-2002, 19:23
Ik moet Airco bijtreden! Ik heb zowat al die proggies geprobeerd en moet zeggen dat ze zelden helpen, in het slechtste geval plaatsen ze zelfs trojans en/of adds op je schijf.

Ik moet daarbij wel zeggen dat ik het enkel geprobeerd heb op een kabel aansluiting. Op modem heeft het misschien meer effect?!

Scapa
13-06-2002, 19:46
Originally posted by airco
op www.download.com zal je er zo nog een aantal vinden ...

Mag ik je vragen waarom je zo dringend een download-accelerator wil ??? Mijn ervaring leert me dat die proggies nauwelijks iets helpen. Zeker als je het afweegt tov van de storende elementen die een download-accelerator toch heeft.

airco

volgens raceboy is da iets goed dus moet ik da maar is proberen eh

airco
13-06-2002, 19:56
mja met adsl could be ...
hier op telenet geeft het 0,0 verschil

Raceboy
13-06-2002, 20:15
Originally posted by airco
mja met adsl could be ...
hier op telenet geeft het 0,0 verschil

airco dat klmopt idd ik heb met een vriend een test gedaan (hij telenet ,ik ADSl) hij kreeg geen sneller downloads maar ik wel. Op ADSl schijnt het dus wel te werken (waarschijnlijk omdat het ook via telefoon gaat zeker) Het programma dat ik had was download accelerator. echter zat er wel wat spyware op. Blijf zeker weg van Gozilla, meer spyware als dat kan niet.