PDA

View Full Version : buitenlandse race 2003


Raceboy
13-06-2002, 21:26
volgend de RTM nieuwsbrief zou het op 12-13 juli 2003 in Dijon zijn. Depaddock en douce France ?, :)

Scapa
13-06-2002, 21:36
Originally posted by raceboy
volgend de RTM nieuwsbrief zou het op 12-13 juli 2003 in Dijon zijn. Depaddock en douce France ?, :)

amaai, is da nu al geweten? Eindelijk is ne fatsoenlijke datum voor de schoolgangers onder ons!!! :+ Ik verheug me er nu al op... op volgend jaar met een nieuwe uitdaging en de wijn in frankrijk! santé

karld
14-06-2002, 10:51
info komt van autosport.be, daar staan ook wat andere kalenders voor 2003

http://www.autosport.be/page.asp?p=shownews&id=786

JPMontoya
14-06-2002, 20:43
pfff dijon , hadden ze is niks op silverstone of magny cours kunnen proberen

Raceboy
14-06-2002, 20:58
Originally posted by JPMontoya
pfff dijon , hadden ze is niks op silverstone of magny cours kunnen proberen

magny cours: saaie boel
silverstone: te duur wegens oversteek

dijon mooi circuit met niveauverschillen.

Scapa
14-06-2002, 21:16
en regene dat het daar kan! nie normaal naar het schijnt die laatste belcar daar in dijon!

Raceboy
14-06-2002, 21:24
Originally posted by stijnconinx
en regene dat het daar kan! nie normaal naar het schijnt die laatste belcar daar in dijon!

en belgian masters 2 jaar geleden dan ?

Scapa
14-06-2002, 21:30
Originally posted by raceboy


en belgian masters 2 jaar geleden dan ?

zoiets als in dijon hadden ze in het team nog nooit meegemaakt en nadien heeft nooit zo hard nog geregend volgens sommige! op enkele minute stonde heel de piste blank en hing er ne dikke mistlaag over het circuit en omstreken door de spray

Bart.Vandecavey
14-06-2002, 22:19
Het was toen idd redelijk aan het regenen...
http://russell-racing.0catch.com/images/russell25.jpg http://russell-racing.0catch.com/images/russell28.jpg

Stipey
14-06-2002, 22:29
rofllol, als supporter van een Belgische raceserie die zich hoofdzakelijk afspeelt op Zolder en Francorchamps lijkt het me nogal vreemd dat je "de kans op serieuze regenval" als kritiek op een mogelijke race op een bepaald buitenlands circuit gebruikt :-))

't is dat het hier zo droog kan zijn he :-)))

Scapa
15-06-2002, 12:25
Originally posted by Stipey
rofllol, als supporter van een Belgische raceserie die zich hoofdzakelijk afspeelt op Zolder en Francorchamps lijkt het me nogal vreemd dat je "de kans op serieuze regenval" als kritiek op een mogelijke race op een bepaald buitenlands circuit gebruikt :-))

't is dat het hier zo droog kan zijn he :-)))

ik gebruik de kans op serieuze regenval allesbehalve als kritiek op de race in dijon... Dat was gewoon ff een verwijzing naar de vorige race aldaar, niet meer dan dat. Au contraire, dijon is prima voor mij zelf!

Mark
18-06-2002, 00:36
pfffff, alweer naar frankrijk :D

Eerst de 24U in juni.......3 weken later naar Dijon......


maar in ieder geval een betere spreiding van de kalender..........tis een vooruitgang

Rrubinio
22-06-2002, 20:47
Originally posted by Marshal
pfffff, alweer naar frankrijk :D

Eerst de 24U in juni.......3 weken later naar Dijon......


maar in ieder geval een betere spreiding van de kalender..........tis een vooruitgang

De Belcar zal in 2003 zeker Dijon NIET aandoen, en dit alleen al uit veiligheidsredenen. De Nürburgring valt om die reden ook uit de Belcar boot.
Afwachten dus, misschien terug naar Zandvoort ??

Maarten
22-06-2002, 21:53
zeg maar als jullie eens andere circuits willen zien, dan moet je funcup rijden of komen bekijken. :)

wij rijden op francorchamps en zolder ( resp 3 en 1 keer)

daarnaast:
-Chimay (B)
-Val-de-Vienne (F)
-Dijon (F)


en jawel JPMontoya: -Silverstone (september)
-Monza

ik mag denk ik wel niet klagen van variatie :D :D :D
9 races op zeven verschillende circuits (alleen francorchamps doen we meer dan één keer aan)

alleen is het spijtig dat zolder er maar één keer op staat

Mark
22-06-2002, 22:47
alles behalve Zandvoort........dat is toch wel zo een ongeloofelijk @#%^&*-circuit.

Trouwens, dat zou betekenen dat Zandvoort meer "geluids-dagen" krijgt. Met de DTM en de F3-masters zitten ze aan hun limiet.

Scapa
22-06-2002, 22:55
silverstone of donington plzzzzzzzzzzzzzzz
of jarama of monza of...

fingers crossed!

Bart.Vandecavey
23-06-2002, 03:39
Op Zandvoort moet de Belcar toch ook voldoen aan de geluidsnormen van 95db...

flugel
23-06-2002, 10:00
nu iedereen toch aan het gissen is, waarom geen italiaans circuitje? Monza of zo...

Bart.Vandecavey
23-06-2002, 14:32
Is wel een beetje ver hé Flugel... Alhoewel natuurlijk Finland nog altijd niet is afgeschreven...

flugel
23-06-2002, 18:51
Originally posted by Bart.Vandecavey
Is wel een beetje ver hé Flugel... Alhoewel natuurlijk Finland nog altijd niet is afgeschreven...

een 1300km zeker... een lang weekend van maken hé :)

Scapa
23-06-2002, 19:20
Volgens mij is een race in spanje of italië ideaal:
het is niet vlakbij dus de reiskost gaat wel flink de hoogte in, dat geef ik toe, maar het leven is ginder wel een pak goedkoper in vergelijking met bvb Engeland en daardoor sparen de teams dus al geld uit. Bovendien is de kans op goed weer er een pak groter dus is het boeken van een hotel overbodig (tenzij uw team bestaat over luxe-paarden) en kunde dus in een tent slapen!

flugel
23-06-2002, 20:02
Voila, Italia her we come :D

Maarten
23-06-2002, 23:33
italië lijkt mij het beste, bv monza, is niet zo heel ver, wij deden er een nacht over met de mobilhome.
ook is het voordeel aan italië dat alle circuits en paddocks daar picobello in orde zijn, reglementen zijn er wel streng, maar het is daar allemaal piekfijn in orde. en de circuits hebben ook naam en faam uiteraard

R@ce@holiC
24-06-2002, 07:59
Is Oostenrijk ook geen mogelijkheid?? das ook niet zo ver e of wel? Ale das toch op een dag rijden te doen.

airco
24-06-2002, 11:01
ik denk dat Monza dan dichter is. Spielberg ligt in de Steiermark in Oostenrijk. Ongeveer 50km van Wenen. En Wenen is nu niet direct de kortste plaats om naar toe te rijden in Oostenrijk. Het is in ieder geval een paar 100km verder dan de beroemde skigebieden in oostenrijk. Ik denk dat je voor Spielberg rap op 1200 km mag rekenen.

airco

kartboyke
24-06-2002, 14:15
Blijft ma een bekke in de buurt zelle, dan kan ik ook kome zien, ma als gelle nor Monza of dergelijke gaat trekke dan moet ik verstek late gaan héé, die is eeeel ver vo mij.
Ma vo de actie is da natuurlijk wel eens tof hé, en ge kunt zegge da ge op monza gereden hebt. :D