PDA

View Full Version : tent gezocht

Bernie
15-06-2002, 11:22
Eigenlijk kan ik het via deze weg ook eens proberen want volgens mij ga ik hier het beste geholpen worden. Ik ben nl op zoek naar een 2e hands (party)tent. Zo eentje wat op elke motocross of kartingwedstrijd of rallycross of .... te zien is bij de verschillende teams (deelnemers). de afmetingen die ik zoek is (ongeveer) 4x8 meter. volledig dicht te maken zijn (zijluifels) en eventueel met venstertjes in (moet niet). Wie weet er zo'n afgedankt spul (in goede staat) staan en doet deze aan een fatsoenlijke prijs van de hand. Ik ben niet op zoek naar een terras (zonne) tentje, het moet liefst iets degelijks zijn. Indien het tentje voorzien is van reclame is dit geen bezwaar en hoeft dus niet verwijderd te worden. (Zal ik ook niet doen trouwens...) reacties graag via dit forum of via yk2000@pi.be

Maarten
15-06-2002, 12:03
bernie,

wij hebben vroeger een tentje gekocht van 4op8 voor 3000bef in de macro
ik weet niet of ze dat daar nu nog hebben, da was toen wel een speciale promotie, maar dat is exact hetgeen gij zoekt, met zijkanten en mogelijkheid om elke kant open te zetten
da van ons is een beetje in slechte staat, maar wij doen het niet weg, dus daarmee kan ik u nie helpen, maar volgens mij moet ge u eens informeren bij de macro of in Brico GB of zoiets groot
da moet tegen een deftige prijs, niet te doen, dus wel te vinden zijn en dan is het nieuw!

Bart
08-11-2002, 19:59
Als je nog steeds op zoek bent naar zoiets... bij www.vanconversion.be zal je zeker iets vinden. Of het binnen je budget valt is een andere zaak natuurlijk ;)