PDA

View Full Version : BBQ 29 juni 2002 MAK-karting


Spitty
15-06-2002, 13:11
Dus hier mag ik wel posten,

29 juni 2002 Reuze barbecue met optredens en TD deze Thread staat ook tussen drivers forum ga kijken voo meer info
THX
MAK-karting team

Spitty
20-06-2002, 11:22
Inschrijven kan ook nog ter plaatsen wel eerst telefoontje vooraf

0497/55 00 52 of 0497/ 55 00 51

komaan karters!!!!!!!

kartboyke
20-06-2002, 11:47
Ikke en ons pa kunne nie kome :( (ive en alois).
Ik had graag gekome want had wel leuk geweest, ma onze pa is nor de westhoek rally en ikke misschien ook of anders nor werchter, anders had ik eens met de maarten afgekome ma die is ook te signaleren in wercher, dus sorry, nen andere keer.tot op den 13juli hé, ik zal nog wel belle vo te zegge da'k kom(ons pa nie, die heeft een feest ergens) ma ik zen van de partij.
Aja, nog iets, dan wete da al, de AA-kes heeft nen andere naam gekrege, we hebbe er uiteindelijk toch ene gevonne, pfffff(eigenlijk de maarten zen idee, en is nog een goei ook) dus ratatataaaaaaaaa het is geworden, IM-racing.
greetz ive

Witte
20-06-2002, 19:34
Ik zal er zijn, samen met nog 3 anderen ... mijnen bijzit, mijn zus en haren bijzit. Ik zal den dag zelf betalen anders moet ge mij eens een rekening nummer doorgeven.

Driesco
20-06-2002, 22:22
Elaba, ik kom he. Voorzie maar al voor 4 personen maar het zullen er allicht wa meer zijn. Voor woensdag ken je het definitieve aantal. Zet da bier maar al koud en leg da vlees maar al op.

Spitty
21-06-2002, 12:32
Witte, ik mag er zeker van zijn da ge komt dus ter plaatse betalen is ok de kaarten zullen klaar liggen kei tof da jullie komen.

Driesco ge weet het maar te zeggen, en als ge ons al een beetje kent het bier ZAL vloeien en het vlees ZAL bakken, ge weet het maar te zeggen met hoeveel ge komt

THX allemaal

C.U.
MAK-karting team

Spitty
21-06-2002, 12:33
Witte, ik mag er zeker van zijn da ge komt dus ter plaatse betalen is ok de kaarten zullen klaar liggen kei tof da jullie komen.

Driesco ge weet het maar te zeggen, en als ge ons al een beetje kent het bier ZAL vloeien en het vlees ZAL bakken, ge weet het maar te zeggen met hoeveel ge komt

THX allemaal

C.U.
MAK-karting team :+ :+ :+ :+