View Full Version : very strange
Duitsland heeft haar recentste wereldbeker in 1990 behaald
Daarvoor was dat in 1974
1990 + 1974= weer 3964
Argentinië haar recentste wereldbeker dateert van 1986
Daarvoor was dat in 1978
1986 + 1978= weer 3964
Indien men dezelfde redenering hanteert en passen volgende berekening
toe
3964- 2002= 1962
dan zal de ploeg die dus in 1962 wereldkampioen werd ook de beker winnen
en dat is ...........................
BRAZILIE
Bart.Vandecavey
15-06-2002, 17:06
De vorige wereldbeker was er ook zo'n rekensommetje en toen kwam het uit op Engeland...
Da's dus echt zever in pakskes! Die berekening komt 2 keer uit in heel de geschiedenis van het WK, dus dat kun je absoluut geen constante noemen. En trouwens, Brazilië wereldkampioen? Da kan nie hoor, die worden maandag uitgeschakeld :D
heb da ok maar gekrege via zone fwd-mail. en ik dacht da hier dan mor te poste. Wou jullie reactie ff wete. Volges mij wordt Japan kampioen. :D
Originally posted by Beemer
En trouwens, Brazilië wereldkampioen? Da kan nie hoor, die worden maandag uitgeschakeld :D [/B]
ik heb dit ook opgevangen
dat maakt dus al twee mensen
hier zit dus meer waarheid in, niet? :p
mijnen statistiek (examen) zegt dat er een lage correlatie is tussen de gegevens ;)
Oneliner
16-06-2002, 12:28
Mijn examens wiskunde zegt dat dit ver over de limiet is.
Mss is proberen de afgeleide ervan te berekenen :)
in mijn boekhouding kan ik dit allemaal corrigeren, zodat het voor ons toch nog positief uitdraait! :D
mijn examen filosofie zegt dat er toch een universele methodische twijfel bestaat ivm met de correctheid van deze gegevens. Hoedanook bewijst dit nogmaals dat de mensheid existerend is, want een existentie die kan twijfelen, bestaat ongetwijfeld. Valt trouwens af te leiden uit het feit dat Descartes beweert: Dubito, ergo cogito, ergo sum (ik twijfel, dus ik denk, dus ik besta)
Morgen filosofie examen, mondeling om 8u in uw kostuumpje wat 'lullen'. Stress !
dus volgens uwe filosofie is er een existensiële kans da ik later de daytona 500 win ;)
In mijne filosofie is alles mogelijk. good luck :)
Originally posted by Finish
In mijne filosofie is alles mogelijk. good luck :)
you make my day :D
volges mijn pythagorasberekening(heeft er nix mé te make mor kom) kan da wel is kloppe zenne.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.