Log in

View Full Version : Hoe voetbal het leven bepaalt

Finish
15-06-2002, 21:19
Als beloning voor de kwalificatie voor de tweede ronde van de Wereldbeker zouden de spelers van de Zuid-Koreaanse selectie moeten vrijgesteld worden van de 26 maanden militaire dienst, maakte het Zuid-Koreaanse ministerie van Defensie zaterdag bekend in een communiqué.

Deze beslissing beantwoordt, volgens de tekst, aan de wens van het Zuid-Koreaanse volk om de spelers te belonen voor de selectie, maar ook om de spelers toe te laten ongehinderd te trainen voor het WK 2006.

Vrijdag werd de suggestie voor vrijstelling al gedaan door het Zuid-Koreaanse staatshoofd, Kim Dae-Jung. De spelers zouden dus kunnen genieten van deze maatregel die, tot nu toe, enkel gereserveerd was voor atleten die een Olympische medaille wonnen of goud behaalden op de Aziatische Spelen.

bron: planetinternet.be

In sommige afrikaanse landen worden de spelers gestraft als ze niet verder raken als de 1ste ronde....een paar weekjes in het gevang ofzo :D

Kan je je voorstellen wat voetbal niet betekent voor die mensen...

yvdp
15-06-2002, 21:40
eigelijk toch belachelijk hoe voetbal zo levensbepalend is. Ik kan da echt ni vatte

Bart.Vandecavey
15-06-2002, 21:42
Ik weet het het is daarom dat ik zo een degout heb aan de rode duivels!

vincentdb2001
15-06-2002, 22:35
Hoeveel zouden ze verdienen, de Rode Duivels, om daar wa te gaan shoten?

yvdp
15-06-2002, 22:49
1miljoen om mee te doen en nog is een half miljoen omdaze doorzijn. In oude franken wel te verstaan

Oneliner
15-06-2002, 22:50
ja op dit moment zo een dikke 1.5 miljoen.
1.7 om exact te zijn :)
Veel te veel dus...

yvdp
15-06-2002, 22:55
yep, en da om ff tegen ne bal te sjotte en gene mond ope te trekke tege de pers. maarja, das een ander zaak hé

TiBo
16-06-2002, 00:06
Ach ja, 'k geef ze gelijk. In hun plaats zou ik het ook zo doen.