View Full Version : Brazilië - België
als het goed is mag het ook gezegd worden. Belgen met veel inzet die het de Brazilianen bijzonder lastig maken. Een goal van de belgen is in mijn ogen onterecht afgekeurd.
airco
Juist 2-0 geworden voor Brazilië
ok 2-0 boeken toe nu.
Belgen hebben bijzonder verdienstelijk gespeeld, en verdienden als team veel meer. Brazilie was als team een dikke 0, maar dan komt toch 2 maal de individuele klasse boven.
Vandaag verliezen we dan wel met 2-0 maar de Belgen verdienen een bijzonder groot applaus.
airco
allemaal naar Zaventem om ze met een applaus te gaan begroeten.
Rallyloverke
17-06-2002, 15:25
DEZE match en die tegen de Russen, ZO willen we de Belgen zien voetballen : inzet, voor elkaar werken, ... .
Enige smet blijft toch de match tegen Tunesië waar ze blijkbaar niet voor elkaar werkten.
Maar wat ze NU lieten zien was lovenswaardig. De Belgen gaan op z'n Iers naar huis : de ploeg die het het meest verdiend heeft, gaat naar huis.
Het dient ook gezegd te worden : ALS ze nu groepswinnaar waren, kwamen ze tegen een betere PLOEG, Brazilïe was geen echte PLOEG, buiten de keeper heb ik geen verdediger gezien en van sommige weet je niet eens dat ze meededen.
Maar een PLUIM voor de matchen tegen Rusland en Brazilië.
Geen gezever meer nu hé !!
Dit België kon inderdaad Brazilië aan.
Jammer dat wij geen wereldspitsen hebben zoals Rivaldo of Ronaldo en we verslaan hen met 3 of 4 -0
Maar een hele grote pluim voor Wilmots, Mpenza, Goor, Simons !!!
Dit was de beste wedstrijd van de Belgen!!! Zeker niet verdiend gewonnen voor de Brazilianen! Een scheidsrechter die ik persoonlijk nogal partijdig vond en een onterecht afgekeurd doelpunt!!
Jammer dat het zo moet eindigen!! Proficiat jongens!
ach eventjes mijn mening.
de scheidsrechter is iets wat soms meezit, soms tegenzit. Deze match zat hij een beetje tegen, c'est la vie.
Ivm met wereldspitsen ben ik van mening dat we geen klagen hebben. Met Wilmots en Sonck hebben we 2 klassespitsen die meer kansen bij elkaar gevoetbald hebben dan alle brazilianen samen. Het geluk zat vandaag bij de braziliaanse spitsen, want Rivaldo's goal mag dan wel een knappe beweging zijn. Hij komt er enkel omdat de bal afwijkt op de voet van simons. Dat is een factor geluk, soms zit het mee, soms zit het tegen.
Verder vond ik de analyse van degryse weer superieur vandaag:
Vandaag hebben we ons niks te verwijten (groot applaus aan alle spelers). De reden dat we nu het vliegtuig naar huis mogen nemen ligt in de match tegen Tunesië. Win die match, en als groepswinnaar ontloop je Brazilië.
Degryse: "Ik begrijp nog steeds niet hoe het komt dat je vandaag in een 4-4-2 (met 1 verdedigende middenvelder) speelt, en dan tegen een veel minder land als Tunesië uitpakt met een verdedigende 4-5-1 (met 2 verdedigende middenvelders)"
airco
Belgen met opgeheven hoofd uit het toernooi ! Hadden verdiend van te winnen maar ja...het lot was hun niet gunstig gezind vandaag :(
Normaal ben ik een dikke supporter van Brazilië maar ik hoop dat ze een goed pak rammel krijgen van de Engelsen, nondedju !!!
Alleszins geen potentiële wereldkampioen waardig .
Rallyloverke
17-06-2002, 15:48
NU begrijpen we weeral hoe het komt dat Brazilië maar nipt gekwalificeerd was ...
Ik heb er alle vertrouwen in dat de Engelsen dit even gaan bijsturen en de Brazilianen huiswaarts sturen, iets wat op basis van deze match wel mag ...
dat is nu nekeer nen goeien uitleg se ;)
Bart.Vandecavey
17-06-2002, 15:50
Wat hebben we dus geleerd uit deze wedstrijd?
Senegal wordt wereldkampioen!
Rallyloverke
17-06-2002, 16:16
Waarom Senegal??????? Ik dacht aan de Engelsen ...
Proficiat rode duivels! das het enige wa ik wil zeggen! Ik heb genoten.
jawadde 3 dikke kussen voor al die belgische spelers!!!
da was nu eens voetbal seh!! en als we nu nog wa chance hadden gehad met de scheidsrechter had de match der wel wat anders uit gezien!!
kartboyke
17-06-2002, 16:46
Originally posted by Beemer
Dit was de beste wedstrijd van de Belgen!!! Zeker niet verdiend gewonnen voor de Brazilianen! Een scheidsrechter die ik persoonlijk nogal partijdig vond en een onterecht afgekeurd doelpunt!!
Jammer dat het zo moet eindigen!! Proficiat jongens!
Awel wa Beemer hie zegt is just vin ik ook, die scheidsrechter had de neiging om wa meer in het voordeel van de Brazilianen.
Ik had da gevoel ook helverwege de match en het kan nog nie wegens wraak zen want er was nog geen goal gevalle.
De Belgen waren echt wel heeeel goed ma ze kunne zelf geen spel make, dat is nu eenmaal zo vind ik, die spele even goed als hun tegenstrever, krijgen zen een goede dan spelen ze ook goed, krijge ze een mindere spele ze ook minder.De bewijzen hiervan zijn er, trouwens het zen ook maar mensen(woorden van Waseige), geen robbotten.Ma alleszins wie nu nog negatieve comentaar heeft op de Belgen is nen dikken debiel zelle, misschien zelfs nen dikke nek, als em het beter kan waaro mston die er dan niet, voila.
BELGIE WAS PRACHTIG
Applaus voor de duivels, jammer van die afgekeurde goal :(
tsjolder
17-06-2002, 19:32
Ze hebben fantastisch gespeeld, alleen de scheidsrechter en pech hielden ons van een stunt. Toch kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat er meer inzat als we met een echte spits speelden (Sonck dus) ipv Verheyen. Straf trouwens dat hij de nationale ploeg een last noemt, waarvan hij nu verlost is. Het zou moeten een eer zijn, geef mij dan maar Yves Vanderhaeghe, die zou zelfs op krukken willen meedoen.
Ja kijk, ik ben zeker geen supporter van Verheyen, maar hij heeft al meermaals zijn nut bewezen voor de nationale ploeg en vandaag vond ik hem zeker niet onaardig spelen. Ok, met Sonck scoor je misschien sneller, maar Verheyen speelt ook op het middenveld goed mee en dat is niet zozeer Sonck zijn specialiteit. En dat hij ermee stopt? Tja, jammer, maar dat vindt ik ook van Walem en Wilmots!
Op een dag als vandaag kan iedereen trots zijn dat ze Belg zijn! En de mensen die vinden dat Brazilië de kwalificatie verdiend hebben (niet op het forum!!), wake up!!!!
Barry
Proficiat aan de Belgische spelers :).
Maar vrijdag gaat Engeland een fameus pak slaag krijgen :). De ene wedstrijd is de andere niet hé.
Maar vrijdag gaat Engeland een fameus pak slaag krijgen
...of het leven door de ogen van een optimistische Braziliaan ;)
Goed supporteren hé Mario !
Bart.Vandecavey
18-06-2002, 11:15
Grappig, ge moet eens deze tekst lezen...
http://www.standaard.be/nieuws/sport/index.asp?articleID=DST18062002_093&Doctype=detail.asp
tja een correcte analyse van de match he. Het mag dan wel geschreven zijn door de persoon die de duivels op hun grondvesten deed beven, maar hij blijft wel objectief.
Bart.Vandecavey
18-06-2002, 11:25
Oeps sorry verkeerd tekstje, bedoelde een ander
http://www.standaard.be/nieuws/sport/index.asp?articleID=DST18062002_110&DocType=detail.asp
Ik doelde hierop...
Originally posted by alain
...of het leven door de ogen van een optimistische Braziliaan ;)
Goed supporteren hé Mario !
Tja, waarom niet, al zal het wel moeilijk worden, dat geef ik grif toe.
Maar ja, als ze winnen, spelen ze zeker nog 2 matchen en dan zit ik ginder. Na de carnavalsgekte enkele jaren geleden wil ik ook wel eens de voetbalgekte daar meemaken en meebeleven uiteraard.
lol ;)
deze is inderdaad iets humoristischer
Maar ja, als ze winnen, spelen ze zeker nog 2 matchen en dan zit ik ginder
Aha, heb je nog plaats in den auto ? ;) Dan ga ik mee !
nen auto mee zwemvliezen ofwa ;)
Bart.Vandecavey
18-06-2002, 11:44
En nu is het eens aan mij seh
On topic please !!!
Grapje!
I was gonna become a referee but then I got high
> Still I was selected by the FIFA although I was high
> I'm gonna judge the match Belgium Brasil
> - although I'm high [repeat 3X]
>
> I was gonna have my eyes checked but then I got high
> I am as blind as a mole and I am high
> My eye are still fucked up and I know why
> - cause I got high [repeat 3X]
>
> I wasn't gonna blow my whistle but I was high
> Wilmots didn't make a foul but I was high
> now I'm discriminating against the Red Devils and I know why
> - cause I'm high [repeat 3X]
>
> I was favoring Brasil cause I was high
> I just got a very nice bribe and I got high
> they doubled my paycheck and I know why
> - to get high [repeat 3X]
>
> I messed up the entire match because I was high
> The Red Devils lost the game because I was high
> now I'm hated by the Belgian's and I know why
> - cause I was high [repeat 3X]
Originally posted by airco
nen auto mee zwemvliezen ofwa ;)
nen amfibiewagen
Bart.Vandecavey
19-06-2002, 11:38
Ken je dat, er is er een gekapseist in 1986 voor Zeebrugge, het heet een boot en ge kunt er uw wagen opzetten...
ja ik ken dat ... tis dermee dat uwen auto dan zwemvliezen nodig heeft he
loooooooooooooooool
pas dan maar op voor de vele japanse vissers
Originally posted by alain
Aha, heb je nog plaats in den auto ? ;) Dan ga ik mee !
Als je een slangenmens bent of Houdini-kwaliteiten hebt, er is nog wat plaats in de koffer Alain.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.