PDA

View Full Version : 24 H Zolder


Driesco
17-06-2002, 17:44
Deze thread wil ik gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van alles wat betreft de 24 H van Zolder.

Daar we over een grote tent gaan beschikken wil ik die laten gebruiken als ontmoetingsplaats voor alle Depaddock leden. Op simpel vertoon van je lidkaart kan je bij ons binnen dag en nacht om daar even uit te rusten in de zeteltjes. Graag zouden we enkele grote schermen plaatsen en aansluiten op het lokale net zodat iedereen daar kan kijken indien gewenst. Je weet maar nooit welk weer het gaat worden maar zo hebben jullie alvast onderdak en slaapgelegenheid indien gewenst.
Spijtig genoeg kunnen we niemand gratis kaarten bezorgen en dien je bij Guy of Werner te zijn op je lid te maken van Depaddock. Tegen de 24 H zullen alle namen op de Clio staan van alle leden van Depaddock.
Mensen die zin hebben om mee de tent te helpen stylen kunnen ons daarmee helpen. Wie kan er aan grote witte doeken geraken, lichtbakken, tapijt of iets dergelijks, toogje, spoelbak, je weet wel , allemaal van die dingen die je ziet als er ergens een feest gegeven wordt in een tent. Wij komen het zelf ophalen.
Spandoek aan de tent mag.

Driesco
18-06-2002, 08:17
Eerste teamvergadering gehad gisteren dit is het pilotenschema.

17.00 tot 19.00 Dries
19.00 tot 21.00 ?
21.00 tot 23.00 Chris
23.00 tot 01.00 ?
01.00 tot 03.00 Chris
03.00 tot 05.00 Dries
05.00 tot 07.00 Chris
07.00 tot 09.00 ?
09.00 tot 11.00 Dries
11.00 tot 13.00 Chris
13.00 tot 15.00 ?
15.00 tot 17.00 Dries

Enkele grote veranderingen aan de Clio.

Verlichting binnenin
Dubbele benzinepomp
Verbreden wielkassen naar maat banden 210 Dunlop
Verlichting vooraan
Koeling boite
Nieuwe boite
Bodemplaat
Carbon remblokken

Deze werken beginnen vanaf 22 juni.
20 juni sponsordag op Zolder.
21 juni braderij Schilde

Beemer
18-06-2002, 11:07
Die carbon remblokken is da om de zandkorrelteller te saboteren :p
Sorry Dries, ik kon het niet laten ;)

Bart.Vandecavey
18-06-2002, 11:09
Dat is om beter te kunnen doordrukken (doordenkertje)...
Wat zal er veranderen met de lichten in de cockpit (dimmen misschien)...

Driesco
18-06-2002, 12:37
Momenteel hebben we geen licht dus we moeten alles binnenin nog inbouwen.

vincentdb2001
18-06-2002, 19:16
Depaddock-leden mogelijk natuurlijk ook hun tent plaatsen aan de ingang van de Villeneuve (buitenkant circuit) om er (proberen) te slapen; of rusten, beter gezegd.

Later meer info.

Vincentdb

Witte
18-06-2002, 20:19
17.00 tot 19.00 Dries

Dries neemt de start??? Is dat niet tegen uw principes? Ik dacht dat gij iets had tegen starten.

Mark
18-06-2002, 20:21
Originally posted by Driesco

Enkele grote veranderingen aan de Clio.


Verbreden wielkassen naar maat banden 210 Dunlop





Heeft dat gevolgen voor mijn stickers? (heb er nog liggen :D )

Kan tijdens de 24U helaas geen spandiensten verlenen..........reden mag duidelijk zijn. Tijdens mijn pauze zal ik zeer zeker effe binnenwippen.................

Raceboy
18-06-2002, 20:35
die grtis kaarten die er ni zijn is da ook voor de helpers want anders moet ik voor men eigen kaarten zorgen he.

Stipey
18-06-2002, 20:48
Originally posted by vincentdb2001
Depaddock-leden mogelijk natuurlijk ook hun tent plaatsen aan de ingang van de Villeneuve (buitenkant circuit) om er (proberen) te slapen; of rusten, beter gezegd.


Is het jullie ook al opgevallen dat er de afgelopen tijd een hoge concentratie fantastische mensen terug te vinden is op DePaddock? :-)

krikke
18-06-2002, 21:18
Mogen wij niet in de pistraat slapen dan? Om de reservewielen enzo te bewaken alleen al...

Raceboy
18-06-2002, 21:21
fotooke maken, filmke maken en airco het online zetten :) 's nachts op wandel in de pits :)

Driesco
18-06-2002, 21:59
Originally posted by Marshal



Heeft dat gevolgen voor mijn stickers? (heb er nog liggen :D )

Kan tijdens de 24U helaas geen spandiensten verlenen..........reden mag duidelijk zijn. Tijdens mijn pauze zal ik zeer zeker effe binnenwippen.................

Neen, geen problemen voor de stickers.

Driesco
18-06-2002, 22:00
Originally posted by raceboy
die grtis kaarten die er ni zijn is da ook voor de helpers want anders moet ik voor men eigen kaarten zorgen he.

Gratis kaarten ? Ze gaan er mee smijten. Natuurlijk heb ik voor iedereen van het team 1 kaart voorzien.

Driesco
18-06-2002, 22:02
Originally posted by Witte
17.00 tot 19.00 Dries

Dries neemt de start??? Is dat niet tegen uw principes? Ik dacht dat gij iets had tegen starten.

Jaja, zware beslissing geweest maar ik heb 1 groot voordeel : we zijn er zeker van dat we niet ergens midden in het pak gaan staan. We kunnen rustig starten en na 5 ronden eens in onze spiegels beginnen kijken. Kwestie van op tijd de deur dicht te gooien hé. :) :)

Raceboy
18-06-2002, 22:11
Originally posted by Driesco

We kunnen rustig starten en na 5 ronden eens in onze spiegels beginnen kijken. Kwestie van op tijd de deur dicht te gooien hé. :) :) wa is het geschatte tijdsverschil tussen de vipers en de clio ?

BTW Dries check u PM nog is.

Driesco
18-06-2002, 22:13
ongeveer 15 seconden denken we. Da is dan inderdaad geen 5 ronden, i know

Stipey
18-06-2002, 22:14
En toch gaat ge die Vipers pas na 5 ronden doorlaten, komt ge meteen mooi op TV :-)

Driesco
18-06-2002, 22:20
Als ik goe kan rekenen pas na 6 maar als het moet voor den TV gaan we wel effe op de rem :)
De eerste intervieuws zijn trouwens vandaag gedaan. Wisten jullie dat we de jongste piloot ooit aan de start in de 24 uur in ons team hebben.

flugel
18-06-2002, 22:33
ik zit met een groot probleem voor die 24u, ofwel vrij-zater en zondag, of zaterdag, zondag en maandag (kwestie van dinsdag normaal te kunnen gaan werken ;) ) of toch maar diene vrijdag en maandag? Maar dan wordt er hier ene zot vrees ik... wanneer gaat diene mens ne keer beseffen dat het langer duurt dan een voetbalmatchken :D

R@ce@holiC
18-06-2002, 22:54
Dries, moeten al de medewerkers tijdens de trainingen aanwezig zijn?? en wanneer zijn de trainingen?? kwestie v plannen ...

Driesco
18-06-2002, 22:57
Lezen he race, het staat hier allemaal ergens op. Een gepersonaliseerd uitnodiging die aangetekend naar jou wordt verzonden hoeft toch niet he. Zoals al eerder vermeld komt er een vergadering waar IEDEREEN verplicht op dient aanwezig te zijn. Wie nie kan is pech maar we gaan ons aan het schema houden dat Mark vollop aan het uitwerken is.

Kurttigerracing
18-06-2002, 22:57
Ben donderdag ook in Zolder met het Telindus team, die houden eveneens sponsordag, zal eens wuiven als we met de Porsche voorbijkomen, zie je dan wel

Driesco
18-06-2002, 22:58
Kom eens goeiendag zeggen hé maat. Hopelijk kun je nog wuiven, anders neem ik je wel op sleeptouw als jullie ergens staan :)

R@ce@holiC
18-06-2002, 23:02
Originally posted by Driesco
Lezen he race, het staat hier allemaal ergens op. Een gepersonaliseerd uitnodiging die aangetekend naar jou wordt verzonden hoeft toch niet he. Zoals al eerder vermeld komt er een vergadering waar IEDEREEN verplicht op dient aanwezig te zijn. Wie nie kan is pech maar we gaan ons aan het schema houden dat Mark vollop aan het uitwerken is.
Sorry had er blijkbaar overgelezen, mijn oprechte excuses.

Driesco
28-06-2002, 13:59
Een samenloop van omstandigheden heeft ervoor gezorgd dat wij niet gaan samenrijden met Philippe Dentant en zijn familie. Wij willen geen commentaar geven betreffende de breuk maar de goede wil kan niet altijd van dezelfde kant komen.

Wel hebben we deze morgen nog een nummer op de kop kunnen tikken waardoor we zeker aan de start komen van de 24 uur.

Nu moeten we wel weer op zoek gaan naar een derde piloot maar wie ik toch zeker even wil bedanken via deze weg is Anorak Sourakit die ons binnen het uur een startnummer wist te bezorgen. Als alles dus mee zit rijden we de 24 uur met het nummer 46. Hopelijk krijgen we alles rond tegen maandag wat dat is de laatste inschrijfdag.

Bij deze zoeken we dus nog een derde piloot, liefst met enige Clio ervaring om derde piloot te worden van ons team.

Prijs overeen te komen maar voor we praten toch even dit meegeven waarover we nu niet meer willen van afwijken.

1) vast gedeelte deelname - startgeld
2) deelname in de onkosten 50 %
3) deelname in de kosten die gemaakt worden op het eind van de race. 50 %. Alle stukken die tijdens de race nieuw gestoken worden zullen steeds in onderling overleg gebeuren tussen de verschillende piloten.

Motor stuk = opgave
Boite stuk = opgave

Al de rest vervangen we indien nodig en hiervan worden de kosten gedragen door het complete team. Deze delen we dan ook ongeacht wie er aan het stuur zit.
Indien we een reserve motor en boite vinden in consignatie dan gaan we die meenemen en ter plaatse beslissen of we ze al dan niet gaan steken.

Intresse, bel even voor meer info indien gewenst
0474/95.23.86

Driesco
28-06-2002, 15:01
Kelly Jamers ???? Iemand voorstander ?

Raceboy
28-06-2002, 15:46
Originally posted by Driesco
Kelly Jamers ???? Iemand voorstander ?

hier :cool:

Sennake
28-06-2002, 17:01
Geen slecht idee!

fordje
28-06-2002, 17:12
Ik dacht dat je alleen pitspoezen op de grid wou? :)

Ga je ze nu ook al in de auto stoppen?

Misschien geen slecht idee, zo kijken die piloten misschien meer naar Kelly dan naar de baan. Kwestie van ze dan alleen nog in de zandbak te stoppen en de 24 u zijn zo binnen :D
Serieus:

Moet kunnen zeker, maar weet ze het zelf al ?

Beemer
28-06-2002, 18:30
Zeker voorstander, alleen jammer dat ik er niet bij ga zijn :s maar dat is voor een andere thread. Zeker doen Dries!

Maarten
28-06-2002, 20:03
zou ik wel show vinden om eerlijk te zijn
ik weet nog altijd niet of ik kom

alleszins een voorstander van kelly
(als we niet die zware crash in franco hadden gehad) was ik zelf ook kandidaat geweest, maar het budget :no: not possible

Mark
28-06-2002, 20:26
even vraag ot..rijden jullie ook de TC op 18 augustus?

Wat betreft derde rijder, ik hoop dat jullie er eentje vinden..........zoniet rijden jullie dan met zijn twee? zoals corsa racing vorig jaar?

Kurttigerracing
28-06-2002, 23:53
Misschien een lompe vraag, maar tegen wanneer moet je de derde rijder bekend maken ?

Driesco
29-06-2002, 16:01
Originally posted by Kurttigerracing
Misschien een lompe vraag, maar tegen wanneer moet je de derde rijder bekend maken ?

derde rijder moet bekend zijn een week voor de start.

Driesco
29-06-2002, 16:02
Originally posted by Marshal
even vraag ot..rijden jullie ook de TC op 18 augustus?

Wat betreft derde rijder, ik hoop dat jullie er eentje vinden..........zoniet rijden jullie dan met zijn twee? zoals corsa racing vorig jaar?

Wij rijden niet met 2. Financieel niet haalbaar. Volgens mij mag het ook dit jaar niet meer.

Driesco
29-06-2002, 16:02
Originally posted by fordje
Ik dacht dat je alleen pitspoezen op de grid wou? :)

Ga je ze nu ook al in de auto stoppen?

Misschien geen slecht idee, zo kijken die piloten misschien meer naar Kelly dan naar de baan. Kwestie van ze dan alleen nog in de zandbak te stoppen en de 24 u zijn zo binnen :D
Serieus:

Moet kunnen zeker, maar weet ze het zelf al ?

Jaja, ze weet het zelf al, ik heb er allesinds gisterenmiddag met hare pa over gebeld.

Driesco
30-06-2002, 13:12
Dit persartikel is deze morgen vertrokken naar alle kranten, weekbladen, enz....
Ja kan het ook overnemen en zoveel mogelijk reclame mee maken.
Kan het niet opladen, volgt later
Alvast bedankt.

fordje
01-07-2002, 18:36
Net mijne e-mail gezien en Dries zijn persbericht gelezen.

Moet de paddock nu gaan blozen of wat ?? :+ :+

Het is niet alleen tof voor julie dat de Clio in de verf wordt gezet; nee de gehele paddock gaat hier met een dikke pluim lopen.http://www.plauder-smilies.de/tales/mcking.gifhttp://www.plauder-smilies.de/tales/koenig.gif

Let op, straks is het hier een overrompeling van "guests en VIP's"


Kortom:
Tof artikel, eentje voor in te kaderen of in de plakboeken te steken (tip voor de heren bestuurders).

O ja, voor diegen die het nog niet gelezen hebben, deze link:
Persartikel (http://users.pandora.be/fordje/dries.jpg)

Scapa
01-07-2002, 18:40
kan iemand het misschien hier is posten want ik heb het aangekregen en krijg m niet geopend

Raceboy
01-07-2002, 18:46
http://users.skynet.be/nascar/pers.JPG

Scapa
01-07-2002, 18:52
THX Race!

De lofbetuigingen voor depaddock zijn er ook niet naast eh!
Keep up the good work; zowel Dries en co als Depaddock (als is Dries hier ook wel een deel van eh ;) )

Maarten
01-07-2002, 18:58
driesco, wil je dat in het clubblad zien of is dat plagiaat omdat het al ergens anders is verschenen?
let me know

Mark
01-07-2002, 19:08
Zo met dit artikel ga ik eens naar het limburgs dagblad....eens kijken of ik een groter stuk krijg dan die gasten van Us Carworldracing......

kleine vraag, dat grote bestand van ongeveer 3 mb in driesco's mailtje wat was dat precies......kreeg het niet gedownload van mijn webmail.

ennuh, proud to be a paddocker! :D

Raceboy
01-07-2002, 19:24
Originally posted by Marshal

kleine vraag, dat grote bestand van ongeveer 3 mb in driesco's mailtje wat was dat precies......kreeg het niet gedownload van mijn webmail.

ennuh, proud to be a paddocker! :D

dat was wat hierboven staat. driesco had dat in een gif gestuurd.

Driesco
01-07-2002, 20:02
Ik heb het dan ook zo gekregen van de mensen van De Zondagkrant. Elke week vers bij de warme bakker, en geloof me, er komen veeeeeeel reacties op. Mailbox dient elk uur opgekuist te worden.
Er volgen nog artikels, vandaag intervieuw gedaan met Het Laatste Nieuws en Nieuwsblad. Wel telkens regionaal maar ik zet alles hier wel op.

Maarten, publiceren die handel.

Driesco
01-07-2002, 20:04
Originally posted by Driesco
Ik heb het dan ook zo gekregen van de mensen van De Zondagkrant. Elke week vers bij de warme bakker, en geloof me, er komen veeeeeeel reacties op. Mailbox dient elk uur opgekuist te worden.
Er volgen nog artikels, vandaag intervieuw gedaan met Het Laatste Nieuws en Nieuwsblad. Wel telkens regionaal maar ik zet alles hier wel op.

Maarten, publiceren die handel.

Misschien ook iemand even op Sportplanet zetten. Ikke nie zelf zulle. Kwestie van even reclame te maken he.
Is ook naar Autosport.be gegaan :) :)

Raceboy
01-07-2002, 20:16
tis dat er staat lokenaar he. Dat gaan we hier in antwerpen niet gepubliceert krijgen. Als je een meer neutrale versie heb lukt dat misschien wel. ik ken iemand die werkt bij een lokaal reclaamblaadje.

Beemer
01-07-2002, 20:25
Amai, als je zoiets leest dan voel je je toch echt goed om paddocker te zijn!

Merci

Scapa
01-07-2002, 20:44
Originally posted by raceboy
tis dat er staat lokenaar he. Dat gaan we hier in antwerpen niet gepubliceert krijgen. Als je een meer neutrale versie heb lukt dat misschien wel. ik ken iemand die werkt bij een lokaal reclaamblaadje.

da valt te regelen eh, gewoon bovenaan ff veranderen in antwerpenaar; een hele eer trouwens eh! :D

fordje
01-07-2002, 20:46
Originally posted by Driesco


Misschien ook iemand even op Sportplanet zetten. Ikke nie zelf zulle. Kwestie van even reclame te maken he.
Is ook naar Autosport.be gegaan :) :)

Voila!!

Service on the house
http://forumnl.sportplanet.be/showthread.php?s=&threadid=2443

Naar wens "mylord" ?? :)

Driesco
01-07-2002, 21:25
"My Lord" t'zal gaan zekers he. Wel bedankt, maar jullie weten dat ondanks sommigen ik zeer bescheiden wens over te maken. Ik maak soms wel veel wind maar als ik iets kan doen voor iemand dan zal ik dat zeker niet nalaten.
Geloof, zonder jullie was ik ook niet geweest wat ik nu ben. Dankzij jullie heb ik mij een beetje kunnen opwerken bij sommigen wat anders jaren in beslag neemt en ik ben niet te schoon om dat dan ook openbaar kenbaar te maken

Mark
01-07-2002, 22:25
Originally posted by Driesco


Is ook naar Autosport.be gegaan :) :)

dat vind ik nou een strakke actie, hou ik wel van de zaak een beetje uitdagen :D :D

Alain
02-07-2002, 09:32
dat vind ik nou een strakke actie
Dat vind ik ook Bert :p

*ff offtopic*

Mark
02-07-2002, 19:08
Originally posted by alain

Dat vind ik ook Bert :p

*ff offtopic*

Hee Bert, er zit een banaan in je broek :D .......compleet offtopic

fordje
02-07-2002, 21:15
Originally posted by Driesco
"My Lord" t'zal gaan zekers he. Wel bedankt, maar jullie weten dat ondanks sommigen ik zeer bescheiden wens over te maken.

Mijn nederlands is niet van de slechtste, maar dit snap ik echt niet hoor.

Teveel gedronken ??? Of gewoon "gepakt" door de emoties :D :D

Driesco
03-07-2002, 07:54
Bescheiden over te KOMEN, sorry.

Maarten
03-07-2002, 22:05
Originally posted by Marshal


Hee Bert, er zit een banaan in je broek :D .......compleet offtopic

om nog effe verder off topic te gaan:
dit weekend een nieuwe nickname geleerd voor als de taxi's nie willen komen: BERT: Bezopen En Rijden Toch !?!

Driesco
04-07-2002, 11:52
Radiosysteem in orde en getest. Voor het eerst krijgen we nu ook verbinding tussen de wagen en de pit. Leuk om de verslaggeving up to date te houden. Nu kan ik tenminste vertellen waar we zonder benzine gevallen zijn :)

Aan de derde piloot wordt gewerkt en de inschrijving is binnen. Wij rijden dus definitief met het nummer 46

KELLY, waar ben je ?????

Stipey
04-07-2002, 12:58
Whoohoo! Gaaaaaaaaaan! :-)

Bart.Vandecavey
04-07-2002, 13:01
Dries het is niet echt de bedoeling dat je daar hele vertellementen zit te doen hé, je moet je ook nog kunnen concentreren...

Driesco
04-07-2002, 13:12
Live verslaggeving :) :)

Raceboy
04-07-2002, 19:12
kunnen wij Dries helpen he :) Dries dan komt er nu nen bocht naar links jongen ;)

Driesco
04-07-2002, 19:15
Patat bij Marchall de muur in. Kwestie van wa goede foto's te hebben he.

Mark
04-07-2002, 19:39
Originally posted by Driesco
Patat bij Marchall de muur in. Kwestie van wa goede foto's te hebben he.


Hela, ik tijdens de 24U twee collega's van het werk op post......ik wil die gasten 24U lang naar mijn sticker laten kijken :D :D :D

Mark
04-07-2002, 19:40
wat betreft foto's............ik hoop de volgende:

De clio voorop, en daarchter wat vipers en biturbo's !! The zandbak leads the field..............zal zo rond rondje nr5 zijn.....als de voorkant de achterkant begint in te halen :D :D

Sennake
04-07-2002, 21:11
Originally posted by Driesco
Radiosysteem in orde en getest. Voor het eerst krijgen we nu ook verbinding tussen de wagen en de pit. Leuk om de verslaggeving up to date te houden. Nu kan ik tenminste vertellen waar we zonder benzine gevallen zijn :)


Wat ik me dan afvraag bij zo'n 60 deelnemers : kiest ieder team dan vrij een frequentie uit? Of deelt de organisatie die uit? Anders loop je toch een groot risico om door elkaar heen te praten op dezelfde frequenties?

flugel
04-07-2002, 21:25
Originally posted by Sennake


Wat ik me dan afvraag bij zo'n 60 deelnemers : kiest ieder team dan vrij een frequentie uit? Of deelt de organisatie die uit? Anders loop je toch een groot risico om door elkaar heen te praten op dezelfde frequenties?

zou anders wel hilarisch zijn in de pits :D

Mistery
04-07-2002, 21:27
Originally posted by Sennake


Wat ik me dan afvraag bij zo'n 60 deelnemers : kiest ieder team dan vrij een frequentie uit? Of deelt de organisatie die uit? Anders loop je toch een groot risico om door elkaar heen te praten op dezelfde frequenties?

Ik zal eens reddende engel spelen voor Sennake :

Nationaal Uithoudingskampioenschap Belcar 2002 - Sportreglement. Volgende artikels beschrijven het gebruik van radioverbindingen :


96. Elke deelnemer, teamchef, piloot, teamlid of een aangestelde, die wenst gebruik te maken van een toestel met radioverbinding teneinde een verbinding tot stand te brengen tussen de wagen en het team dient, minstens 10 werkdagen voor de aanvang van de meeting een aanvraag te doen bij:

KACB Afdeling Radio

Brasseur Bernard

Tiberghienstraat 8

1210 Brussel

Tel/fax 02/218.09.53

97. De enige frequenties die de Belgische administratie voor deelnemers aan autosportwedstrijden toelaat, zijn deze begrepen tussen 442,5375 Mhz en 442,900 Mhz.

98. De aanvraagprocedure, het aanvraagformulier evenals de volledige tekst over radioverbindingen staan beschreven in het jaarboek van de NSK.


het volledige reglement is terug te vinden op :
www.misteryracing.com onder de topic Belcar / reglementen

Groeten,
Dries

Raceboy
04-07-2002, 21:28
Originally posted by flugel


zou anders wel hilarisch zijn in de pits :D

bert binnenkomen
- eem ik heet Freddy :Dl

flugel
04-07-2002, 21:33
Originally posted by Mistery


Ik zal eens reddende engel spelen voor Sennake :

Nationaal Uithoudingskampioenschap Belcar 2002 - Sportreglement. Volgende artikels beschrijven het gebruik van radioverbindingen :


96. Elke deelnemer, teamchef, piloot, teamlid of een aangestelde, die wenst gebruik te maken van een toestel met radioverbinding teneinde een verbinding tot stand te brengen tussen de wagen en het team dient, minstens 10 werkdagen voor de aanvang van de meeting een aanvraag te doen bij:

KACB Afdeling Radio

Brasseur Bernard

Tiberghienstraat 8

1210 Brussel

Tel/fax 02/218.09.53

97. De enige frequenties die de Belgische administratie voor deelnemers aan autosportwedstrijden toelaat, zijn deze begrepen tussen 442,5375 Mhz en 442,900 Mhz.

98. De aanvraagprocedure, het aanvraagformulier evenals de volledige tekst over radioverbindingen staan beschreven in het jaarboek van de NSK.


het volledige reglement is terug te vinden op :
www.misteryracing.com onder de topic Belcar / reglementen

Groeten,
Dries

en zijn er veel teams die dit gebruiken, ik kan mij voorstellen dat dit handig is in een 24u, maar in een "gewone" belcarrace lijkt mij dit toch overbodig... kan mij vergissen natuurlijk :)

Scapa
04-07-2002, 22:15
Originally posted by raceboy


bert binnenkomen
- eem ik heet Freddy :Dl

dit gebeurde er vorig jaar tijdens de 24u

anthony binnenkomen!
- euh? tis hier den albert
anthony, nie flauw doen eh: uwen benzine is bijna op!
- ahjaaaaaa, momentje eh ik kom er direct aan, is stel voor dat we onmiddellijk het radiocontact onderbreken voor de euhm concentratie... :D

Bart.Vandecavey
04-07-2002, 22:16
Originally posted by flugel


en zijn er veel teams die dit gebruiken, ik kan mij voorstellen dat dit handig is in een 24u, maar in een "gewone" belcarrace lijkt mij dit toch overbodig... kan mij vergissen natuurlijk :)

Dat is heel handig zelfs in een gewone belcarrace...

bijv.: de motor begint te sputteren doordat er te weinig benzine inzit: auto komt binnen en ze staan al klaar met benzine...

Driesco
05-07-2002, 09:13
Voila, daarom hebben we het zeker nodig. Waarschijnlijk ga ik het volgende horen na 5 ronden.
" Driesco, pas op ze komen er aan. 3 Vipers, 27 Porsches, blijf in het midden rijden en zwaai naar de camera's. Zo lang mogelijk iedereen ophouden want je bent nog steeds in beeld.
Na 2uur iedereen te hebben opgehouden liggen we 1 ronde achter en moet iedereen gaan tanken. Dan blijven wij rijden en liggen we gedurende 1 ronde op P1. Leuk voor de statistieken.

Alle gekheid op een stokje, wij gebruiken het enkel om door te geven als er echt iets zwaar fout gaat, zo kan de pit zich klaarmaken.

Pascal
05-07-2002, 10:55
Een goede raad : goed testen op het circuit EN daarbij de rondetijden in de gaten houden.

Het is namelijk zo dat indien je met de pit aan het spreken bent, je concentratie moet verdelen tussen het rijden en het spreken. Van enkele piloten die het systeem voor de eerste keer gebruikten kreeg ik te horen dat hun rondetijden vertraagden, in de ronden dat ze met de pit aan het spreken waren. Ze moesten zich in het begin zichzelf er elke keer van bewust maen dat ze zich extra moesten concentreren op het rijden. Eén keer men het systeem gewoon was, leverde het geen problemen meer op.

(VAN HOREN ZEGGEN hé)

Leuk is ook meeluisteren naar de gesprekken tussen piloot en pit. Sommigen spreken echt alsof ze in hun sofa zitten, anderen komen telkenbs weer paniekerig over.

Meeluisteren kan natuurlijk enkel als je een (illegaal) "meeluistertoestelletje" hebt.

C U

Driesco
05-07-2002, 10:59
Voor de liefhebbers, ik zal jullie de frequentie bezorgen. Meeluisteren mag, spreken nie. :)

Driesco
05-07-2002, 11:07
Het beste nieuws van de week.

LICENTIE B voor de 24 uur is binnen. YESSSSSS !!!! We kunnen starten. Ben van al dienen zever verlost.

Bart.Vandecavey
05-07-2002, 12:02
Driesco scan hem eens in zodat je hem in uw signature kan zetten...

Driesco
05-07-2002, 12:07
Da zullen we zeker doen maar Beemer zal da wel doen voor mij. Zal iets voor de komende weken zijn.

Driesco
07-07-2002, 19:28
http://users.pandora.be/o2design/dries/DSCF0004.JPG

We zijn der aan begonnen hé mannen.

De Clio zonder motor, niet gekuist.

Driesco
07-07-2002, 19:30
http://users.pandora.be/o2design/dries/DSCF0009.JPG

De vuile krachtbron voor de revisie

Driesco
07-07-2002, 19:31
http://users.pandora.be/o2design/dries/DSCF0012.JPG

Revisie boite

Driesco
07-07-2002, 20:10
http://users.pandora.be/o2design/dries/DSCF0018.JPG

Zo ziet een boite er van binnen uit. De tanden zijn de verschillende versnellingen

Driesco
07-07-2002, 20:12
http://users.pandora.be/o2design/dries/DSCF0020.JPG

Na 7 uur kuisen ziet hij er nu zo uit. Terug klaar om de motor te gaan monteren na revisie.

Oneliner
07-07-2002, 20:53
Nice job driesco!

Scapa
07-07-2002, 21:27
Ziet er goed uit zo, ge moogt het na de 24u nog is helemaal overdoen en dan zal het iets langer duren geloof me :D

Dat is wel iets compleet anders zo'n voortrekker in vgl met ne achterwielaangedreven

Bart.Vandecavey
07-07-2002, 22:17
Ik vind wel dat er redelijk wat zand aan hangt hoor :D

JPMontoya
07-07-2002, 23:19
in Thumbnail posten zou ook wel leuk zijn ::)

Driesco
09-07-2002, 08:57
Gisteren verkennende gesprekken gehad met Bruno Beulen, juniorkampioen in de Clio Cup. Intresse was groot maar we zullen wel zien. Licentie B in orde voor hem.

Verder kunnen we jullie meegeven dat er intresse is van een piloot uit de Touring Cup. Heeft ervaring met Renault maar ook de mogelijkheid om bij verschillende teams te rijden. Hij kent onze wagen en dat is wel een voordeel.

Raceboy
09-07-2002, 11:17
iemand uit de touring cup met renault ervaring ? Geerinckx is het niet want die rijdt met ma en pa. rarara wie is het :)

Scapa
09-07-2002, 12:12
Originally posted by raceboy
iemand uit de touring cup met renault ervaring ? Geerinckx is het niet want die rijdt met ma en pa. rarara wie is het :)

kelly kelly kelly :D ... hopelijk

Bart.Vandecavey
09-07-2002, 18:25
Originally posted by raceboy
Geerinckx
Dries heeft hij geen ervaring met jullie auto?

Driesco
09-07-2002, 19:42
Het zou spijtig zijn, t'is de zijnen geweest !!!! :) :)

Raceboy
09-07-2002, 20:03
is die deuk nu al uit de motorkap ? :)

Scapa
09-07-2002, 20:05
Originally posted by Driesco
Het zou spijtig zijn, t'is de zijnen geweest !!!! :) :)

zegt m eh, ze kunnen ne mens van alles wijs maken :+

Driesco
09-07-2002, 21:00
Hoe bedoel je Stijn ? Onze wagen was Gil Geerinckx zijnen auto.

Werner333
09-07-2002, 23:01
Inderdaad. Dat is dus echt waar.

Scapa
10-07-2002, 10:30
Originally posted by Driesco
Hoe bedoel je Stijn ? Onze wagen was Gil Geerinckx zijnen auto.

euhm, nie op letten; ik lijd momenteel een beetje aan post-examenstress :D

Driesco
10-07-2002, 15:50
Nieuwe koeling voor de boite is toegekomen. Waarschijnlijk gaat deze er volgende week onder.

Wat betreft de pitbabes voor de startgrid: hou jullie fototoestellen maar klaar want het zal de moeite worden.
Ik denk dat het er heet aan toe zal gaan op de startgrid

Mark
10-07-2002, 19:19
Als het maar niet die twee ouwe troela's van p-magazine zijn van twee jaar terug :D :D :D. Gedverdemme zeg.......

Maaruh, loont het zich om een extra fotorolletje mee te nemen?

Driesco
10-07-2002, 19:41
Ik ben er vrij zeker van Marchall, da gaan ze nog nie gezien hebben op Zolder. Veel ijs, water, lichtdoorschijnend, enz...
4 dames, cupken 90 D of zoiets.

Mark
10-07-2002, 19:58
mmmmmmmmmmmm, kan ik bij deze een fotosessie claimen?

Een stel lekkere mokkels naast de zandbak, 8 dikke noekelen en de zandbak als stralend middelpunt.

Trouwens wist niet dat je mijn vriendin had gevraagd voor deze show :D

Raceboy
10-07-2002, 20:15
Originally posted by Marshal
mmmmmmmmmmmm, kan ik bij deze een fotosessie claimen?



Ik denk dat ik hier effe op mijn rechten als teamfotograaf moet gaan staan :p:D

Bart.Vandecavey
10-07-2002, 21:33
Allé ge moet dus PaceCaro niet meer hebben Driesco?

Driesco
10-07-2002, 21:55
Voorlopig niet WRR. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom he.

Driesco
12-07-2002, 10:40
Verslag vergadering met Vincent Beernaert.

Wij hebben de pitbox even besproken en het volgende mag de ether in.

De box zal voorzien worden van witte panelen rondom, groene vloerbekleding en een wit zeilplafond.
Binnenin zal er een discotheek verlichting voorzien zijn voor in het geval er aan de wagen dient gewerkt te worden binnen;
De box zal volledig afgesloten worden aan de pitkant door van die mooie paaltjes. Zowel de Clio als de Mini zorgen voor hun eigen verlichting buiten. Er komt een groep mee om zelf stroom te maken, frigo, ijsblokjesmachine voor de pitbabes.
De spandoek van Depaddock komt naast deze van Interoffice select aan de ijzeren afsluiting achter de box of vooraan aan de pitmuur.
Een videowall zal de race in box online weergeven samen met de timing. Onze tijdwaarnemers zullen in de box in een glazen box zitten, geluidsvrij om de race te volgen en de tijden door te geven naar de wagen. Zij kunnen ook met de wagen spreken in geval van ongeluk ergens op de baan.

Technische info: de electriciteit in de Clio is compleet vernieuwd. Verlichting is nu overal aanwezig. Verlichting vooraan ok. De kerstboom kan aangestoken worden. Voor diegenen die op de sacramentsheuvel gaan staan, nie in de lichten kijken he, wij zijn nie verantwoordelijk voor blindheid.

Tot zover de info voor vandaag.

R@ce@holiC
12-07-2002, 10:59
Da ga eel schoon worde blijkbaar , glad to be on the team !!!

Driesco
17-07-2002, 12:15
Momenteel hebben we een optie van 2 piloten om deel te nemen op onze wagen. Eigenlijk is het allemaal zo een beetje misterieus met sommigen. Ze zitten vollop in de onderhandelingen met bepaalde teams zeggen ze en als je dan die teams aan de lijn hebt weten ze van niets. Is dat nu zo iets speciaals om gewoon eerlijk te zijn en te zeggen met wie je gaat rijden en voor welk bedrag. Nu draaien sommigen maar wat rond de pot en beseffen ze eigenlijk nie met wat ze bezig zijn. Sommigen zijn eerlijk en zeggen gewoon dat ze niet over de nodige budgetten beschikken, deze mensen heb ik eigenlijk nog het liefst. Anderen heben dan weer intresse, zeggen dat ze gaan weer bellen en hoor je natuurlijk in de verre verste niet meer. Doen die mannen zo ook zaken privé ?
Ik hoor langs alle kanten bedragen vernoemen waar wij waarschijnlijk 20 jaar van koersen maar als je dan 3718 € vraagt om een 24 uur mee te rijden moeten ze allemaal eens met hunne sponsor gaan praten.
Ik heb me lang kunnen inhouden om dit hier te posten maar nu moest het er uit. Veel bla bla bij sommigen maar voor de rest ....

Waar ik me zeker vragen bij stel is hoe sommige teams hun rekening maken. Als je dat bedrag uitspreekt krijg je te horen dat ze daarvoor in een Bmw of een Porsche rijden. Kunnen die mannen dan niet rekenen of hoe zit dat.
Zij moeten toch ook banden, benzine, inschrijving, stukken en catering betalen.
Allé, neem nu ons team voor de 24 uur.

Alles samen kost ons dat 12.400 € werkelijk alles in. Zijn er dan teams die dat alles veel goedkoper doen, mis ik een stuk van het verhaal of betalen we voor alles te veel. Daarbij komt ook nog eens dat we de wagen na de race terug compleet moeten klaarzetten voor de TC en daar hebben we budgetair zelfs nog geen rekening mee gehouden.

Aanpassingswerken ombouw 2500 €
Banden 6197€
Benzine ( 1000 liter) 1115 €
Inschrijving 619 €
Catering (25 personen 5 dagen) 1041 €
Voorziene wisselstukken 1000 €
Wij hebben geen verzekering op de wagen.

Als je dan 3718 € vraagt, zijn we dan te duur of betalen die mannen da allemaal niet ?

Teams, spelen jullie ook open kaart of is het zoals de transfers in de voetbal waar bedragen taboe zijn. :(:(

Mistery
17-07-2002, 18:26
Ik meen te mogen zeggen dat ik op de goede plaats zit om te oordelen over de budgettering, daar wij zelf vier wagens ingeschreven hebben voor de 24u van Zolder. Als er mensen zijn die zeggen dat ze voor dat bedrag in een Porsche rijden ...forget it ! tenzij ze zwaar onder de prijs kunnen rijden of via één of andere deal om fouten uit het verleden recht te trekken, ja da gebeurt dan zo wel eens...

Ik maak niet iemand anders zijn of haar rekening, maar heb de mijne gemaakt voor de vier wagens en kan jullie verzekeren dat het geen lachertje is...

Natuurlijk , iedere frank die ge moet gaan vragen is te veel voor die zogezegde gentlemen drivers, waarvan sommigen zich zelf soms "toppers" durven noemen. Als je te veel vraagt of niet, Driesco, daar oordeel ik niet over, want jij maakt je rekening, niet ik. Maar dat het voor de piloten steeds te veel is, daar kan ik van meespreken...

R@ce@holiC
17-07-2002, 21:39
Driesco, waar en wanneer is die vergadering nu eigenlijk voor de teamleden?

Driesco
17-07-2002, 22:11
Na mijn verlag ergens de tweede week van augustus. Veel staat al op papier zodat we niet te veel tijd verliezen met onnodige vergadering. Juist alle taken eens overlopen en de afspraken maken betreffende de timing.

R@ce@holiC
17-07-2002, 23:05
da komt juust goe uit me mijn vakantie die ik heb de eerste week van augustus

Driesco
21-07-2002, 22:32
Wat we nog nodig hebben voor de 24 uur aangenaam door te komen.

ü Dubbelzijdige tape voor de vloerbekleding
ü Grote frigo
ü Ijsblokjesmachine
ü Electrische verdeelkast
ü Veel verlengkabels
ü Industriële stofzuiger
ü Spots op staanders voor in de box
ü Doekzeil om de box aan te kleden
ü Groep 220V
ü Witte panelen om de box aan te kleden.
ü Derde piloot
ü Velgen van Clio Cup periode 1996

Raceboy
21-07-2002, 22:40
seg dries hebben jullie in de clio een speciaal lichtje ofzo dat we de clio 's nachts ook nog kunnen herkennen ?

Driesco
21-07-2002, 22:41
Om ons de 24 uur iets comfortabeler te laten beleven zijn we ook nog op zoen naar een vrachtwagen of bus die we mogen gebruiken waar we ons even kunnen neerleggen en waar we ons stukken in kwijt kunnen. Wij beschikken zelf over een trekker indien nodig. Zijn er mensen die zo iets staan hebben of die iemand kennen die zoiets staan heeft en dat we mogen gebruiken. Laat het ons weten, we kunnen wel iets doen maar hebben geen 1000 den euro's over voor zo iets.

Anders moeten we voor alles naar de camping

Driesco
21-07-2002, 22:43
Ja, extra verlichting is voorzien. 2 kleine Xenon lichtjes vooraan op de spoiler, stroboscoop onderaan de wagen, blauwe ruitensproeiers, blauwe antenne. Ik ben daar allemaal genen voorstander van maar blijkbaar hoort dat er nu eenmaal bij.

Discobar Depaddock. Dju, nu nog ne radio

Raceboy
21-07-2002, 22:49
Originally posted by Driesco

Discobar Depaddock. Dju, nu nog ne radio

racen en muziek :D http://earnhardtgarage.com/Audio/Jr_cd_web.mpg

Driesco
21-07-2002, 22:51
Geen koeling voor de boite, dan maar de nieuwe monteren.

Driesco
21-07-2002, 22:53
Originally posted by raceboy


racen en muziek :D http://earnhardtgarage.com/Audio/Jr_cd_web.mpg

En da just voor de Villeneuve :): ) spectaculaire foto's gaat da geven.

Beemer
21-07-2002, 22:58
Koeling?? Welke koeling? Ik heb helemaal geen koeling gezien! In de Clio steekt geen koeling! Maar Mevrouw toch, u heeft uw koeling kwijtgespeeld?? Da's wel jammer, wa zullen na 25 augustus allemaal helpen zoeken ;)
Laat u nie doen hè Driesco!

Driesco
21-07-2002, 23:01
effe off topic. Thanks voor de CD en het leuke geschenk. Daarnet eerste geproeft en hmmmmm nie slecht. Intervieuwken deze morgen met Het Nieuwsblad was iets minder. Meer dan een uur en koppijn da ik had.
Gaat normaal gezien verschijnen de eerste of tweede week van augustus. Hij ging me op de hoogte houden.

Driesco
22-07-2002, 09:05
Mannen,

Kan er mij iemand helpen met het feit dat er hier enkele weken terug iemand een link zette naar een firma die van die witte panelen voor de box verkocht. Ik weet echt niet meer hoe of waar.

effe of topic; 2002 vieuws dat moet je verdienen.

Bart
22-07-2002, 10:06
=> zoekfunctie naar "panelen"

http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=2636&perpage=15&highlight=panelen&pagenumber=4

http://www.special-topics.be/pan1.html

Werner333
22-07-2002, 11:55
Originally posted by Driesco
Wat we nog nodig hebben voor de 24 uur aangenaam door te komen.

ü Derde piloot


Ge meent het. :D :D :D

Driesco
23-07-2002, 17:29
Derde piloot zit in de eindfase. Olivier Muytjens was de laatste vandaag en de kans dat hij zal rijden is vrij groot. Morgen de laatste dag voor we weten wie onze derde piloot zal worden.
Momenteel nog 3 kandidaten in de running. Nenee, wij doen geen selectie, zij moeten kiezen :) Wij zijn al tevreden dat er intresse is. En wat me eigenlijk opvalt is dat de mensen waar je het niet van verwacht nuchter zijn bij zulke beslissingen. Zij kiezen voor de sfeer en de kleine wagen in tegenstelling tot wat je eigenlijk van die mannen verwacht. Als het waar is dat Olivier bij ons komt rijden dan hebben we echt een grote in huis die kiest voor sfeer en gezelligheid boven 10 seconden sneller per ronde. Rare wereld toch die piloten.
Ondertussen lopen sommige teams de benen van onder hun lijf om hun nummer te verkopen, een zitje te bemachtigen, enz... leuke boel om zien eigenlijk.

Kurttigerracing
23-07-2002, 18:19
als je olivier te pakken krijgt dan zit je goed, sympathieke kerel met kilo's talent. Heb hem vorig jaar bezig gezien en zien trainen, die kan echt wel iets !!! Volgens de data in het team van Speed lover, deed hij het ongelooflijk goed, amper voor verbetering vatbaar volgens de computer.

Stipey
23-07-2002, 19:23
Ik ken die naam idd van ergens... is dat niet onze Belg in de Duitse Formule König? Die gaat de Clio op het podium zetten!

Mark
23-07-2002, 20:30
yeps...........weet iemand toevallig waar die gast zijn fitness trainingen doet? Was gisteren in een sportzaal te Vaals..bleek een van zijn sponsors te zijn. M.a.w. zou ie daar trainen?

Driesco
24-07-2002, 13:29
Originally posted by Stipey
Ik ken die naam idd van ergens... is dat niet onze Belg in de Duitse Formule König? Die gaat de Clio op het podium zetten!

Da is hem inderdaad, maar of hij nu de Clio op het podium gaat zetten ( zonder aan zijn capaciteiten te twijfelen) da is nog zeer de vraag. Olivier zit inderdaad in de formule König en was recent nog winnaar van de 24H Nürburgring in zijn klasse met de Porsche. Tevens een zeer vriendelijke jongen moet ik zeggen die 200% zijn best doet om Nederlands te praten.

Laat ons hopen zou ik zeggen. Voor 19.00 hebben we uitsluitsel hierover. I really hope it's price this time

Mistery
24-07-2002, 16:22
Originally posted by Driesco
I really hope it's price this time

euh...gij doet precies ook goe uw best om Engels te schrijven, net zoals Olivier zijn best doet om Nederlands te praten... :D :D :D

Bart.Vandecavey
24-07-2002, 16:25
Uw openingszin kan anders zijn: "I hate you welcome with Traxx racing team!" :D

Driesco
24-07-2002, 19:28
Originally posted by Mistery


euh...gij doet precies ook goe uw best om Engels te schrijven, net zoals Olivier zijn best doet om Nederlands te praten... :D :D :D

Goe bezig, ik ben de zwakste schakel ---- SALUT

Raceboy
24-07-2002, 19:48
Originally posted by Driesco


Goe bezig, ik ben de zwakste schakel ---- SALUT

Hoe gaade nu niet rijden ;)

airco
24-07-2002, 20:00
Topic Full

Verderposten kan hier (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=2915)

airco