PDA

View Full Version : Cart


Sennake
17-06-2001, 22:16
En nog effe meegeven dat "Spiderman" Helio Castroneves de recentste manche van de Cart, nl. Detroit net gewonnen heeft...
Dario Franchitti was 2e en Roberto Moreno 3de...

Oneliner
17-06-2001, 22:23
is da uwe nieuwe rising star sennake, die castroneves???

Sennake
18-06-2001, 07:33
Als je bedoelt dat ik daarmee Montoya laat vallen, dan zeg ik neen. Maar als je bedoelt dat ik denk dat die jongen in de F1 ooit nog mooie dingen gaat laten zien (NAAST Montoya) dan zeg ik ja...

Oneliner
18-06-2001, 12:11
kbedoelde dus idd da 2e

Alain
19-06-2001, 10:01
Helio was vorig jaar eigenlijk al de betere van de Ferran maar kende net als Montoya teveel mechanische pech om mee te dingen voor de titel. Ik ken hem al van in zijn formule 3 periode en heb hem altijd beschouwd als een groot talent en de beste Braziliaan sinds Senna. Ik vind het eigenlijk alleen spijtig dat iemands kwaliteiten altijd afgerekend worden op zijn al dan niet slagen in de F1, terwijl het andersom nooit gebeurd want CART wordt nog steeds beschouwd als minderwaardig aan F1. Om een voorbeeld te nemen : Iedereen had de mond vol over Minassian en Junqueira maar ze bakken er niet veel van in de States. Ze rijden nochtans bij het sterkste team van de laatste 5 jaar. Ik zou Helio zeker in de F1 willen zien maar dan moet het bij een topteam zijn want anders vrees ik dat ie gaat verzuipen.
Je krijgt in CART wel beter inzicht in iemands kwaliteiten omdat het veel meer op de piloot aan komt terwijl er in de F1 toch wel wat talent te verkommeren zit omdat ze niet het beste materiaal hebben, cfr. Trulli, Fisichella, Button.
My signature is the man!!!!:D