View Full Version : Eindelijk ze hebben het door bij Macromedia
Bart.Vandecavey
20-06-2002, 13:03
Waar ik mij al meermaals heb aan geërgerd zal misschien nu een oplossing vinden: Macromedia heeft Jakob Nielsen ingelijfd...
http://www.macromedia.com/macromedia/proom/pr/2002/macromedia_nielsen.html
wat is het probleem op dit ogenblik dan ???
Bart.Vandecavey
20-06-2002, 13:44
Ik haat Flash op dit ogenblik, misschien als mister sober en functional er zich zal mee bezig houden dat het wel snel zal gaan...
bwa Flash kan best prachtig zijn ... zeker voor website's waar het presentatiegehalte hoog moet liggen
het enige wat ik momenteel aan flash ambetant vindt is dat ik mijn forward en back knoppen dan nie kan gebruiken.
Originally posted by Bart.Vandecavey
Ik haat Flash op dit ogenblik, misschien als mister sober en functional er zich zal mee bezig houden dat het wel snel zal gaan...
hierin geef ik Bart gelijk (noteer het even :D) Flash werkt redelijk onoverzichtelijk. Met al die dingskes dat openstaan en die ge eigenlijk allemaal nodig hebt.
dan ben ik het weer eens met airco. Flash is best te doen. Enja, spijtig van de 'back en forward' knoppen. Maar als ge daar snel genoeg achtereen op drukt lukt da ook. :D
Bart.Vandecavey
21-06-2002, 08:58
Als een flash als intro van een site wordt gebruikt hebben de meeste mensen al weggeklikt voordat de site opgeladen is...
Er is toch niets commercieels aan het woord loading...
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.