View Full Version : UT 2003 goes dolby digital
Ja mensen u leest het goed. Unreal Tournament 2003 zal als een van de eerste games dolby digital gaan ondersteunen.
Ook hebben ze de graphics-performance zwaar aan het tunen geweest zodat het spel zelfs op een Riva TNT gespeeld zou kunnen worden. Ook met een voodoo 3 zou het speelbaar moeten zijn.
Meer over dit geweldige spel kan je hier (http://www.ina-community.com/forums/showthread.php?s=&threadid=182172) lezen.
airco
Bart.Vandecavey
21-06-2002, 11:10
Is dat niet een beetje gevaarlijk Airco voor de buren, zou maar al de politie waarschuwen als je het spel met dolby surround koopt...
is inderdaad wel gescheten, maja, voor snachts hebben we nog sennheiser headphones he
Ge hebt gelijk vrij goe nieuws zeker voor de mensen die een slechtere 3D-kaart hebben nu moet ik nie echt heel snel sparen voor een nieuwe maar ga er toch 1 kopen heb nu een GeForce2 GTS
Binnen een weekje mijn pc eens opengooien, de boel wat opfokken en de laatste nieuwe generatie games er eens op vlammen zie :)
Mooie vooruitgang, ... zonder twijfel!
Toch moet ik me daarbij de vraag stellen hoeveel effect dat zal hebben op het gamen?
Qua grafische details zie je een vooruitgang onmiddellijk, maar qua geluid ....? Ik durf niet zeggen dat mijn gehoor zo scherp is dat ik dat verschil altijd merk. Ik zit momenteel met een surround systeem, maar hoeveel gamers beschikken daarover?
Enkel in de zalen van Metropolis durf ik toe te geven dat er een verschil te horen is, in mijn kamer daarentegen wil ik best geloven dat het game in Dolby wordt gepresenteerd, maar of ik dat nu echt hoor ... ?
Mijn moeder vindt nu al dat het Woodstock is. :rolleyes: :D
ach ja ... de eerste jaren zal het vermoedelijk vrij weinig uithalen.
Desalniettemin is het positief dat de eerste stap gezet is he. Meer game-ontwikkelaars gaan nu ook de nood voelen om sound op het niveau van UT te brengen. Eens er meer games met zulke sound komen, komt er hiervoor meer, en vooral goedkopere hardware, zodat we er op termijn ook op vooruit gaan.
Enkele jaren geleden waren de mensen ook tevreden met de graphics als een mannetje armen en benen had (al dan niet met het gekende blokjeseffect). Nu is alle superrealistisch, en wordt alles professioneel gemoddelt, tot de bewegingen eraantoe ...
Stilstaan betekent achteruitgaan in de games-wereld ...
Geloof me, op termijn (5 jaar) plukken we de vruchten van deze eerste stap van Epic.
airco
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.