PDA

View Full Version : kwalificatie : GP Europa


Finish
22-06-2002, 15:44
Tjah, Montoya op pole eh.
Maar we weten toch allemaal wel wie er wint morgen zeker ?

inderdaad.

yvdp
22-06-2002, 18:16
Spijtig genoeg wel ja

TiBo
22-06-2002, 18:47
Tenzij hij in de T-car zit hé.

Mooi toch om zo'n wagen toch nog op de derde startplaats te zetten, ... voor Barrichello.

Montoya heeft al aangegeven dat hij in de eerste bocht zeker 4 wagens naast de baan ziet belanden. Als hij met dit gedacht in het achterhoogd van start gaat, geloof ik dat Michael Schumacher wel eens als eerste door de eerste bocht kan komen. Zowel Montoya als Ralf kunnen zich niet veroorloven er in de eerste bocht al uit te liggen. Laten ze Schumacher door, dan verliezen ze ook.

"Watcha gonna do?"

TiBo
22-06-2002, 19:57
Dit zit al goed blijkbaar ;)

http://users.pandora.be/redwater/depaddock/fun/safety.jpg

yvdp
22-06-2002, 21:25
Ik hoop dat Schumi er dan uitligt in de eerste bocht. Dan hebben we misschien een spannende race.

Oneliner
22-06-2002, 22:41
Welja, verdiende pole van montoya :)
Da geeft toch een beetje hoop voor morgen, as de 2 willimase op tijd weg geraken en ze voor de ferrari's kunne blijve voor een tijdje... :)

Montoya op weg naar de titel "Mr Pole"??
Vorig jaar had hij er zoveel moeite mee, dit jaar lijkt hij erdoor te komen, zoniet domineren (in een auto die minder is dan de ferrari hé)


Achja, beetje hoop voor morgen toch :)

airco
22-06-2002, 23:27
Originally posted by Oneliner
(in een auto die minder is dan de ferrari hé)


bwa een beetje onderscheid maken he ... Een ferrari die bijzonder sterk is in race-configuratie ...
Als Williams volledig de eerste startrij inneemt zou ik niet durven spreken van een minder wagen voor de qualifying zene.

airco