PDA

View Full Version : No teamorders


Finish
19-06-2001, 09:41
Mika Hakkinen has said he won’t be participating in McLaren team orders this year even if officials instruct him to.

It has been suggested that the Finn, for the first time in his career, would assume the second fiddle role to assist team-mate David Coulthard in his Championship bid.

The Finn is 32 points down on Coulthard, but has said he would race to win no matter the circumstances.



Mag ik dit als oerdom bestempelen ? En dit bewijst nog maar eens hoe Coulthard niet bij McLaren past. Coulthard gaat de klus zelf moeten klaren want hulp krijgt hij niet. Dan vind ik de Ferrari tactiek toch lichtjes beter hoor.

TiBo
19-06-2001, 10:31
Zelfs al zou DC goed zou zijn voor de titel, ..... hij mag hem gewoon niet pakken !!

"Notre ami René" is toch een schijnheilighaard als ge het mij vraagt. En het nooit willen toegeven, .... :mad:

Oneliner
19-06-2001, 11:07
ff advokaat v/d duivel spreken.

wat zou schumi doen?
iedreen ga nu zeggen: "hij zou barric helpen", wel ik garandeer u, hij doet et niet.

Finish
19-06-2001, 11:14
MoeHa ! Hét perfecte voorbeeld om jouw redenering neer te sabelen Oneliner !

Maleisië '99: Irvine tot 2 keer toe voorbijlaten omdat hij nog kans heeft op de wereldtitel !! Meer zelfs, hij stopte Irvine's grootte rivaal Hakkinen af ! En dan nog verknoeit die man het door in Suzuka onzichtbaar mee te rijden !

Ik denk dat dit voorbeeld dus toch wel voor zich spreekt Oneliner !

tsjolder
19-06-2001, 11:37
Finish-Oneliner 1-0, veel blijft er van uw argument niet meer over, oneliner. En het feit dat Schumacher mathematisch geen WK kon worden, zegt ook niet veel, want wie gelooft er nu in hemelsnaam nog dat Hakkinen dit jaar kan WK worden?

Finish
19-06-2001, 11:41
Niemand behalve hijzelf precies ;)

Oneliner
19-06-2001, 12:06
mjah idd, ge hebt allemaal gelijk, mor kgaan et klein kind spelen en zeggen dat als coulthard in dezelfde positie komt op 2 races van et einde dat hij et ook zal doen.

Morja, ge hebt wel gelijk dat schumi et bewezen en hakkinen (nog) niet

Finish
19-06-2001, 12:10
mjah idd, ge hebt allemaal gelijk, mor kgaan et klein kind spelen en zeggen dat als coulthard in dezelfde positie komt op 2 races van et einde dat hij et ook zal doen.

Tuurlijk datte. En Hakkinen ook best wel denk ik. Volgens mij gelooft Hakkinen nog steeds in eens soort remonte waardoor hij tegen Suzuka aan nog kans heeft om WK te worden.
Mathemathisch is het nog helemaal mogelijk, mits goe veel pech van Coulthard en Schumacher en BWM-Williams dat niet vooruitgeraakt :)

Oneliner
19-06-2001, 12:17
idd, mor dan gaat em nu stilaan toch is wa races mogen gaan winnen zenne (liefst op de ring al dees weekend).

maja, iedereen heeft wel eens een zuigseizoen hé, hakkinen dees jaar. Wie volgend jaar???

Finish
19-06-2001, 12:26
Hakkinen had vorig jaar in feite ook een zuigseizoen hé ;)

Oneliner
19-06-2001, 13:27
een zuigseizoen en nog zo goe rijden, das wa adners dan schumi hé (j/k)

phreak
19-06-2001, 13:36
Totaal Fout,

DC Heeft Hakkinen toch ook geholpen, behalve in Spa 99 dan..lol:D
Maar ik vindt dat totaal fout van Hakkinen, het team gaat zo verliezen, er komen onderlinge ruzies en zo gaat McLaren zich niet kunnen concentreren.

Maar bon, dat is beter voor de Ferrari & Schumi fans..
maar minder spannend

TiBo
19-06-2001, 15:15
Hakkinen rijdt enkel nog mee voor het geld! Had hij die 3e titel op rij gepakt, dan was hij toch gestopt met F1. Nu heeft hij er op de koop toe nog ne kleine bij ook. De motivatie is gewoon weg.

Sennake
19-06-2001, 16:22
Met alle respect voor Häkkinen, maar als dat echt zijn woorden zijn dan daalt hij heel serieus in mijn achting!!!!
DC heeft nog niets anders gedaan dan hem geholpen, en ze hebben hem al zo dikwijls beloofd dat hij daarvoor gecompenseerd zal worden. Nu begint het team er eindelijk aan te denken en nu wil die stomme Fin niet meedoen????????
Dat is puur egoïsme!!!
En Finish, wat jij zegt over Schumi houdt ook geen steek hoor. Als je op 2 races van het einde hopeloos veel punten achter staat is het niet moeilijk om "ruiterlijk" je ploegmaat te helpen. Maar ook alleen in die situatie hoor, en anders NIET. Hij wil GVD niet eens een ploegmaat naast zich die zijn evenknie zou kunnen zijn of worden!

tsjolder
19-06-2001, 17:39
Op dit ogenblik rijdt de evenknie van Schumacher niet rond in de F1, tenzij die andere Schumacher. Als er zich beter zou aandienen zouden ze die bij Ferrari wel kansen geven, believe me. Maar nu vervallen we weer in de pro-contra discussie over Schumi, waarvan we al lang mekaars meningen kennen. Dus zal ik maar stoppen.;)

Finish
19-06-2001, 18:35
'k Ben blij dat die ellendig lange threads toch iets hebben opgeleverd dan ;)
idd, te gek om over te discussiëren ;)

Sennake
19-06-2001, 19:01
Originally posted by tsjolder
Op dit ogenblik rijdt de evenknie van Schumacher niet rond in de F1, tenzij die andere Schumacher. Als er zich beter zou aandienen zouden ze die bij Ferrari wel kansen geven, believe me. Maar nu vervallen we weer in de pro-contra discussie over Schumi, waarvan we al lang mekaars meningen kennen. Dus zal ik maar stoppen.;)

Awel, I believe you NOT!!!!
Het staat zelfs in Schumi zijn contract!!!
En die situatie, die waarin Senna (tegen Prost) WEL meegemaakt heeft, dat de beste 2 piloten in de beste wagen zitten en elkaar het leven zuur maken KENT Schumi niet hoor! Believe ME!!
En op DIT moment (en elke uitspraak is eigenlijk een weerspiegeling van een momentopname, en dat besef ik heel goed) is zijn broer zijn evenknie en zijn meest geduchte concurrent. Tenminste, dat maken wij op aan de hand van de voorgelegde resultaten, die echter niet alleen afhankelijk zijn van de piloot zelf. We zijn het er allemaal over eens dat de inbreng van de piloot elke dag wat minder wordt en zeker minder dan de helft is van het totale pakket. Dus wie zijn wij om te bepalen wie er al dan niet even sterk is dan Michael Schumacher? Is het omdat Montoya enkele serieuze beginners flaters geslagen heeft dat hij niet de evenknie van Schumacher zou kunnen zijn? Op DIT moment misschien weer niet, in het begin van het seizoen zeker wel! En zelfs een Senna en een Schumacher hebben in hun eerste seizoen geen overwinning behaald hoor! Dus als deze bedenkingen je criteria zijn, dan zit je op het verkeerde spoor! In hun tweede seizoen scoorden beide heren dan weer wel hun eerste overwinning, dus wat Montoya betreft laat ons nog een seizoen wachten, zelfs al wint hij dit seizoen nog geen race...
En wat te denken van de McLaren boys? Ik schat ze idd lager in dan de Schumi's, maar er zijn nog kapers op de kust hoor! Raikkonen, zou die niet de evenknie kunnen zijn (of worden, want zo heb ik het oorspronkelijk gezegd) van Schumi? Ik zie in hem ook een grote toekomst hoor! Als zo iemand naast Schumi zou komen, dan zou hij wel zijn clausule aanspreken, reken maar!!!

Sennake
19-06-2001, 19:05
BTW ook Prost had zo een clausule in zijn contract bij Williams, dus zo ongelooflijk originineel is dat nu ook weer niet eh...

RoBByNiO
19-06-2001, 20:02
da wistel allang da Hakkinen ni wou "teamorderen"

da stond al paar dagen op onze site.

Finish
19-06-2001, 20:25
Was nieuws op dailyf1.com waar gij het dan ook waarschijnlijk van hebt eh ;)

RoBByNiO
19-06-2001, 20:38
kan, bekijk zoveel sites

tsjolder
19-06-2001, 21:15
Zoals gezegd: op dit ogenblik steken de Schumachers er bovenuit, aan de anderen om daar iets aan te doen. En dat Michael in de beste auto rijdt, is voor een groot stuk mede zijn verdienste.

Sennake
19-06-2001, 22:00
Daar kan ik (ook op dit moment) niets tegen inbrengen, waarde Tsjolder :-)

airco
19-06-2001, 23:13
Originally posted by Sennake
Met alle respect voor Häkkinen, maar als dat echt zijn woorden zijn dan daalt hij heel serieus in mijn achting!!!!
DC heeft nog niets anders gedaan dan hem geholpen, en ze hebben hem al zo dikwijls beloofd dat hij daarvoor gecompenseerd zal worden. Nu begint het team er eindelijk aan te denken en nu wil die stomme Fin niet meedoen????????
Dat is puur egoïsme!!!
En Finish, wat jij zegt over Schumi houdt ook geen steek hoor. Als je op 2 races van het einde hopeloos veel punten achter staat is het niet moeilijk om "ruiterlijk" je ploegmaat te helpen. Maar ook alleen in die situatie hoor, en anders NIET. Hij wil GVD niet eens een ploegmaat naast zich die zijn evenknie zou kunnen zijn of worden!


heeft ie dan ooit nog in een situatie gestaan waar hij zijn teammaat zou moeten helpen ??? buiten 1999 dan???

==> Nee, hij was altijd sneller dan zijn teammaat, en stond dus ook altijd voor op zijn teammaat!!! Die ene keer dat dit niet het geval was (1999, nvdr.) deed hij perfect zijn plicht door Irvine te helpen!!!

Kzou niet weten wanneer Schumi voor de rest zijn teammaat nog had moeten helpen zene!!

airco

airco
19-06-2001, 23:27
Originally posted by Sennake


Awel, I believe you NOT!!!!
Het staat zelfs in Schumi zijn contract!!!
En die situatie, die waarin Senna (tegen Prost) WEL meegemaakt heeft, dat de beste 2 piloten in de beste wagen zitten en elkaar het leven zuur maken KENT Schumi niet hoor! Believe ME!!

...

...

Als zo iemand naast Schumi zou komen, dan zou hij wel zijn clausule aanspreken, reken maar!!!

Geloof je nu echt dat Barrichello zijn wagen opzettelijk minder goed wordt gemaakt omdat Schumi dan geen concurrentie zou hebben binnen eigen team.

Schumi is een toppiloot, en wilt ook op die manier omringd worden!! Dat is hoogstwaarschijnlijk ook de reden dat deze clausule in zijn contract staat!! Wat Journalisten achteraf van die clausule maken, zal ver van de waarheid liggen zene!! Want waarop zijn je verklaringen gebaseerd (hetgeen op website's op internet te vinden is!!) Of heb je soms het contract van Schumi bij je thuis liggen ???

Waar ik me op baseer, is wat schumi presteert, en dat hij zijn teammaat helpt wanneer hij moet helpen!! Dit heeft hij tot nu toe altijd gedaan!!

Als zo iemand naast Schumi zou komen, dan zou hij wel zijn clausule aanspreken, reken maar!!!

Laat me dit maar een gissing in de future noemen zeker!!!

ALSik volgend jaar 50 miljoen win met de Lotto, ga ik nooit werken!!!

dit is een ongeveer even grote gissing!!!

airco

Finish
20-06-2001, 00:02
Damn, gij hebt precies examen Derive gehad :D :D :D

Never mind :D

airco
20-06-2001, 00:11
ff verduidelijken

derjust examen derive gehad, en samen met de rest keihard geflest!!

Gevolg voor mij is wel dak nu ipv nen 1e zit, nen 2e zit zal hebben!!!:mad: :mad:

==> dus pissed!!

en alsek pissed zijn, dan reageer ik op alles wa niet in mijn visie ligt he!! Terwijl ik op andere ogenblikken zo nekeer zal zuchten, mor voor de rest gewoon zal denken!!! Ieder zijn eigen gedacht he!!!

airco

Finish
20-06-2001, 02:52
dacht ik het niet :D

Sennake
20-06-2001, 22:48
Originally posted by airco


heeft ie dan ooit nog in een situatie gestaan waar hij zijn teammaat zou moeten helpen ??? buiten 1999 dan???

==> Nee, hij was altijd sneller dan zijn teammaat, en stond dus ook altijd voor op zijn teammaat!!! Die ene keer dat dit niet het geval was (1999, nvdr.) deed hij perfect zijn plicht door Irvine te helpen!!!

Kzou niet weten wanneer Schumi voor de rest zijn teammaat nog had moeten helpen zene!!

airco

Dat zeg ik ook niet, maar dan kan je ook moeilijk stellen dat hij het ZOU doen indien nodig, hij is gewoon nog nooit in de situatie geweest dat ze het hem vragen terwijl hijzelf nog kansen heeft voor de titel. Die situatie doet zich bij Häkkinen nu wel voor, en vandaar mijn vergelijking.

Sennake
20-06-2001, 22:52
Originally posted by airco


Geloof je nu echt dat Barrichello zijn wagen opzettelijk minder goed wordt gemaakt omdat Schumi dan geen concurrentie zou hebben binnen eigen team.

Schumi is een toppiloot, en wilt ook op die manier omringd worden!! Dat is hoogstwaarschijnlijk ook de reden dat deze clausule in zijn contract staat!! Wat Journalisten achteraf van die clausule maken, zal ver van de waarheid liggen zene!! Want waarop zijn je verklaringen gebaseerd (hetgeen op website's op internet te vinden is!!) Of heb je soms het contract van Schumi bij je thuis liggen ???

Waar ik me op baseer, is wat schumi presteert, en dat hij zijn teammaat helpt wanneer hij moet helpen!! Dit heeft hij tot nu toe altijd gedaan!!



Laat me dit maar een gissing in de future noemen zeker!!!

ALSik volgend jaar 50 miljoen win met de Lotto, ga ik nooit werken!!!

dit is een ongeveer even grote gissing!!!

airco

Neen, natuurlijk prutsen ze niet aan Barricello zijn wagen, het is Barricello zelf die een maat kleiner is dan Schumi. En zo heeft hij het graag.

Neen, ik heb geen contract van Schumi thuis liggen. Maar als we hier alleen nog dingen mogen vertellen waarvan we thuis het bewijs zwart op wit liggen hebben dan zal het hier heel stillekes worden denk ik...
Waarom ben je eigenlijk zo gepikeerd op mijn BTW?

Finish
21-06-2001, 10:51
[ff verduidelijken

derjust examen derive gehad, en samen met de rest keihard geflest!!

Gevolg voor mij is wel dak nu ipv nen 1e zit, nen 2e zit zal hebben!!!

==> dus pissed!!


Ik denk dat dit genoeg verklaart Sennake :D

airco
21-06-2001, 10:54
bwa nee, sennake

mor als ge heel dezen thread der nekeer op naleest, dan denk ik van ... *zucht*

Den originelen post ging over Hakkinnen die Coulthard niet ging helpen.
==> iedereen vond dit dom

als ge dan ziet dat er na enkele posts het onderwerp radicaal verlegt wordt naar Schumi. want als hij in dezelfde situatie zou komen, zou Schumi zijn teamgenoot ook niet helpen.

==> hier heb ik enkel op te antwoorden dat die ene keer, dat hij moest helpen, dat hij het ook gedaan heeft!!! Ik denk dat Mika hakkinnen zijn eerste keer Maleisie nooit zal vergeten!!
==> en toch, ondanks dat hij altijd zijn teamspel fair heeft gespeeld gaat er vollen bak gespeculeerd worden over Schumi dit, en schumi dat ...
==> Ik begrijp eerst en vooral de aanleiding al om in deze thread, een pro of contra Schumi kwestie te starten!!

dan nog over het feit van team-genoten die zijn niveau niet halen:
-destijds met Irvine werd hetzelfde gezegd. Toen Barrichello kwam, werd door iedereen geroepen==> Nu zal Schumi eindelijk eens een sterke teammaat hebben. ==> Niet dat ik Barrichello zo zwak vind, maar het is en blijft een feit dat hij Schumi onder normale race-omstandigheden niet kan bedreigen.

Wie moeten ze bij Ferrari dan wel gaan halen??? Ik denk dat er weinig toppers geneigd zijn om bij Ferrari te gaan rijden zene, waar Schumi ondertussen alzien wordt als een GOD. Laat dit nog eventjes los van het feit dat elke topper wilt winnen!!!

Nu roepen er velen van Raikonnen moet naar Ferrari gaan!!

maybe dat die het dan waarmaakt ja, maar voor hetzelfde geld gebeurt er net hetzelfde mee als nu met Barrichello!!!

airco

airco
21-06-2001, 11:08
en nee, ik ben dus nie gepikeerd op u

maar wel op het feit dat der nog maar eens een reden gezocht wordt om Schumi te beginnen af te breken!!
Het anti-Schumacher gehalte van sommigen is echt wel groot!! Ge moet van mij Schumi nie goed te vinden, maar begin em ook nie iedere 2 minuten af te breken he!!!

- In oostenrijk moest Schumi het vergelden omwille van de teamorders, en nu zou Coulthard wel geholpen moeten worden??? Wat willen jullie nu ??? teamorders of geen teamorders???

- In monaco wordt er op gezaagd op het feit waar Schumi zijn wagen zou hebben geparkeerd na zijn probleem in zijn laatste flying lap?!?

- En nu halverwege Canada en Europa is het ineens nodig, om Schumi zijn manier van teamwork aan te vallen?!? De aanleiding hiertoe zie ik niet echt!!

Dit anti-Schumacher klimaat begint er voor mij echt teveel aan te worden!!!

Finish
21-06-2001, 11:18
Misschien wordt het tijd voor een anti-Schumi forum ? :D :D :D

Oneliner
21-06-2001, 14:39
Vergeet niet dat dit nog altijd een discussie forum is waar iedereen (op een beschaafde manier) zen mening mag uitten. en er zullen altijd pro's en contra's zijn, en er is al zoveel gezegd over hakkinen of anderen, waarom mag dat dan niet met schumacher?

(niet als kritiek opvatten hé)

maar ik vind (dat is dan weer mijn mening) dat elke poging tot kritiek op schumacher wordt weggelachen.

tsjolder
21-06-2001, 15:18
Veel gezegd over Hakkinen en niet over Schumacher????? Op dit forum zijn het juist de pro-contra Schumacher discussies die het hevigst geweest zijn. Over Hakkinen zijn tot nu toe de meningen nog min of meer gelijklopend geweest. En dat die kritieken weggelachen worden, is ook al niet waar, volgens mij, meestal wordt getracht met redelijke argumenten Schumi te verdedigen. En als airco zegt dat het hem tegensteekt dat overal redenen worden gezocht om op Schumacher zijn kop te zitten, dan kan ik mij daar perfect in vinden.

Sennake
21-06-2001, 17:39
Originally posted by airco
- In oostenrijk moest Schumi het vergelden omwille van de teamorders, en nu zou Coulthard wel geholpen moeten worden??? Wat willen jullie nu ??? teamorders of geen teamorders???

Ik ben in principe TEGEN teamorders. Dus dat is al klaar en duidelijk : als het aan mij lag waren ze er NIET. Bij Ferrari niet, bij McLaren niet, nergens.

Maar ALS McLaren eraan denkt om Häkkinen in dienst van Coulthard te laten rijden (en ik denk niet dat ze naar mij gaan luisteren als ik zeg dat ik dat liever niet heb) dan vind ik dat Häkkinen loyaal moet zijn t.o.v. zijn team en zijn ploegmaat. Dat is hij dus (blijkbaar toch, maar ik heb het hem zelf niet horen zeggen en hij is ook nog niet bij mij thuis geweest) NIET en dat vind ik zeer zwak.

Als ik me niet vergis is het dan Oneliner geweest die door de advokaat van de duivel te spelen, de stok in het hoenderhok gesmeten heeft, waarop hij prompt de mond gesnoerd werd en er uitspraken vielen in de zin van "1-0 voor Finish", terwijl ik van oordeel ben dat de gebruikte argumenten niet sterk genoeg waren om te staven dat Oneliner ernaast zat. Daarom ben ik ook in de bres gesprongen, en de argumenten van Oneliner wat kracht bijgezet, en de tegenargumenten wat ontkracht. Oorspronkelijk lag het hoegenaamd niet in mijn bedoeling om er Schumi zelfs bij te sleuren. Maar zoals Oneliner het hierboven noemt, werden zijn argumenten weggelachen, en vond ik dat hij toch een punt had, onafhankelijk van het feit dat ik niet van plan was die richting uit te gaan met de discussie.

Ik kan alvast zeggen dat Schumi in zoverre voor staat op Häkkinen, dat hij wel in dienst gereden heeft van zijn ploegmaat (dat is dus de PRO) , maar dat hij anderzijds ook niks meer te winnen had tenzij 2 overwinningen die de titel dan wel automatisch naar McLaren hadden toen gaan, wat hem zeker niet in dank door Ferrari afgenomen zou worden (dat is de CONTRA).

Dus ja, hij was loyaal, maar hij had ook geen alternatief. Ik denk dat in deze thread tot hier toe geen enkele gissing staat, en enkel feiten, en dat ik hiermee mijn beweegredenen en motivatie uitvoerig kunnen toelichten heb, en dat ik hiermee hoop de "rel" terug te doen ophouden en de peis in vrede in dit forum te doen weerkeren...

Oneliner
21-06-2001, 18:18
ik probeerde gewoon idd de adcocaat van de duivel te spelen....

Finish
21-06-2001, 18:30
WaW Oneliner, de duivel, is da gene lastinge cliënt ? :)

In ieder geval, ik denk dat in de vorige post van Sennake zowat alles staat waar ik akkoord mee ben. ;)

Finish
21-06-2001, 18:43
[At the moment I'm going to every race weekend to try and win it. But if we're in the same situation in four races time, then maybe I'll think something different. I'm still heading in the direction to win the championship.

Maar als het er na de komende 4 races niet anders uitziet dan geeft hij het op. Te hopen voor Coulthard dat het dankzij Hakkinen dan al niet te laat is...

Sennake
21-06-2001, 18:45
Daar zeg je zoal iets maat!!!!!!!!!

Werner333
21-06-2001, 22:55
Teamorders zijn een onderdeel van een teamsport.
Of ze al dan niet een toegevoegde waarde zijn?
Ik verkies dan toch de manier waarop Barri Schummi voorbij liet of DC Hakki enkele jaren geleden.
Dan weet je waar je aan toe bent.

RoBByNiO
22-06-2001, 18:11
HAKKINEN GAAT NIET MEEDOEN AAN ZO'n SPELLEKE!!!

Finish
22-06-2001, 18:16
en wat bedoel je daarmee ? Dat teamorders 'spellekes' zijn ? lol.
Hij zou beter aan het spelleke meedoen, dan heeft Coulthard nog ne serieuze kans om mee te spelen in het WK.

RoBByNiO
22-06-2001, 18:32
it's a game in the game Finish!

Vind het dom, maar logisch op cruciale momenten, dus zou hiuj betert denken dat DC beter is.

Trouwens, ik heb erges gelzen dat hij zou stoppen op het eind van dit jaar!

Finish
22-06-2001, 21:49
Verwacht ik nog bijlange niet. Dat noem ik dan stoppen in mineur zunne. Net als Damon Hill in '99. Of Katayama in '97 :D

Oneliner
23-06-2001, 11:21
had ge da gelezen op uwe site robby??????????

RoBByNiO
23-06-2001, 18:29
nee one...

Lambo
27-06-2001, 15:35
In iedere teamsport zijn er teamorders. Denk maar aan Parijs-Roubaix 96. Ge kon al van op een uur en een half van de meet zeggen dat Museeuw ging winnen, en niet zijn ploegmaats Bortolami of Tafi. (Voor zij die niet mee zijn: Deze drie reden voor Mapei en hadden samen de rest van het peleton in de vernieling gereden. Ze waren zelfs met 4 Mapeis, maar Ballerini was weggeslagen door een lekke band). Wat ik wil zeggen, teamorders horen er nu eenmaal bij. De Formule 1 is een miljarden business. Ik zou het ook liever anders zien, maar ik begrijp het. Alleen begrijp ik Hakkinen niet: De stand is na de Nurburgring 68-9. Hij is nog mathematisch niet uitgeteld, maar wie geeft nog een cent voor zijn kansen? Zelfs Keke Rosberg sprak enkele GP's geleden dat Hakkinen zijn ambities mocht opbergen. Maar ik voeg erbij dat ik het dom vind van Hakkinen ALS hij dat gezegd heeft. Want wat er in de pers verschijnt neem ik toch dikwijls met een kilootje zout, zeker als het dergelijke uitspraken betreft.