PDA

View Full Version : vanavond in aan tafel ...

Raceboy
24-06-2002, 20:15
DAVID SAELENS . en zeg niet dat ik u niet gewaarschuwd heb

Nikke
24-06-2002, 21:52
En ik kan het bevestigen, daar ik de opnames bijgewoond heb :D

Ik dacht hem na de opnames aan te spreken, maar hij was te druk bezig met Bambi (uitleg zie vanavond in aan tafel) op te eten en ik had eigenlijk ook niet veel tijd.

Ik wist zelfs niet dat David kwam. Ik werk daar vlakbij en ze hadden eens gevraagd of we geen opnames wouden bijwonen.

JPMontoya
24-06-2002, 23:02
DS suckte zoals gewoonlijk

Stipey
24-06-2002, 23:10
Ik zou niet weten wat er aan hem 'suckte'... verklaar u nader.

Bart.Vandecavey
25-06-2002, 08:57
Hij zou beter trainen in een sauna met benzinedampen cfr 24h Spa 1999...

JPMontoya
25-06-2002, 15:36
'suckte' -> hij wist weer niks intressant te vertellen , en hij gelooft precies nog altijd dat em F1 rijder is

airco
25-06-2002, 15:53
Het is precies tegenwoordig de mode om af te geven op alles wat piloot is, en Belgisch ...

Denk je nu dat er in zulke interviews wereldschokkende onthullingen gedaan zullen worden dan heb je het verkeerd voor. Geloof me dat David Saelens samen met 100den andere piloten ter wereld probeert in de F1 te raken. Er zijn 22 plaatsen, en enkele honderden kandidaten ... dus de kans dat hij in de F1 raakt is statistisch gezien gewoon enorm klein. Als iemand hiervoor suckt ... :rolleyes::rolleyes:

zullen we nu dan uw beoordeling maken JPMontoya ?!? Ik denk dat de balans dan nog veel negatiever uitvalt zene.

Finish
25-06-2002, 16:55
die opmerking 'suckt' inderdaad wel ;)

Stipey
25-06-2002, 17:07
Die kans is niet eens zo klein, want zoals hij zei is en blijft hij reserverijder bij Minardi...wat toch niet mis is, we staan dichter bij een Belgische deelname dan je zou kunnen denken.

"Ik hoop niet dat ze iets aan hun rug krijgen, want dat heb ik zelf ook gehad en dat duurt niet lang genoeg :-)", vond ik overigens wel grappig :-) Verder wel een fijn interview, goed dat ze aandacht aan hem schenken. David is heus nog niet afgeschreven hoor.

Alain
25-06-2002, 17:25
Ik vind het gewoon jammer dat veel jongeren per sé in de F1 willen geraken. Ze verdoen hun tijd. Er zijn zoveel andere takken waar ze terecht kunnen.
Ik vind het gewoon fantastisch dat iemand als Anthony Kumpen dat niet doet. Hij is nog jong en heeft inmiddels in de GT al een serieuze postieve reputatie opgebouwd.